mites tuo 218heppanen v6 kiihtyy 0-100? onko mitään mahdollisuuksia ajella talvella tuollasella?
3000gt
13
2958
Vastaukset
- GTO
On mahdollisuuksia ajaa talvella, vaikka suosittelisinkin laittamaan muutaman tonnin lisää niin alla olisi nelivedolla ja nelipyöräohjauksella varustettu 3000GT, josta löytyy myös hevosia hieman lisää.
Sitten menet huoltoliikkeeseen ostamaan lohkolämmitintä ja näet _TODELLA_ hämmästyneet ilmeet kun pojat ihmettelevät kilpaa että mikä toi sun auto oikein on. Pelkästään tämä hämmästely on sen arvoista että kannattaa ko. auto ostaa. - tooBe
Ei se tuo vekotin kiihdy ku se painaa 1400 kiloo pyöreesti..ehkä n. 7-9s. (???) huh..HEIKKOOO!!!
- autoilija
Onhan siinä V6 ja DOHC-tekniikalla varustettu 3-litrainen moottori. 220-heppaa vakiona mutta saattaa saada 240-heppaakin kohtalaisella virittelyllä irti...(?)
Painoa löytyy se 1400-1500kg, eli olisikohan tuollainen 7s sopiva arvio? jos 240heppaa niin alle 7s... - jape
autoilija kirjoitti:
Onhan siinä V6 ja DOHC-tekniikalla varustettu 3-litrainen moottori. 220-heppaa vakiona mutta saattaa saada 240-heppaakin kohtalaisella virittelyllä irti...(?)
Painoa löytyy se 1400-1500kg, eli olisikohan tuollainen 7s sopiva arvio? jos 240heppaa niin alle 7s...164-heppainenkin Dodge Stealth (=3000gt) menee 0-100 km/h 7 sekuntia, 220-heppainen 3000gt varmaan noin 6 sek. 280-heppainen 3000gt menee vähän päälle 5 sek. Onhan niitä 320-heppaisiakin ainakin Jenkeissä myyty.
Painaahan 280-heppainen Skyline GT-R:kin yli 1600kg ja menee 0-100 4,6 sek. testatusti. - autoilija
jape kirjoitti:
164-heppainenkin Dodge Stealth (=3000gt) menee 0-100 km/h 7 sekuntia, 220-heppainen 3000gt varmaan noin 6 sek. 280-heppainen 3000gt menee vähän päälle 5 sek. Onhan niitä 320-heppaisiakin ainakin Jenkeissä myyty.
Painaahan 280-heppainen Skyline GT-R:kin yli 1600kg ja menee 0-100 4,6 sek. testatusti.Dodge Stealth: paino 1400kg, teho 164hv.
Dodge Stealth ES: paino 1448kg, teho 220hv.
Mitsu 3000GT: 1478kg, teho: 222hv.
Mitsu 3000GT VR-4: 1718kg, teho: 320hv.
ES:n 0-60mph kiihtyvyydeksi väitetään 7,1s sivulla: http://www.angelfire.com/pa3/ford/performance1.htm
Joten myös Mitsu 3000GT:nkin kiihtyvyys täytyy olla n.7s? Ellei sivu sitten ole väärässä. Ja muuten, Alfa Romeo GTV 3.0 V6:ssa on 220heppaa, painoa vain 1415kg, ja on 24-venttiiliä niinkuin 3000GT:ssäkin. 0-60 kiihtyvyydeksi Alfalle luvataan 6.6s. - fuckta
autoilija kirjoitti:
Dodge Stealth: paino 1400kg, teho 164hv.
Dodge Stealth ES: paino 1448kg, teho 220hv.
Mitsu 3000GT: 1478kg, teho: 222hv.
Mitsu 3000GT VR-4: 1718kg, teho: 320hv.
ES:n 0-60mph kiihtyvyydeksi väitetään 7,1s sivulla: http://www.angelfire.com/pa3/ford/performance1.htm
Joten myös Mitsu 3000GT:nkin kiihtyvyys täytyy olla n.7s? Ellei sivu sitten ole väärässä. Ja muuten, Alfa Romeo GTV 3.0 V6:ssa on 220heppaa, painoa vain 1415kg, ja on 24-venttiiliä niinkuin 3000GT:ssäkin. 0-60 kiihtyvyydeksi Alfalle luvataan 6.6s.> Alfa Romeo GTV 3.0 V6:ssa on 220heppaa
Lisää tuohon se turbo myös, ei siinä ilman turboa tuollaisia heppoja ole. - GTO
autoilija kirjoitti:
Onhan siinä V6 ja DOHC-tekniikalla varustettu 3-litrainen moottori. 220-heppaa vakiona mutta saattaa saada 240-heppaakin kohtalaisella virittelyllä irti...(?)
Painoa löytyy se 1400-1500kg, eli olisikohan tuollainen 7s sopiva arvio? jos 240heppaa niin alle 7s...Kyllä tuosta yli 20 heppaa saa lisää ulos koskematta koneen sisuskaluihin.
- autoilija
GTO kirjoitti:
Kyllä tuosta yli 20 heppaa saa lisää ulos koskematta koneen sisuskaluihin.
vai eikös siellä ollut se joku "osa" mikä täytyi poistaa...
- GTO
autoilija kirjoitti:
vai eikös siellä ollut se joku "osa" mikä täytyi poistaa...
286 heppaisessa tuplaturbossa on "se" jokin, jonka poistamalla irtoaa 20 heppaa, vaparissa sellaista ei tietääkseni ole. Turboversioon saa n.120 eurolla n.50 heppaa lisää jos omalle työlle ei lasketa hintaa.
Mutta pitäydytään nyt siinä vaparissa.
Vapariin saa aivan uskomattoman määrän viripalikoita ja tietoa niiden hyödyistä on myös laajalti saatavilla. Koneen hengitykseen kannattaa siis panostaa ja siitä ne hyödyt tulevat, eivät tosin ihan samassa määrin kuin turboversiossa mikä on tietenkin aivan luonnollista.
Jos jollakulla on tuollainen projektina niin voin postata tarvittaessa muutamia linkkejä online myymälöihin, joista vinkkien lisäksi saa ostettua luottokortilla itse osatkin. - autoilija
GTO kirjoitti:
286 heppaisessa tuplaturbossa on "se" jokin, jonka poistamalla irtoaa 20 heppaa, vaparissa sellaista ei tietääkseni ole. Turboversioon saa n.120 eurolla n.50 heppaa lisää jos omalle työlle ei lasketa hintaa.
Mutta pitäydytään nyt siinä vaparissa.
Vapariin saa aivan uskomattoman määrän viripalikoita ja tietoa niiden hyödyistä on myös laajalti saatavilla. Koneen hengitykseen kannattaa siis panostaa ja siitä ne hyödyt tulevat, eivät tosin ihan samassa määrin kuin turboversiossa mikä on tietenkin aivan luonnollista.
Jos jollakulla on tuollainen projektina niin voin postata tarvittaessa muutamia linkkejä online myymälöihin, joista vinkkien lisäksi saa ostettua luottokortilla itse osatkin.voitkos antaa e-mail osoitteesi niin voisimme jatkaa keskustelua siellä puolella...? onko sinulla muuten turboversio? helvetin kähee vehje tuo 3000GT ja tuo VR4 nyt on jo aivan käsittämätön, ja viripotentiaalikin löytyy vaikka muille jakaa. olen tosiaan harkinnut tuota Dodge Stealthia/Mitsu 3000GT:tä, ihan vaparia V6 3.0-litraista DOHC:tä.
- GTO
autoilija kirjoitti:
voitkos antaa e-mail osoitteesi niin voisimme jatkaa keskustelua siellä puolella...? onko sinulla muuten turboversio? helvetin kähee vehje tuo 3000GT ja tuo VR4 nyt on jo aivan käsittämätön, ja viripotentiaalikin löytyy vaikka muille jakaa. olen tosiaan harkinnut tuota Dodge Stealthia/Mitsu 3000GT:tä, ihan vaparia V6 3.0-litraista DOHC:tä.
Tällä palstalla liikkuu aikalailla urpoja joista olisi varmaan kivaa laittaa häirikkömaileja, joten enpä taida osoitetta tänne laittaa.
Oletko muuten kirjoittanut samasta asiasta toiselle foorumille? Nimimerkki taisi olla toinen, jos näin on niin voin vastailla sinne. - autoilija
GTO kirjoitti:
Tällä palstalla liikkuu aikalailla urpoja joista olisi varmaan kivaa laittaa häirikkömaileja, joten enpä taida osoitetta tänne laittaa.
Oletko muuten kirjoittanut samasta asiasta toiselle foorumille? Nimimerkki taisi olla toinen, jos näin on niin voin vastailla sinne.Rock^-nimimerkillä kirjottelin. Laitatkos vaikka PM-viestiä niin jatketaan. Vähän ihmetyttää kun tullista on niin vaikea löytää vanhoja päätöksiä, lähinnä kiinnostaisi tietää edes suuntaa 3000GT -91:sen veroista... Vaikuttaisi lupaavalta mikäli elokuussa tehtyyn 3000GTO:n päätökseen on uskomista.
- Ötzalan
Alka suomipojat ostako tommonen auto. Özalan itse oli ajamasa yksi suomen. Vaaralinen auto, kulki mittarin mukan 265kilometria tunisa eika rajoitanut.
Aja sina suomipoika vain astra, golf, escort.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723