päänahka tosi arka, sillätäällä sellaista paksua hilsettä, karstaa? ja samaa korvakäytävissä ollu myös, nyt uutena tuossa korvan ulkopuolellellakin selvärajaista "nahanluontia". Päänahkaa kutittaa ja kirvelee, kampaajani arveli psoriaasista? Voikos tämmöistä psoria olla, muualla ei ole ymmärtääkseni vielä ainakaan hilselaikkuja ollu...
hilselaikkuja
9
1445
Vastaukset
- menee
System 4 sarja jeesaa hiuspohjaa, jolloin linimenttiä (Dermovat Scalp, reseptillä)käytän erittäin vähän korkeintaan kerta per viikko, korvan sisällä psoriin Bemetson Crem reseptillä.
- merkki joka auttaa
Nitzoralilla kun peset,et tarvitse muuta hoitoa,
tyttöni käytti samaan vaivaan kuin sinulla on,ja tehosi heti,tuote apteekkitavaraa,omakohtainen
käyttö noin 17 vuotta.mistä johtuu ongelmasi,- shampoon
olen testannu, ei apua mun kohdalla ollu. Myös muitakin hilseshampoita olen kokeillut huonolla tuloksella. System 4 seka bio olleet käytössä hoitoineen päivineen. Nyt siis huolettaa se, että se hilseily alkaa levitä naaman puolelle- ei hyvä juttu =(
- Talvikki****
shampoon kirjoitti:
olen testannu, ei apua mun kohdalla ollu. Myös muitakin hilseshampoita olen kokeillut huonolla tuloksella. System 4 seka bio olleet käytössä hoitoineen päivineen. Nyt siis huolettaa se, että se hilseily alkaa levitä naaman puolelle- ei hyvä juttu =(
Mulla on käytössä System 4 -sarja ulkoisesti ja sisäisesti kala-, pellava- ja oliiviöljy. Öljyjen ansiosta iho on aika hyvässä kunnossa talviaikaankin.
Nizoralin jättäisin suosiolla ostamatta. Shampoon sisältämä ketokonatsoli ei pure psoriin vaan torjuu hiivasientä. - käytän jo
Talvikki**** kirjoitti:
Mulla on käytössä System 4 -sarja ulkoisesti ja sisäisesti kala-, pellava- ja oliiviöljy. Öljyjen ansiosta iho on aika hyvässä kunnossa talviaikaankin.
Nizoralin jättäisin suosiolla ostamatta. Shampoon sisältämä ketokonatsoli ei pure psoriin vaan torjuu hiivasientä.ainoastaan Möllerin kalanmaksaöljy on menossa tällä hetkellä, käytätkö noita kaikkia öljyjä yhtäaikaa, että apua olisi... Pahentaako steressi miten oireilua, nyt ollu vähän kinkkistä työrintamalla ja tuntuu, että kutina päänahssa vaan pahenee...
- liuos
käytän jo kirjoitti:
ainoastaan Möllerin kalanmaksaöljy on menossa tällä hetkellä, käytätkö noita kaikkia öljyjä yhtäaikaa, että apua olisi... Pahentaako steressi miten oireilua, nyt ollu vähän kinkkistä työrintamalla ja tuntuu, että kutina päänahssa vaan pahenee...
nyt siis lääkärissä ja "käsky"käyttää Lamicil- liuosta päänahkaan aamuin illoin kutiaviin ja hilseileviin kohtiin, myös korviin. ohjeessa lukee kuitenkin, että tuubi on kerta-annos jalkasienen hoitoon ja uutta kuuria ei pidä aloittaa, jos eka ei auta! Eikä kasvojen alueelle... eikä pesua 24 tuntiin... Nyt kyllä hirvittää- putooko tukka päästä ja nuo ohjeetkin jotenkin ristiriitaisia
- ymmärrä nyt
liuos kirjoitti:
nyt siis lääkärissä ja "käsky"käyttää Lamicil- liuosta päänahkaan aamuin illoin kutiaviin ja hilseileviin kohtiin, myös korviin. ohjeessa lukee kuitenkin, että tuubi on kerta-annos jalkasienen hoitoon ja uutta kuuria ei pidä aloittaa, jos eka ei auta! Eikä kasvojen alueelle... eikä pesua 24 tuntiin... Nyt kyllä hirvittää- putooko tukka päästä ja nuo ohjeetkin jotenkin ristiriitaisia
äläkä panikoi,osta sitä Nizoral-Shampoota ja käytä ohjeen mukaan,omegoita ei saa syödä liikaa,noin kapseli tai kaksi /pv.nim Ihotautl
- niinkui
ymmärrä nyt kirjoitti:
äläkä panikoi,osta sitä Nizoral-Shampoota ja käytä ohjeen mukaan,omegoita ei saa syödä liikaa,noin kapseli tai kaksi /pv.nim Ihotautl
minä OLEN käyttänyt sitä Nizoral- shamppoota ja apua ei juurikaan ollut! Möllereitä men
e ohjeen mukaan 2 per päivä?
- kaikki konstit kokeilen
ennenkuin lääkkeitä. Merisuolasta 1/2 rkl ja n.2dl vettä siitä keitos se auttaa kuitinoihin ja rauhoittaa, sitä voi töpötellä pumpulilla. Pikkuongelmat se myös parantaa, itselläni kuitenkin päänahkasta lähtee karstaa ja alla punainen "vetinen" iho. Iho rauhoittuu, muutei täysin parane.
Uutena konstina kuullut, että tuttu psoriaatikko saanut apua hamppuöljystä...sitä on tilauksessa, kerron sitten joskus auttoiko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983