Hej, vaikuttaako se mitenkään ihmiseen jos juo pelkkää yskänlääkettä, ku toi DXM:n erotus tuntuu aika vaikeelta nyt. Kiitos jo etukäteen!
DXM
9
1789
Vastaukset
- vaikeata
Jos et jaksa erotella, niin jätä suosiolla kokeilematta. DXM tripin kokemusta ei voi millään asteikolla mitata.
- Todellakin!
Siis jos on pahakin yskä, ni kyllä mulla on auttanut vaikka raakana vetää!
suosittelen! =) - Saatana-
Ei se erottelu niin vaikeaa ole. Eihän siihen tarvitse ostaa kuin puhdistettua bensaa, sitruunahappoa ja teet itse soodatuhkaa. Helppo prosessi :)
- Dexmex
Jos suosikkitrippailupaikkasi on vessan pönttö niin siitä vaan. Extrabonukset saat jos laitat valot pois päältä, aivot kyllä alkaa generoimaan ruudunsäästögrafiikkaa paremman näköstimuloinnin puutteen vuoksi. Kuulemma :)
- TEXHED
Eikä se tuohon lopu. Katsos lopputulos P3-P4 tripeillä on sellaista aistikakofoniaa ja sisäiseen maailmaansa sukeltamista että et todellakaan erota enää että mikä on näköaistimusta ja mikä on kuuloaistimusta ja missä on havainnon ja ajatuksen raja. Ne kaikki vetäistään yhteen kuin maalarin maalipöntössä montaa väriä sekoittamalla.
Sitä ei voi kuvata ellei sillä ole ollut ja kunnolla. Olen tyhjyyteen sinkoavan olevaisuuden terässä olevia kolmosia, matemaattisen maailmanluonnin avatar!
- kannata
Vaikuttaahan se sammalla tavalla, mutta ripuli on armoton ja seuraavana päivänä odottaa käsittämättömän tuskalliset suolen kouristelut. Seuraavan päivän aivopingis taitaa pyöriä lähinnä ajatuksissa, että miksi sen tein, ja joko soitan ambulanssin.... en siis suosittele
- dxm EXPERTTI
Erotuksessa poistetaan ainoastaan sorbitoli ym shitti.
Erotuksessa siis vain erotellaan muut aineet eli itsessään DXM on jo yskänlääkkeessä ja jos et erottele ja juot niin sorbitoli aiheuttaa jäätävää ripulia varsinkin niin suurina määrinä että saisit kunnon tripin.
Onhan se kiva muistella aamulla paskat housussa että kivoja tonttuja näin..- vedät
eka kerta oli just raakana istuin wc-pöntöllä ripuloimassa kaikki äänet liikku päänläpi omituisella tavalla, paska oli violettia, lattia matto alkoi aaltoilemaan ja suihkusta satoi kristalleja yx parhaista kokemuksista mut eroteltuna paras ja ei todellakaa oo vaikee prosessi
- dexii tyypannut..
koet h-hetken eli itse tripin paskalla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883