KFC ?

Nimetön

Löytyykö Riiasta KFC ravintolaa?

13

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - - - - - - -

Lähin KFC löytynee Puolasta.

• saa Suomestakin ..

Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).

• KFC
        saa Suomestakin .. kirjoitti:

Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).

Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.

Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.

Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-)

• ...
        KFC kirjoitti:

Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.

Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.

Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-)

Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.

• tykkään...
        saa Suomestakin .. kirjoitti:

Amerikkalaisesta ruuasta niin ei siinä paljoa sun suositukset paina ja kyllä minä siis olen paikallisissakin syönyt ja ei ne nyt kyllä kovin kummallisia nekään olleet.

• suoraankin
        ... kirjoitti:

Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.

Turusta Wizz Airilla suoraan Gdanskiin, ja siellähän on sitten useampikin KFC.

• ainaskin

Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...

• pöö pöö
        ainaskin kirjoitti:

Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...

Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.

• Expat
        ... kirjoitti:

Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)

Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä...

• ...
        Expat kirjoitti:

Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)

Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä...

asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.

• harasoo
        pöö pöö kirjoitti:

Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.

hommaat venäjän vuosiviisumin.
        sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
        jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
        saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa?

• Vilnius-Kaunas
        harasoo kirjoitti:

hommaat venäjän vuosiviisumin.
        sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
        jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
        saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa?

ja Puolaan lennät tunnissa ja vieläpä halvemmalla kuin junalla Pietariin :)

Mutta joo, KFC on kyllä vihoviimeinen paikka, jossa käyn syömässä.

• svönk
        ... kirjoitti:

asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.

KFC on niiiiiiiiiiin yliarvostettu paikka... muutaman kerran käyny ja samat mauttomat pöperöt kaikissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      275
      2470
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1334
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1116
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      992
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe