Niin tota joo tää on kait kysytty tääl ennenki mut ku mua rupes yhtäkkii mietityttää et osaatteko työ fanit (kukka tahansa) moonwalkata? Tai muuten tanssia jotain jacksonin liikkeitä?
Moonwalk
8
1015
Vastaukset
- Smelly
Moonwalk on helppo, kun oivaltaa vaan jujun miten se tapahtuu. Onhan noita muitakin Michaelin liikkeitä kokeiltu, mutta ei mulle ole mikään pakko osata niitä.
- MJJ<3
Oon Smellynkaa samaa mieltä, Moonwalk on helppo. Toiset tanssit on niin Michaelia, että ei tällanen tavallinen tallaaja sellasia osaa ::D
- meliini
Heh heh...Kun mä n.vuosi sitten koetin ekaa kertaa joitakin Michaelin liikkeitä tanssinopettajan seurassa, taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää ;D
- =-D
taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää
sama vika. =) - mullakaan
noi ekat kerrat oikein sujunut! Moonwalk ei oo erityisen hankalaa, kun sen tajuaa, mutta esim. Billie Jeanin live-tanssi on mahoton!
- No ei nyt
kaikki varmaan osaa ;P Tekniikka saattaa olla hankala löytää... Mut itseasiassa minä itse opettelin joskus ja silloin tällöin tulee muutama moonwalk vetäistyä huoneessa :P
- MJ_improvisoija
Olen Maikkelo improvisoija ja minulta sujuu moonwalkit, tip toet, sidegladet, spinit ja backslide.
Sanaselitys:
Moonwalk=näyttää kävelevän eteenpäin mutta menee taaksepäin
Tip Toe=seiso varpailla
Sideglade=Liu sivulle kuin kävelisit eteenpäin
Spin=pyörähdys MJ tyyliin
Backslide=Näyttää kävelevän eteenpäin mutta pysyy paikallaan. Tähänkin on tekniikkansa - moonwalker7
moonwalk, tip toe ja spin onnistuu; joskus paremmin, joskus huonommin :-D
https://www.facebook.com/mjfanitsuomi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943156HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732435Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184885Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12880Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10787- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142758