KFC ?

Nimetön

Löytyykö Riiasta KFC ravintolaa?

13

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - - - - - - - -

      Lähin KFC löytynee Puolasta.

      • saa Suomestakin ..

        Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).


      • KFC
        saa Suomestakin .. kirjoitti:

        Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).

        Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.

        Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.

        Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-)


      • ...
        KFC kirjoitti:

        Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.

        Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.

        Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-)

        Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.


      • tykkään...
        saa Suomestakin .. kirjoitti:

        Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).

        Amerikkalaisesta ruuasta niin ei siinä paljoa sun suositukset paina ja kyllä minä siis olen paikallisissakin syönyt ja ei ne nyt kyllä kovin kummallisia nekään olleet.


      • suoraankin
        ... kirjoitti:

        Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.

        Turusta Wizz Airilla suoraan Gdanskiin, ja siellähän on sitten useampikin KFC.


      • ainaskin

        Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...


      • pöö pöö
        ainaskin kirjoitti:

        Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...

        Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.


      • Expat
        ... kirjoitti:

        Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.

        Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)

        Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä...


      • ...
        Expat kirjoitti:

        Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)

        Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä...

        asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.


      • harasoo
        pöö pöö kirjoitti:

        Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.

        hommaat venäjän vuosiviisumin.
        sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
        jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
        saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa?


      • Vilnius-Kaunas
        harasoo kirjoitti:

        hommaat venäjän vuosiviisumin.
        sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
        jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
        saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa?

        ja Puolaan lennät tunnissa ja vieläpä halvemmalla kuin junalla Pietariin :)

        Mutta joo, KFC on kyllä vihoviimeinen paikka, jossa käyn syömässä.


      • svönk
        ... kirjoitti:

        asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.

        KFC on niiiiiiiiiiin yliarvostettu paikka... muutaman kerran käyny ja samat mauttomat pöperöt kaikissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe