Poltetut sanat

Minanoita

kaksikymmentä kirjettä
kaksikymmentä arkkia
rakkaudesta

yksitellen leijailevat
tuleen jonka lieskat
hetkessä nuolevat
ilkkuen tuhkaksi
kaikki väärennetyt sanasi

jäljelle jää vain
kaksikymmentä
kirosanaa kaiken
kattavaa


takanani kuningas
yö levittää mustat
siipensä viimeiseen
lentoon

ja tuhkaan
ilmestyy kuva
särkyneen sydämen

23

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      niifff....eikä noin surullista
      Mutta on tämä kirjoitettu kyllä niin hyvin että
      Yö ja tuli ja särkynyt sydän..
      stemmaa yksiin ja saat hianon kokonaisuuden aikaiseksi

      Nuita kirjosanoja tässä kertailin...
      pihkura, änkeröinen, voi että, harmi, pah, peijooni, kautta likaisten varpaitteni,,, ;þ

      • Minanoita

        Se kirosana oli nimenomaan
        kautta likaisten varpaitteni,
        sie oot kuules mahottoman hyvä
        arvaamaan...Luet sie ajatuksia täh?

        Pihkuran pahkura roisin
        mukavaa ötyä sinulle kiitosten
        saattelemana toivoopi:

        Noitiz =)


    • kaaru

      Aika lyhykäisiä kirjeitä Sinulla
      minä jos kirjoitan
      on vähintää yksi kirje/kaksi arkkia:)

      kirosanoja jäljelle ei jää
      on vain kyynelistä syntynyt meri
      joka tyrskyillään
      särkynyttä sydäntä lohduttaa

      Onpas napakka
      suorastaan tulta syöksyvä aamu-/päivärunosi

      Pidän vahvoista teksteistäsi, kuten tästäkin Noitiz :)))

      • Minanoita

        Jeps mie oon lyhykäisten
        kirjeitten sankaritar..
        ei katos jää niin paljon
        poltettavaa kun kiivastuu
        (kuiskaan:ne arkit oli
        puolet A4:s koosta)

        Ja mie jotenkin tykkään
        tultasyöksevästä dinosaurus
        runoudesta, hups mitä mie
        hupajan. Anteeksi, mutta ymmärrät
        varmaan kotiuduin just töistä

        Sinua kiittää Noita=)


    • Into.Lento
      • Minanoita

        Ootsie usuttanut moisen
        tipusen minun tuhkani
        kimppuun häh?Voi voi sentään
        nyt ei näy särkyneen sydämen
        alkuja enään missään versomassa..

        Sie saat kiitoksia ko
        plussapalloja plop, plop,plop,plop,plop,plop,plop
        plop,plop,plop =)

        Ja noitamaisen virnistyksen kans =)


      • Into.Lento
        Minanoita kirjoitti:

        Ootsie usuttanut moisen
        tipusen minun tuhkani
        kimppuun häh?Voi voi sentään
        nyt ei näy särkyneen sydämen
        alkuja enään missään versomassa..

        Sie saat kiitoksia ko
        plussapalloja plop, plop,plop,plop,plop,plop,plop
        plop,plop,plop =)

        Ja noitamaisen virnistyksen kans =)

        se feenix kävi vaan tuhkat lakaisemassa :))

        Voi veinkö mie siun murhees pois
        mistäs nyt saat otteen runoihin
        kuuntele jottain haikeeta musiikkia
        saat taas otteen tai
        käytä hyväkses tää ilonpäivä :))

        hei kiitos plussapalloista
        äsken kun avasin kaapin
        ihmettelin mistä näitä
        centtejä tulee??

        Into ihmettelee


      • Minanoita
        Into.Lento kirjoitti:

        se feenix kävi vaan tuhkat lakaisemassa :))

        Voi veinkö mie siun murhees pois
        mistäs nyt saat otteen runoihin
        kuuntele jottain haikeeta musiikkia
        saat taas otteen tai
        käytä hyväkses tää ilonpäivä :))

        hei kiitos plussapalloista
        äsken kun avasin kaapin
        ihmettelin mistä näitä
        centtejä tulee??

        Into ihmettelee

        Minun on siis pakko tunnustaa,
        kävin taikomassa ne sinulle
        ÄläEnääIntoIhmetteleLento =))))


    • No niin,tämä sitten kaiketi minulle
      osoitettu mutta enhän minä noin
      paljoa ole lähetellyt ja ne
      vähätkin poltat,jossa

      rakkaus kulkee
      lieskasi
      yläpuolella

      suojeltuna
      tuliesi hehkuilta.

      Mustuneet ja kylmenneet
      halot ja tuhkatut
      sydämet.

      • Minanoita

        Kuules tykkäsin vastarunostasi,
        siitä kiitos..

        Mutta ne mystiset rakkauskirjeet,
        täytyy kyllä sanoa ettei oo näkynt,
        käänsin postilaatikonkin nurinperin
        eikä yhtään tippunut..ovat tainneet
        mennä toiseen osoitteeseen!

        Uusia odotellessa Sinulle
        suurkiitos palautteestasi =)


      • Minanoita kirjoitti:

        Kuules tykkäsin vastarunostasi,
        siitä kiitos..

        Mutta ne mystiset rakkauskirjeet,
        täytyy kyllä sanoa ettei oo näkynt,
        käänsin postilaatikonkin nurinperin
        eikä yhtään tippunut..ovat tainneet
        mennä toiseen osoitteeseen!

        Uusia odotellessa Sinulle
        suurkiitos palautteestasi =)

        Hei - teinkö vastarunon,nyt pätkii.
        Luin kyllä sen ja mietteissäni kävi
        sekin mahdollisuus,mutta rehti kun
        olen tai ainakin yritän olla,en sitä
        kyllä siksi ajatellut - mutta hyvä
        jos sen niin otit.
        Usein saattaa kommenttini olla sellaisia,
        ettei oikein itsekään tiedä mihin koriin
        niitä laittaisi.

        Niistä kirjeistä...oliskohan kettua
        vedetty hännästä,sillä tuo mikko
        on aika juonikas otus.

        Lykkyä...- kun meillä onneksi tää
        huumori osasto toimii hyvin...
        tai mistäs minä tiedän kuinka
        vakavana siellä olet,ehkä parempi
        on ottaa suomi jörrikkä luonne
        käyttöön ja lähteä savotoille
        kuin jängille...oisko noitatulia
        pannukahvilla. Hyviä öitä.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Hei - teinkö vastarunon,nyt pätkii.
        Luin kyllä sen ja mietteissäni kävi
        sekin mahdollisuus,mutta rehti kun
        olen tai ainakin yritän olla,en sitä
        kyllä siksi ajatellut - mutta hyvä
        jos sen niin otit.
        Usein saattaa kommenttini olla sellaisia,
        ettei oikein itsekään tiedä mihin koriin
        niitä laittaisi.

        Niistä kirjeistä...oliskohan kettua
        vedetty hännästä,sillä tuo mikko
        on aika juonikas otus.

        Lykkyä...- kun meillä onneksi tää
        huumori osasto toimii hyvin...
        tai mistäs minä tiedän kuinka
        vakavana siellä olet,ehkä parempi
        on ottaa suomi jörrikkä luonne
        käyttöön ja lähteä savotoille
        kuin jängille...oisko noitatulia
        pannukahvilla. Hyviä öitä.

        Ehdotonta tosikkojen
        aatelia edustan, saan
        usein moitteita tuon
        mataminkin suunnalta kun
        vakavamielinen näin olen.....heh!

        Nytkun tätä luet
        käännä koko teksti
        nurinperin(nauraa )

        P.s Runoraadilta terveisiä
        Sinulle!

        Noita


      • Minanoita kirjoitti:

        Ehdotonta tosikkojen
        aatelia edustan, saan
        usein moitteita tuon
        mataminkin suunnalta kun
        vakavamielinen näin olen.....heh!

        Nytkun tätä luet
        käännä koko teksti
        nurinperin(nauraa )

        P.s Runoraadilta terveisiä
        Sinulle!

        Noita

        Näinhän minäkin olen tämän ajatellut,
        ettei Sinusta saa kuin kirveellä - ups-
        painovirhe,tosikoksi veistämällä ja
        silloinkin noidat loitsut remuaa
        hiljalle taivaalle lemmen huumaansa
        litkujaan juodessaan...vieppäs tämä
        oikolukijalle ennen painoa.

        Runoraati - joo - eikä tietenkään
        yhtään miestä mukana,ties mitä
        siellä laaditte...taidankin varoa
        patojenne liemituotosta.


    • Jotka ehkä tihkui hunajaa,
      oiskoo kuin
      "viini joka lasissa helmeilee",
      alas nielaistua onkii karvasta.

      Palaneet sanat mustat
      "ja tuhkaan
      ilmestyy kuva
      särkyneen sydämen"

      Minänoita
      "Tuhkasta nousee aamu uus ikuinen"
      siruinen laulu sisällään kantaa,
      kalleintaan tulen läpi käynyttä kultaa.

      Liisa nyt näin runoas tulkitsee

      • Minanoita

        Sinulle erityisen lämmin
        ja kaunein kiitokseni näistä
        sanoistasi..erityisesti pidin tuosta:
        "Tuhkasta nousee aamu uus ikuinen"
        sen kun voi tulkita eri tavoin..
        (huomenaamulla nousee taas minulle työpäivä,
        ja sekin voi joskus tuntua
        ikuisuudelta )*nauraa*

        Noita =)


    • Laudi

      Jotain magiaa löytyi taas tästä..
      ja minähän pidän siitä :)
      ihan mahottomasti.

      ...takanani kuningas
      yö levittää mustat
      siipensä viimeiseen
      lentoon ...


      Olet sinä etevä noita kyllä etevä...:)))))))...
      mutta paljo siinä oli kirjotettu rakkaudesta....:/

      • Minanoita

        Ja sie oot muuten mahottoman
        etevä antamaan palautetta
        josta minulle tuli iloinen mieli=)

        Sinua kiittää kamalan kamalast
        Noita=)


    • melkoisen

      Voimakas hyvä runo!

      • Minanoita

        Voimakas kädenpuristus
        kiitosten kera =))))

        Noita


    • Belethiel

      Niin todella tästä tulee mieleen tuhkasta nouseva Fenix-lintu, kuten jo joku sanoikin. Hieno runo, vaikka aihe onkin raskaammasta päästä.

      • Minanoita

        Sinulle nöyrin kiitokseni
        palauttestasi=)
        Ilahduin kun kävit runossani

        Noita


    • .... Ei taas runo parane...
      Kiitos noitiz=) ei kun lisää....
      Kannustaa=)

      • Minanoita

        Minä Sinua kiitän
        kannustuksestasi ja
        ihanaa kun vierailit runoni
        äärellä =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe