Tietäisikö kukaan viisas, että onko Stephenie Meyerin sarjasta twilight-houkutus tullut muita kirjoja pokkareina, kun tuo ensimmäinen, eli onko myynnissä uusikuu tai epäilys pokkareita missään?
-kiitos paljon, jos joku vaivautuu valaisemaan mua:)
Twilight pokkaraeita?
4
1512
Vastaukset
- .............
Ei ole, pokkariversiota ruvettiin julkaisemaan vasta elokuvan ensi-illan myötä eli ei kovinkaan kauan sitten. Voi kestää kauankin ennen kuin seuraava osa tulee markkinoille pokkarina, jos tulee.. Se päätetään ihan menekistä, tai pikemmin siitä onko myyntitavoitteet saavutettu. Ja voi olla aika kovat tavoitteet tällä sarjalla, joten henkeä ei kannata pidättää.
- Meerr
Kiitoksia paljon tiedosta:)
- Lid33
Vastaan vuoden myöhemmin tähän joten luultavastikin tiedät jo. Eli uusikuu on WSOY:n pokkarina. Epäilystä ja Aamunkoita ei tiettävästi ole Suomeksi vielä tullut pokkarina.
- toinenmyöhästelijä
epäilys on tullut nyt, aamunkoita odotan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804