Moonwalk

utelias...ko?

Niin tota joo tää on kait kysytty tääl ennenki mut ku mua rupes yhtäkkii mietityttää et osaatteko työ fanit (kukka tahansa) moonwalkata? Tai muuten tanssia jotain jacksonin liikkeitä?

8

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smelly

Moonwalk on helppo, kun oivaltaa vaan jujun miten se tapahtuu. Onhan noita muitakin Michaelin liikkeitä kokeiltu, mutta ei mulle ole mikään pakko osata niitä.

• MJJ<3

Oon Smellynkaa samaa mieltä, Moonwalk on helppo. Toiset tanssit on niin Michaelia, että ei tällanen tavallinen tallaaja sellasia osaa ::D

• meliini

Heh heh...Kun mä n.vuosi sitten koetin ekaa kertaa joitakin Michaelin liikkeitä tanssinopettajan seurassa, taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää ;D

• =-D

taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää

sama vika. =)

• mullakaan

noi ekat kerrat oikein sujunut! Moonwalk ei oo erityisen hankalaa, kun sen tajuaa, mutta esim. Billie Jeanin live-tanssi on mahoton!

• No ei nyt

kaikki varmaan osaa ;P Tekniikka saattaa olla hankala löytää... Mut itseasiassa minä itse opettelin joskus ja silloin tällöin tulee muutama moonwalk vetäistyä huoneessa :P

• MJ_improvisoija

Olen Maikkelo improvisoija ja minulta sujuu moonwalkit, tip toet, sidegladet, spinit ja backslide.

Sanaselitys:
      Moonwalk=näyttää kävelevän eteenpäin mutta menee taaksepäin

Tip Toe=seiso varpailla

Sideglade=Liu sivulle kuin kävelisit eteenpäin

Spin=pyörähdys MJ tyyliin

Backslide=Näyttää kävelevän eteenpäin mutta pysyy paikallaan. Tähänkin on tekniikkansa

• moonwalker7

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe