Pidätkö eräretkeilystä ,sinua etsin kaikenlaiseen
luontoretkeilyyn ja jos vielä viihdyt Lapin luonnossa niin olet etsimäni. Mies tai Nainen
iältään 50 ja mielellään Kymenlaaksosta niin pistäppä viestiä tulemaan.
t. luonnossa viihtyvä 50 nainen
retkiystävä
11
1792
Vastaukset
- Pajanvadda
Hei Nainen 50.
Olen kulkenut Lapissa v:sta 1986 lähtien ja vii meiset 10v yksin.Voisinhan minä lähteä Sinulle karhunpelätiksi. Onhan kahdestaan kulkeminen tur-
vallisempaa kuin yksin.Olen 62v mies,asun
P-Karjalassa.
Eikun poropoluille !- Nainen 50+
Kerro vähän minkälaista retkeilyä harrastat, teetkö pitkiä vaelluksia. Itse olen enemmin sellainen lyhyiden ja hiljalleen tallustelija joka nauttii nuotiotulesta ja telttailusta eikä
kuntokaan riitä pitkiin vaelluksiin ja myös Norjan maisemat on kiinnostavia. - Pajanvadda
Nainen 50+ kirjoitti:
Kerro vähän minkälaista retkeilyä harrastat, teetkö pitkiä vaelluksia. Itse olen enemmin sellainen lyhyiden ja hiljalleen tallustelija joka nauttii nuotiotulesta ja telttailusta eikä
kuntokaan riitä pitkiin vaelluksiin ja myös Norjan maisemat on kiinnostavia.Heipähei! Käyn 1-3kertaa vuodessa vaeltamassa,
talvellakin.Mieluista seutua Pais-,Muotkatunturit
Lemmenjoki,Kalddoaivin erämaa.Retken kesto n.
5-8pv,matkaa vaikkapa 100km.Esim kesä 2006 Pahaoja(Hammast.)-Härkäkoski-Koskenniska-Sulaoja,
viime kesänä, Kaamasmukka-Petsikko-Nuorgam. Maas-
tasta johtuen nuotiot jää vähiin, mutta pitäähän
se HK jossakin paistaa. Kuten näet, en välitä
merkityistä reiteistä.Kerro Sinä reiteistäsi.
" Kerranhan sitä kokeilee mitä vain"(Punasulka) - Nainen50+
Pajanvadda kirjoitti:
Heipähei! Käyn 1-3kertaa vuodessa vaeltamassa,
talvellakin.Mieluista seutua Pais-,Muotkatunturit
Lemmenjoki,Kalddoaivin erämaa.Retken kesto n.
5-8pv,matkaa vaikkapa 100km.Esim kesä 2006 Pahaoja(Hammast.)-Härkäkoski-Koskenniska-Sulaoja,
viime kesänä, Kaamasmukka-Petsikko-Nuorgam. Maas-
tasta johtuen nuotiot jää vähiin, mutta pitäähän
se HK jossakin paistaa. Kuten näet, en välitä
merkityistä reiteistä.Kerro Sinä reiteistäsi.
" Kerranhan sitä kokeilee mitä vain"(Punasulka)Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä
- Pajanvadda
Nainen50+ kirjoitti:
Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä
Lomallahan,varsinkaan erämaassa ei saa olla kii-
rettä mihinkään. Miltäs kuulostaisi 5pv, n.70km
linnuntietä, melko tasaisessa maastossa viikoilla
24-25. Joskus tuohon aikaan on Lapin luonto kau-
neimmillaan.Minulle voit lähettää sähköpostia os.
[email protected]
Tuumaillaan(ko) - Nainen50+
Pajanvadda kirjoitti:
Lomallahan,varsinkaan erämaassa ei saa olla kii-
rettä mihinkään. Miltäs kuulostaisi 5pv, n.70km
linnuntietä, melko tasaisessa maastossa viikoilla
24-25. Joskus tuohon aikaan on Lapin luonto kau-
neimmillaan.Minulle voit lähettää sähköpostia os.
[email protected]
Tuumaillaan(ko)Tuumaillaan, viestittelen luukun kautta
- etelässä
Nainen50+ kirjoitti:
Oikein kadehtien luen retkistäsi eipä taida minun kuntoni tuohon riittää, mutta jospa yritän kuntoilla täällä Etelässä niin katsotaan mitä kesään mennessä olen saanut aikaa tai sitten teen vaan pieniä päiväretkiä
Missä päin etelää vaikutat? Itse haen retkeily seuraa, ei väliä onko nainen vai mies. Juuri nyt lähinnä päiväretkiä ajattelen, mutta kuka ties pitempiäkin tulevaisuudessa. Asun Itä-Uudellamaalla mutta autolla pääsee pitemmällekin.
- Nainen melkein 60-
nainen 50 ja etsii retkeilyseuraa. Yleensä olleet kolmenkympin molemmin puolin. Itse olisin kiinnostunut hiihtoretkestä Hetta-Pallas joskus huhtikuussa.
- Nainen50+
Olet oikeassa että nuoremmat hakee seuraa useimmin, mutta tämän ikäiset on varmaan joko
parisuhteessa tai sitten vaan kotona kyyhöttävät ja ehkä ovat jo tulleet niin mukavuudenhaluisiksi
että ei enää halua retkeillä no eiköhän jokainen löydä etsimänsä harrastukset. Hiihtoretkikin olisi mukava keväthangilla jos vaan lomat sai sattumaan. - Nainen melkein 60-
Nainen50+ kirjoitti:
Olet oikeassa että nuoremmat hakee seuraa useimmin, mutta tämän ikäiset on varmaan joko
parisuhteessa tai sitten vaan kotona kyyhöttävät ja ehkä ovat jo tulleet niin mukavuudenhaluisiksi
että ei enää halua retkeillä no eiköhän jokainen löydä etsimänsä harrastukset. Hiihtoretkikin olisi mukava keväthangilla jos vaan lomat sai sattumaan.Näinhän se monesti on. Myös joskus voi olla, että mies ei ole kiinnostunut tai ei jaksa retkeillä.
Olisi mukava vaihtaa ajatuksia, laita vaikka viestiä minulle osoitteella EH142593 (ät) gmail.com
- krepehobby
Jos olet kiinnostunut "nude bush walking" ota yhteyttä. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798