kasvamaan?kuinka se onnistunee?ei mitään tietoa.ja minkälaisia kasveja voi istuttaa kantoon?
kasveja
3
470
Vastaukset
- lea83
Seuraavien kasvien kasvattaminen onnistuu ainakin kantoon.(tässä vain osa esimerkeistä ja yleisimmistä kasveista)
Vesicularia dubyana - Jaavansammal
Microsorum pteropus - Jaavansaniainen
Riccia fluitans - Kellustähtisammal
Kaikki kasvit yleensäkin mitkä tekevät joko ilma juuret jotka eivät tarvitse pohjasta ravintoa käy tähän.
Kavit voi sitoa kantoon kiinni siimalla tai kalastajalangalla. Ajan kuluessa kun kasvi on levittäytynyt kantoon kiinni niin langat voi katkaista ja poistaa. - Tirkkuli
mä oon hirttäny siimalla kantoihin, on ne ny monta kk jo noin eläny, niiden juuret ei vissiin hiekas saisi ees olla.
- seikkailija
Edelliseen viestiin kyllä sanoisin, että tietääkseni riccia ei kasvata juuria vaan pitää sitoa kantoon, leikkailla ja sitoa uudestaan aina muutaman viikon välein...
Jaavansaniainen taitaa olla tavallisin kannossa kasvava. Meillä kasvaa myös ruskomelalehti komeasti kannon kolossa jo toista vuotta. Nyt laitoin kannonkoloon jättiläismiekkakasvin ja tuntuu siitäkin vain lehtiä pukkaavan. Jaavansammal on helppo kantoon kiinnikasvava, mutten laittaisi akvaarioon, jollei ole sukarapuja sitä putsaamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656232Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932806Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am421508Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23938- 21913
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122913- 66912