Rapunainen ja Vesimies

Raputytteli

Miten soivat yhteen rapunainen ja vesimies mies vai sopiiko lainkaan?Voiko se yhdistelmä toimia?

2

2287

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian vaikea yhdistelmä

Olen vesimiesnainen ja minulla rapumies, tosi vaikea yhdistelmä yrittää..hermot menee, toimii, ei toimi, ollaan, ei olla yhdessä, katotaan, odotetaan,kunnes taas nähdään paussin jälkeen, mulle ei ainakaan enään rapumiestä kun tämä juttu on sitten lopullisesti ohi joskus..

• Tähtien tuijottaja.....

Tässä romanttisessa suhteessa yhdistyvät varsin jännittävällä tavalla rakkaus uuteen ja vanhaan. Rapu arvostaa perinteitä ja mennyttä aikaa, kun taas vesimies tuijottaa enemmän tulevaisuuteen ja seuraa uusia aaltoja. Heidän välilleen voi syttyä hyvinkin intohimoinen suhde, mutta näistä eroista johtuen he tuskin tulevat muutoin kovin hyvin toimeen keskenään.
      Logiikan vankkaan voimaan uskova vesimies koettaa usein saada ravun ajattelemaan kanssaan samalla tavalla. Ravun mielikuvituksellinen herkkyys ei kuitenkaan toimi millään muulla kuin tunnetasolla, joten hän ei suostu omaksumaan vesimiehen näkemyksiä, ja saattaa tuntea turvattomuutta joutuessaan kokemaan vesimiehen objektiivista kritiikkiä. Ravun ylenpalttisen varovaisuuden ja vesimiehen uutuudenkaipuun vuoksi suhde pääsee harvoin edes kunnolla alkuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      285
      1164
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      286
      1028
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      889
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      839
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      818
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      692
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      561
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      508
    Aihe