retkiystävä

nainen 50+

Pidätkö eräretkeilystä ,sinua etsin kaikenlaiseen
luontoretkeilyyn ja jos vielä viihdyt Lapin luonnossa niin olet etsimäni. Mies tai Nainen
iältään 50 ja mielellään Kymenlaaksosta niin pistäppä viestiä tulemaan.

t. luonnossa viihtyvä 50 nainen

11

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajanvadda

      Hei Nainen 50.
      Olen kulkenut Lapissa v:sta 1986 lähtien ja vii meiset 10v yksin.Voisinhan minä lähteä Sinulle karhunpelätiksi. Onhan kahdestaan kulkeminen tur-
      vallisempaa kuin yksin.Olen 62v mies,asun
      P-Karjalassa.
      Eikun poropoluille !

      • Nainen 50+

        Kerro vähän minkälaista retkeilyä harrastat, teetkö pitkiä vaelluksia. Itse olen enemmin sellainen lyhyiden ja hiljalleen tallustelija joka nauttii nuotiotulesta ja telttailusta eikä
        kuntokaan riitä pitkiin vaelluksiin ja myös Norjan maisemat on kiinnostavia.


      • Pajanvadda
        Nainen 50+ kirjoitti:

        Kerro vähän minkälaista retkeilyä harrastat, teetkö pitkiä vaelluksia. Itse olen enemmin sellainen lyhyiden ja hiljalleen tallustelija joka nauttii nuotiotulesta ja telttailusta eikä
        kuntokaan riitä pitkiin vaelluksiin ja myös Norjan maisemat on kiinnostavia.

        Heipähei! Käyn 1-3kertaa vuodessa vaeltamassa,
        talvellakin.Mieluista seutua Pais-,Muotkatunturit
        Lemmenjoki,Kalddoaivin erämaa.Retken kesto n.
        5-8pv,matkaa vaikkapa 100km.Esim kesä 2006 Pahaoja(Hammast.)-Härkäkoski-Koskenniska-Sulaoja,
        viime kesänä, Kaamasmukka-Petsikko-Nuorgam. Maas-
        tasta johtuen nuotiot jää vähiin, mutta pitäähän
        se HK jossakin paistaa. Kuten näet, en välitä
        merkityistä reiteistä.Kerro Sinä reiteistäsi.
        " Kerranhan sitä kokeilee mitä vain"(Punasulka)


      • Nainen50+
        Pajanvadda kirjoitti:

        Heipähei! Käyn 1-3kertaa vuodessa vaeltamassa,
        talvellakin.Mieluista seutua Pais-,Muotkatunturit
        Lemmenjoki,Kalddoaivin erämaa.Retken kesto n.
        5-8pv,matkaa vaikkapa 100km.Esim kesä 2006 Pahaoja(Hammast.)-Härkäkoski-Koskenniska-Sulaoja,
        viime kesänä, Kaamasmukka-Petsikko-Nuorgam. Maas-
        tasta johtuen nuotiot jää vähiin, mutta pitäähän
        se HK jossakin paistaa. Kuten näet, en välitä
        merkityistä reiteistä.Kerro Sinä reiteistäsi.
        " Kerranhan sitä kokeilee mitä vain"(Punasulka)

        Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä


      • Pajanvadda
        Nainen50+ kirjoitti:

        Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä

        Lomallahan,varsinkaan erämaassa ei saa olla kii-
        rettä mihinkään. Miltäs kuulostaisi 5pv, n.70km
        linnuntietä, melko tasaisessa maastossa viikoilla
        24-25. Joskus tuohon aikaan on Lapin luonto kau-
        neimmillaan.Minulle voit lähettää sähköpostia os.
        [email protected]
        Tuumaillaan(ko)


      • Nainen50+
        Pajanvadda kirjoitti:

        Lomallahan,varsinkaan erämaassa ei saa olla kii-
        rettä mihinkään. Miltäs kuulostaisi 5pv, n.70km
        linnuntietä, melko tasaisessa maastossa viikoilla
        24-25. Joskus tuohon aikaan on Lapin luonto kau-
        neimmillaan.Minulle voit lähettää sähköpostia os.
        [email protected]
        Tuumaillaan(ko)

        Tuumaillaan, viestittelen luukun kautta


      • etelässä
        Nainen50+ kirjoitti:

        Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä

        Missä päin etelää vaikutat? Itse haen retkeily seuraa, ei väliä onko nainen vai mies. Juuri nyt lähinnä päiväretkiä ajattelen, mutta kuka ties pitempiäkin tulevaisuudessa. Asun Itä-Uudellamaalla mutta autolla pääsee pitemmällekin.


    • Nainen melkein 60-

      nainen 50 ja etsii retkeilyseuraa. Yleensä olleet kolmenkympin molemmin puolin. Itse olisin kiinnostunut hiihtoretkestä Hetta-Pallas joskus huhtikuussa.

      • Nainen50+

        Olet oikeassa että nuoremmat hakee seuraa useimmin, mutta tämän ikäiset on varmaan joko
        parisuhteessa tai sitten vaan kotona kyyhöttävät ja ehkä ovat jo tulleet niin mukavuudenhaluisiksi
        että ei enää halua retkeillä no eiköhän jokainen löydä etsimänsä harrastukset. Hiihtoretkikin olisi mukava keväthangilla jos vaan lomat sai sattumaan.


      • Nainen melkein 60-
        Nainen50+ kirjoitti:

        Olet oikeassa että nuoremmat hakee seuraa useimmin, mutta tämän ikäiset on varmaan joko
        parisuhteessa tai sitten vaan kotona kyyhöttävät ja ehkä ovat jo tulleet niin mukavuudenhaluisiksi
        että ei enää halua retkeillä no eiköhän jokainen löydä etsimänsä harrastukset. Hiihtoretkikin olisi mukava keväthangilla jos vaan lomat sai sattumaan.

        Näinhän se monesti on. Myös joskus voi olla, että mies ei ole kiinnostunut tai ei jaksa retkeillä.
        Olisi mukava vaihtaa ajatuksia, laita vaikka viestiä minulle osoitteella EH142593 (ät) gmail.com


    • krepehobby

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe