Moonwalk

utelias...ko?

Niin tota joo tää on kait kysytty tääl ennenki mut ku mua rupes yhtäkkii mietityttää et osaatteko työ fanit (kukka tahansa) moonwalkata? Tai muuten tanssia jotain jacksonin liikkeitä?

8

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smelly

      Moonwalk on helppo, kun oivaltaa vaan jujun miten se tapahtuu. Onhan noita muitakin Michaelin liikkeitä kokeiltu, mutta ei mulle ole mikään pakko osata niitä.

      • MJJ<3

        Oon Smellynkaa samaa mieltä, Moonwalk on helppo. Toiset tanssit on niin Michaelia, että ei tällanen tavallinen tallaaja sellasia osaa ::D


    • meliini

      Heh heh...Kun mä n.vuosi sitten koetin ekaa kertaa joitakin Michaelin liikkeitä tanssinopettajan seurassa, taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää ;D

      • =-D

        taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää

        sama vika. =)


      • mullakaan

        noi ekat kerrat oikein sujunut! Moonwalk ei oo erityisen hankalaa, kun sen tajuaa, mutta esim. Billie Jeanin live-tanssi on mahoton!


    • No ei nyt

      kaikki varmaan osaa ;P Tekniikka saattaa olla hankala löytää... Mut itseasiassa minä itse opettelin joskus ja silloin tällöin tulee muutama moonwalk vetäistyä huoneessa :P

    • MJ_improvisoija

      Olen Maikkelo improvisoija ja minulta sujuu moonwalkit, tip toet, sidegladet, spinit ja backslide.

      Sanaselitys:
      Moonwalk=näyttää kävelevän eteenpäin mutta menee taaksepäin

      Tip Toe=seiso varpailla

      Sideglade=Liu sivulle kuin kävelisit eteenpäin

      Spin=pyörähdys MJ tyyliin

      Backslide=Näyttää kävelevän eteenpäin mutta pysyy paikallaan. Tähänkin on tekniikkansa

    • moonwalker7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe