Olen 16-vuotias reipas tyttö, joka etsii itselleen kesätyöpaikkaa kesäksi. Mieluiten Imatran läheisyydestä. Mm. nurmikonleikkuuta/ muita ulkotöitä, sisähommia yms.
Siksi laitoin tänne ilmoituksen koska haluaisin kysyä että tarvitseeko sinun firmasi/työpaikkasi kesätyöapulaisia?
Tai mistä mahtaisi löytää suurinpiirtein kaikki Imatran kesätyöpaikat? Kun ei ole nuo Imatran kunnan/kaupungin sivut kovin selviä.
Ja en tarvitse vastauksia keneltäkään puutteessa olevilta ukkomiehiltä "kyllä minulle siivousapu/huvitusseuraa kelpaisi tjsp. " koska niitäkin on tullut..
Kesätyö hakusessa..
8
2797
Vastaukset
- Imatralla kaheleita
Onko Imatralaiset ihan järjisssään?
;) - kiinnostaa..
vanhustenhoito.lastenhoito-työharjoittelu
kysy työkkäreistä.tai suoraan yrityksestä - salima121
Laita paperit saurakunnalle, siellä just nurtsin leikkuuta, istuttamista ym. Ukonniemen taimitarhalle katsii soittaa, ottaa varmasti jos teet reippaaasti hommia. Kun siellä teet urakkapalkalla (jos oot näppärä käsistäs) ni pääsee hyville tuntiliksoille, esim. jopa 22e/tunti tai enemmän. Suosittelen=)
- mimmimamma....
Onko kiinnostunut vahtimaan lasta? Pikkasen reilu 1vuotias olisi kesällä hoitajaa vailla. Työtä olisi ehkä n.3-4 tuntia päivässä.
- lapsenvahti hommista.
Olisiko tämä työpaikka missä päin imatraa?
Ja mihin aikaan kesästä tarvitsisit?
Ja kokemusta löytyy lapsenvahtina olemisesta.
- olis ehkä
töitä jos susta löytyy imua, olet näppärä käsistäs ja notkea?
- merkurius
..perverssi lapsiin sekaantuja. Älä kirjoita tälle palstalle.
- Saatanaperkelevittu
Imatran kaupunki haistakoon vitun kaikkine työhönottovaatimuksineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332