Löytyykö Riiasta KFC ravintolaa?
KFC ?
13
1714
Vastaukset
- - - - - - - - -
Lähin KFC löytynee Puolasta.
- saa Suomestakin ..
Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).
- KFC
saa Suomestakin .. kirjoitti:
Puolassa olen KFC:ssä käynyt ja hintataso on kyllä paikalliseen nähden aika kova. Suosittelen noiden amerikkalaisten hapatusten sijaan kokeilemaan paikallisia pöperöitä. Eikä pizzatkaan Riikassa ylenmääräisen kalliita olleet (itse asiassa tietenkin oudolle se helpoin ratkaisu).
Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.
Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.
Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-) - ...
KFC kirjoitti:
Käviskö mitenkään TGI Friday? Se löytyy vanhasta kaupungista ns. "pääkadulta" Kalku iela.
Pizzat ovat Latviassa aika surkeita.
Onhan tossa TGI Fridayn vieressä Hesburger ;-)Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.
- tykkään...
saa Suomestakin .. kirjoitti:
Amerikkalaisesta ruuasta niin ei siinä paljoa sun suositukset paina ja kyllä minä siis olen paikallisissakin syönyt ja ei ne nyt kyllä kovin kummallisia nekään olleet.
- suoraankin
... kirjoitti:
Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.
Turusta Wizz Airilla suoraan Gdanskiin, ja siellähän on sitten useampikin KFC.
- ainaskin
Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...
- pöö pöö
ainaskin kirjoitti:
Pietarista,useampia ja lähempänä kuin Puola..ja Hampurissa myös on...
Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.
- Expat
... kirjoitti:
Mutta ei hätää ... lennetään ryanilla sitten Lontooseen tai Dubliniin josta KFC löytyy. Puolassakin on KFC mutta sinnehän ei ryan suoraan Suomesta lennä.
Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)
Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä... - ...
Expat kirjoitti:
Mikäli matkanne tarkoituksena on ainoastaan nauttia amerikkalaisen pikaruokaketjun "laadukkaista" antimista, minulla on teille ratkaisu: lentäkää Helsingistä Prahaan. Miksikö? No, Prahan lentokentän non-Schengen alueelta kun löytyy kaipaamanne KFC -gourmet ravintola. ;)
Ajattelepa kuinka kätevää, sinun ei tarvitse edes poistua lentokentältä...asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.
- harasoo
pöö pöö kirjoitti:
Puolaan matkustaminen on teknisesti aika paljon helpompaa kuin Venäjälle.
hommaat venäjän vuosiviisumin.
sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa? - Vilnius-Kaunas
harasoo kirjoitti:
hommaat venäjän vuosiviisumin.
sen jälkeen ei kun junalla pietariin ja takas 6 tuntia stadista yhteensuuntaan ja pietari on hieno kaupunki muutenkin.
jos vaan kerran käyt niin mee vaikka kiinaan mut useamman kerran niin pietariin.
saanko kysyä mikä on niin erikoista tässä firmassa?ja Puolaan lennät tunnissa ja vieläpä halvemmalla kuin junalla Pietariin :)
Mutta joo, KFC on kyllä vihoviimeinen paikka, jossa käyn syömässä. - svönk
... kirjoitti:
asun Tampereen maastossa niin on helpompaa lentää Lontooseen tai Dubliniin ja mennä siellä bussilla jonkun aikaa kuin matkustaa pari tuntia ekaks Helsinki-Vantaalle mutta kiitos vinkistä. Ja kai nyt kaikki ymmärtää, että ei KFC matkan ykköstarkoitus ole mutta olin kyllä siis pettynyt kun en Riiasta KFC:tä löytänyt.
KFC on niiiiiiiiiiin yliarvostettu paikka... muutaman kerran käyny ja samat mauttomat pöperöt kaikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195