Niin tota joo tää on kait kysytty tääl ennenki mut ku mua rupes yhtäkkii mietityttää et osaatteko työ fanit (kukka tahansa) moonwalkata? Tai muuten tanssia jotain jacksonin liikkeitä?
Moonwalk
8
984
Vastaukset
- Smelly
Moonwalk on helppo, kun oivaltaa vaan jujun miten se tapahtuu. Onhan noita muitakin Michaelin liikkeitä kokeiltu, mutta ei mulle ole mikään pakko osata niitä.
- MJJ<3
Oon Smellynkaa samaa mieltä, Moonwalk on helppo. Toiset tanssit on niin Michaelia, että ei tällanen tavallinen tallaaja sellasia osaa ::D
- meliini
Heh heh...Kun mä n.vuosi sitten koetin ekaa kertaa joitakin Michaelin liikkeitä tanssinopettajan seurassa, taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää ;D
- =-D
taulu tipahti seinältä kun mä "hienosti" liitelin lattialla päin seinää
sama vika. =) - mullakaan
noi ekat kerrat oikein sujunut! Moonwalk ei oo erityisen hankalaa, kun sen tajuaa, mutta esim. Billie Jeanin live-tanssi on mahoton!
- No ei nyt
kaikki varmaan osaa ;P Tekniikka saattaa olla hankala löytää... Mut itseasiassa minä itse opettelin joskus ja silloin tällöin tulee muutama moonwalk vetäistyä huoneessa :P
- MJ_improvisoija
Olen Maikkelo improvisoija ja minulta sujuu moonwalkit, tip toet, sidegladet, spinit ja backslide.
Sanaselitys:
Moonwalk=näyttää kävelevän eteenpäin mutta menee taaksepäin
Tip Toe=seiso varpailla
Sideglade=Liu sivulle kuin kävelisit eteenpäin
Spin=pyörähdys MJ tyyliin
Backslide=Näyttää kävelevän eteenpäin mutta pysyy paikallaan. Tähänkin on tekniikkansa - moonwalker7
moonwalk, tip toe ja spin onnistuu; joskus paremmin, joskus huonommin :-D
https://www.facebook.com/mjfanitsuomi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052