Mikä merkki on sopivin kaksosnaiselle? Onko kokemuksia? Itselläni on sellainen käsitys että se olisi leijonamies omien kokemusten pohjalta, vahva merkki mutta ei liian takertuva, vai olisiko se vesimies ehkä kuitenkin?
Kuka käy
8
2020
Vastaukset
- rakkaushoroskooppi
sivulta: http://www.menaiset.fi/content/view/33/81/
Löydät omasi.- julia
kaksoselle käy kaikist parhaiten vesimies ja vaaka ja sit oinas....ja huonoiten kauris ja härkä....
- ollut
vesimies 2v ja erottiin. Nyt oinas ja ollaan oltu 1.5v yhdessä. Aika tulinen ja suuttuessaan paha suustaan, mutta niin rakastava mies. Makuuhuoneen kuningas ja kekseliäs veitikka. Ei käy elämä tylsäksi tämän merkin kanssa.
- kaksosneito
kävi elämä tylsäksi oinaan kanssa.
meinasi mennä jopa mielenterveys siinä samalla.
ei oinaita enään kiitos...
- 16 v
Hei,
olen kaksosnainen ja olin oinasmiehen kanssa suhteessa 16 v, naimisissakin. Alun vaikeuksien jälkeen meni hienosti, siis kun olimme hioneet toisiamme. Minua ärsytti toisen puhumattomuus ja mykkäkoulukyvykkyys, sekä kyky kääntää tilanteelle selkänsä ilman että asiaa selvitetään. En tiedä, olenko tyypillinen kaksonen, mutta haluan että asiat puhutaan auki. Vanhoja en sitten muistele lainkaan, parempi käydä asiat läpi sillä hetkellä ja mennä eteenpäin.
No, meille tuli ero mutta tuskin johtuu horoskooppimerkeistä.
Sittemmin rakastuin tulisesti skorpionimieheen. Hyvä ihme mitä seksiä, wau! Mutta kumpikin oli sitoutumiskammoisia, ja minun erostakin oli liian lyhyt aika, pieleen meni.
Olen yrittänyt suhdetta myös jousimiehen kanssa. Vaan en yritä enää. Herranen aika mikä kelkan kääntelijä, ei päästä me kaksoset ikinä siihen. Tunteella oli aidosti mukana, tiesin sen, mutta kun suukopua tuli, tunteet lensi ulos ikkunasta ja kylmyys astui tilalle. Perästäpäin kyllä oli sitä mieltä että tuli tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä, mutta pari kertaa periksi annettuani lemppasin jousimiehen pihalle. Mielen muuttelu olkoon meidän kaksosten yksinoikeus, hih... Siinä missä itse kykenen kuitenkin jollain lailla pitkäjänteisyyteen, tämä jouskari ei kyennyt lainkaan. Siis ei lainkaan.
Paras ystäväni on rapu. Samaa sukupuolta, harmi, ei huvita ruveta l-positiivisiseksi... Vaikka sekin luonnehdintojen mukaan meille kaksosille kait kävisi.- Nainen minäkin
Enpä tiedä onko oikeaa olemassakaan, mut minun neitsytmieheni tekee minut onnelliseksi niin seksissä kuin muutenkin. Ei volla huomaavaisempaa ja ihanampaa miestä minulle olemassakaan. Hän passaa ja pitää hyvänä kaikin tavoin ja ennen kaikkea kestää tuuli-viirimäisen luonteeni. Ei enää pelästy kun alan kertoa miltä musta tuntuu ja mitä mietin. Joskus ne vaan voi olla aivan ääliömäisiä juttuja joissa järjellä ei ole mitään tekemistä. Jotenpa sanon et neitsyt on minulle sopivin teistä muista en tiedä :-)
- jatkuvaa palvontaa
ja on liian herkkähipiäinen omassa ylhäisessä itsessään kestämään kaksosen teräväkielisiä totuuksia. Oinas pärjää kaksosenkin kanssa.
- tätä,
nimittäin ravustusta! ravut ja jouskarit ovat kaksosten jälkeen seuraavaksi parhaimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124279- 132142
- 1861981
- 1041413
- 701268
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57912IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119787Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59697