Niin tota joo tää on kait kysytty tääl ennenki mut ku mua rupes yhtäkkii mietityttää et osaatteko työ fanit (kukka tahansa) moonwalkata? Tai muuten tanssia jotain jacksonin liikkeitä?
Moonwalk
8
996
Vastaukset
- Smelly
Moonwalk on helppo, kun oivaltaa vaan jujun miten se tapahtuu. Onhan noita muitakin Michaelin liikkeitä kokeiltu, mutta ei mulle ole mikään pakko osata niitä.
- MJJ<3
Oon Smellynkaa samaa mieltä, Moonwalk on helppo. Toiset tanssit on niin Michaelia, että ei tällanen tavallinen tallaaja sellasia osaa ::D
- meliini
Heh heh...Kun mä n.vuosi sitten koetin ekaa kertaa joitakin Michaelin liikkeitä tanssinopettajan seurassa, taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää ;D
- =-D
taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää
sama vika. =) - mullakaan
noi ekat kerrat oikein sujunut! Moonwalk ei oo erityisen hankalaa, kun sen tajuaa, mutta esim. Billie Jeanin live-tanssi on mahoton!
- No ei nyt
kaikki varmaan osaa ;P Tekniikka saattaa olla hankala löytää... Mut itseasiassa minä itse opettelin joskus ja silloin tällöin tulee muutama moonwalk vetäistyä huoneessa :P
- MJ_improvisoija
Olen Maikkelo improvisoija ja minulta sujuu moonwalkit, tip toet, sidegladet, spinit ja backslide.
Sanaselitys:
Moonwalk=näyttää kävelevän eteenpäin mutta menee taaksepäin
Tip Toe=seiso varpailla
Sideglade=Liu sivulle kuin kävelisit eteenpäin
Spin=pyörähdys MJ tyyliin
Backslide=Näyttää kävelevän eteenpäin mutta pysyy paikallaan. Tähänkin on tekniikkansa - moonwalker7
moonwalk, tip toe ja spin onnistuu; joskus paremmin, joskus huonommin :-D
https://www.facebook.com/mjfanitsuomi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811705IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597946Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut932983Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982248Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1532187Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81646- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin541096Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782