Mikä olisi apu nenästä johtuvaan kuorsaukseen. tosi häiritsevää, vieressä nukkujalle.
nenästä tuleva
6
1752
Vastaukset
- Japsku
Sun viesti toi elävasti mieleen mun miehen kuorsausäänen. Sellasta turinaa ja kraah välillä.
Emmä tiedä tulikse nenästä mutta ainakin kuullosti siltä.
No nyt se on loppu. Mies hankki sellasen nukkulan ja siitä lähtien on makkarissa ollut rauhallista.
Monta vuotta oli kränää ja sai tökkiä miestä kylkeen öisin. Meinas jo pinna palaa.Oli rasittavaa olla aina kiukkunen ja monta kertaa olin aamulla aika väsynyt.
Nykyään riidellään paljon vähemmän ja illalla on kivompi mennä nukkumaan kun tietää että saa nukkua.- ***
"Mies hankki sellasen nukkulan ja siitä lähtien on makkarissa ollut rauhallista"
Voisitko kertoa mikä on tuo nukkula?
Kiitos :) - toinen..
*** kirjoitti:
"Mies hankki sellasen nukkulan ja siitä lähtien on makkarissa ollut rauhallista"
Voisitko kertoa mikä on tuo nukkula?
Kiitos :)nainen, jota panee vain nukkuesaan, ja aina kumilla, kun muistaa. EI VALITA EI:)
- mahtais
auttaa tohon perseestä tulevaan kuorsukseen, vai mikä se on, haisee ja kuuluu pitkälle, ei haittaa mua, koska oma nokkani ei ole juurikaan perseessäni. kaljanjuonnilla on joku osuus asiassa.
- käytössä
Tollasta voi kokeilla.
Ei oo hinnalla pilattu, postikulutkin jo hinnoissa mukan.
Snore Stopper with Traveller's Case $1.72
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22742~r.34774240- juuson poika
heh heh kun on haaasssskaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354125Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1392569Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v962161Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221694Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781666Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641415Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276121411Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791331- 691328
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741286