Mistä

kannabista?

Mistä "normaali" ihminen, joka ei ole koskaan mitään huumetta käyttänyt, paitsi alkoholia voi ostaa kannabista. En tunne ketään joka voisi auttaa. Eikös Britanniassa jo 30% väestöstä ole kokeillut, eli alkaa kuulua yleis sivistykseen.

75

29044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajamies

      Matkusta Amsterdamiin. Siellä myydän coffeeshopeissa laadukasta tavaraa (myynti on laillista, joten laadunvalvontakin pelaa).

      Jos mahdollista, niin kasvata itse. Kasvatus kannattaa kuitenkin hoitaa jossain, missä se on laillista/dekriminalisoitua (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/European-cannabis-laws.png).

      Siemeniä löydät esimerkiksi täältä: http://www.nirvana-shop.com/cannabis_seeds.php

      Ja ohjeet kasvattamiseen täältä: http://fi.wikibooks.org/wiki/Koristehampun_kasvatusopas/Johdanto

      • tiedosta..

        ..miten todenäköisesti siemenet jää tullissa kiinni. Ja varsinkin mitä seurauksia siitä tulee, eli tuleeko tieto työnantajalle. Ei tämä niin tärkeää ole, että alkaisin siinä mitään riskiä ottamaan.


      • niilo kissavirta

        Kait parhaiten ostamalla laillista pössyä
        eli spice diamondia sjamaan shopista hollannista.
        Kuulemma tulee muutamassa päivässä jos suomen
        tulli vain noudttaa lakia eikä pölli pakettia.


      • laillisia
        tiedosta.. kirjoitti:

        ..miten todenäköisesti siemenet jää tullissa kiinni. Ja varsinkin mitä seurauksia siitä tulee, eli tuleeko tieto työnantajalle. Ei tämä niin tärkeää ole, että alkaisin siinä mitään riskiä ottamaan.

        Eli 100% varmuudella tulevat perille ilman mitään seurauksia.


      • Kokemusta on jo 14 v

        Mee perjantai illalla Espoon keskukseen eli "centiin" tai jonnekin Malmin ghetto alueelle itäkeskuskinkäy€ nii saat takuulla ostettu vähä weedii ;)


      • maailmanlopputulee
        tiedosta.. kirjoitti:

        ..miten todenäköisesti siemenet jää tullissa kiinni. Ja varsinkin mitä seurauksia siitä tulee, eli tuleeko tieto työnantajalle. Ei tämä niin tärkeää ole, että alkaisin siinä mitään riskiä ottamaan.

        Siementen tilaaminenon laillista.
        Amerikassakin saa kasvattaa kannabista väestönsuojelutarkoituksessa.
        Kasvatus pitää hoitaa väestösuojassa ja sen käyttö on sallittu vain siellä,
        laista ei paljon sielläkään huudella kun on niin tyhmä laki, tulee voimaan poikkeustilassa, juopoille on myös kiljusaavit. Ovat muovisia saniteettiastioita.


      • Anonyymi
        tiedosta.. kirjoitti:

        ..miten todenäköisesti siemenet jää tullissa kiinni. Ja varsinkin mitä seurauksia siitä tulee, eli tuleeko tieto työnantajalle. Ei tämä niin tärkeää ole, että alkaisin siinä mitään riskiä ottamaan.

        Ei siemenet ole laittomia..


      • Anonyymi
        Kokemusta on jo 14 v kirjoitti:

        Mee perjantai illalla Espoon keskukseen eli "centiin" tai jonnekin Malmin ghetto alueelle itäkeskuskinkäy€ nii saat takuulla ostettu vähä weedii ;)

        no siis miten seisotsä vaa siellä näyttäen joltai narkkarilta?


    • hauska pila

      pistäis muutamalle sadalle suomalaiselle
      pajarikirjeet marokosta ja teksi päälle
      "sisältää kannabista"

      näin turvattaisiin tullihenkilökunnalle
      mielekästä toimintaa:)

    • hihhi

      Kasvata itse. Siementen tilaaminen ei tietääkseni ole rikos ja siemenet tosiaan tulevat perille ainakin täältä www.high-supplies.com. Ohjeet löytyy wikipediasta. Jos jäät kiinni kasvatuksesta seuraa siitä 80e sakko ellei sulla oo 100puskaa kasvamas tai yli 1kg kaapis. :D Eli jos itsellesi kasvatat seuraa sakkorangaistus ja ilmeisesti H merkintä joka poistuu itsestään eikä työnantaja kyseistä tietoa saa selville.

      • Häh?

        Mitä tarkoitat, että H-merkintä "poistuu itsestään"?


      • joo-op

        Ei muuten pidä paikkaansa tuo "80e sakko". Olen jäänyt kolmesti kiinni kasvatuksesta. Kasvien määrä ei ole koskaan ylittänyt neljää, mutta sakot ovat aina olleet 150-250e. Tämä pelkästään kasvatuksesta/käytöstä ja työtön olen ollut noina aikoina, joten tulot ovat olleet minimissä.

        Kerros/rivitaloissa saa kyllä olla todella varovainen kasvatuksen suhteen. Voisi muuten piruuttaan laittaa chilit kasvamaan 400W natikan alle vaikka olohuoneeseen. Siinäpähän paskalakit ihmettelevät.

        Niin ja alkuperäiseen kysymykseen, tässä kannattaa hieman käyttää stereotypioita hyväkseen. Eli hampuusit kyllä yleensä tunnistaa ulkonäöltä. Tosin moni tuskin myöntää mitään jos tulet yllättäen kyselemään, mutta kysy esim. baarissa bilismatsiin ja hiero hiljalleen tuttavuutta.


    • hgfdj

      mistä päin ostaa kannabista Seinäjoella.

    • Ymmärtäväinen

      Kannabiksen ostopaikat tiedetään Juhonkatu 4 Seinäjoki Puh. 0718740391.

      Kantsii kysyä!

    • hgfdj

      kiitti

      • fghj1

        oikeesti voitteko kertoo jos tiedätte


      • Ymmärtäväinen
        fghj1 kirjoitti:

        oikeesti voitteko kertoo jos tiedätte

        Tässä Juhonkatu 4 Seinäjoki---siellä tiedetään ihan aikuisten oikeesti.
        Pidä kiirettä, siellä voi olla jono.
        Kyynel simäkulmassa voi auttaa, kun kerrot että olis kova tarve.
        Todennäköiseti siellä ei myydä, mutta ne kertoo siulle myyjien nimet ja osoitteet.

        IHAN OIKEESTI!


    • asdas

      xs

    • pössyis

      mistä vois ostaa kannabista lahden alueella, tarttis vähä wiidii koska kuuntelen snup dogia

    • Prkla

      Entä Pirkkala

      • Perseonkivajuttu

        Perseessä kannattaa salakuljettaa kuulin veljeltäni hän on tehnyt sen..


      • Anonyymi

    • Kukkamies

      Minä olen kasvattanut kotona itselleni ja vaimolleni kukkaa jo 14 vuoden ajan. Käytän 400W natikkaa. Hyvin tulee kukkaa!!! :-D

    • skrrt

      mistä vaan

    • hamed112

      mene olari keskus siellä löytät kun huutaa onko kannabis myytävänä. kaikki vain myyntiä sielä

    • XCz

      Meet vaan lähimpään ostariin ja rupeet huutelee et: kuka myis mulle kukkaa.
      Kannattaa. Seksilläkin voit kuitata kukat.

    • eroarahasta.fi

      Normaalit ihmiset ei riipu rahasta tai sen vempeleen aikaantuomasta pahasta.

    • Ihan tor-verkosta kuule...

    • KuolenNauruun

      Ei vittu rää on niin paras s24 ketju

    • Anonyymi

      mistä saa huumeita ostettua pohjois-savossa??

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan saako missään kokkolan alueella?

      • Anonyymi

        Joo itekkin tarttisin


    • Anonyymi

      ei kuulu enää maneerista pauketta!! Narsismi on vakava tauti ja totuus on parasta lääkettä narsismia vastaan!!!

      • Anonyymi

        Yhtä selkeetä kuin muutkin kommentit, että mitä helvettiä sä selität.


    • Anonyymi

      Hei tarvisin apua mistä jengi ostaa huumeita? ite tarvisin Ja aika nopeasti

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaa mistä hitosta saa kukkaa Keravalla, ois kiva tietää.

    • Anonyymi

      tiedön miwhen joka myu paljon huume. Osta

      • Anonyymi

        kuka


    • Anonyymi

      kekseissä on huumeita :)

    • Anonyymi

      Itkonniemenkatu 2 b, 70100 Kuopio savon alueen diilereiden pääpaikka

      • Anonyymi

        Väärä postimumero. Ei mätsää


    • Anonyymi

      tori.fi

    • Anonyymi

      mistä ala ikäne nokialaine sais pilvee?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka väittää kenelle kannabisten tuloa normaaliin?

    • Anonyymi

      mist sitä sais sit

    • Anonyymi

      Kuopiossa saat Jolesta , alebub , Freetime, iltaisin klo 00 jälk.

      Sebu se nahka niitti starbu. Jolla tatskat kaulassa ja vasen handu. Huippu ruohoo

      ei kovahintakaan .

    • Anonyymi

      Itse oon saanu epäilyttävil kaverisuhteilla. Oon tuntenu pari kertaa tyypi jonka kautta sit on saanu pilvee, mut ei ehk kuitenkaa ollu sen arvosta. Nää kundit oli sit lainaamas aina rahaa, ei maksanu takas ja oli hiton epämääräsii. Mulle alettiin sit tarjota sellaistaki kamaa joten taho.

      Eli ku menee hieroo jonku tyylii hevarin kaa tuttavuut, ni saa kyl yleensä pilveeki mut ongelmii kans!

    • Anonyymi

      Oulusta?

    • Anonyymi

      Kuka vois joensuussa myydä pilvee?

    • Anonyymi

      minä myyn

    • Anonyymi

      mistä saa jkl

    • Anonyymi

      Kuka tois Punkaharjulle anfentamiinia sovitaan paikka ja kellon aika

    • Anonyymi

      Mistä sais weediä, Helsinki? En jaksa mennä seisomaan kadulle ja odottaa että joku antais

    • Anonyymi

      Heittäkääs vinkkiä mistä kuopiosta sais ostettua kukkaa helposti ja sujuvasti? Tai mistä vois kysyä?

    • Anonyymi

      Mä en kans ymmärrä, miksei normaaleille myydä huumeita. Luulis myyjällekin olevan eduks, sellanen asiakas jolla on varaa maksaa.

    • Anonyymi

      Tor ja wikkeri. Tor on tori ja wikkeri on viestipalvelu.
      Tuolta voi normaali ihminen ostaa tuotteita joita ei k- kaupasta saa.

    • Anonyymi

      Tor selain ja Wicr Me viestipalvelu.
      Ladataan sovelluskaupasta.
      Kaupankäynti myyjien kanssa on riskipeliä.
      Erittäin vaarallista. Voi tulla vaikka ryöstetyksi.
      Olen neljä kertaa käynyt ostoksilla.
      Kaksi kertaa oli oikeaa nuppua ja oikea määrä. 👍
      Yhdellä kertaa sain kuivattua koivun lehteä 🍃ja toinen krt oli lähinnä hötöä ja muuta kuin nuppua😄

    • Anonyymi

      Mistä saisin subotexsia helposti olen 15 ja haluisin kokeilla

      • Anonyymi

        Oon miettiny tota iha samaa ja mäki oon 15 ja haluisin kokeilla


    • Anonyymi

      Mistä Helsingistä saa alaikäinen weedii

    • Anonyymi

      mistä vantaan alueelt alaikäne sais weedii

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Löytyykö täältä kamaa jolla lähtee henki?


    • Anonyymi

      Mistä valkeakoskista saisi dänkkii?

    • Anonyymi

      oisko kuopiossa mitään luotettavaa paikkaa saaha ruohoo hyvään hintaan?

    • Anonyymi

      No mikä siinäkin viehättää moni jää koukkuun niihin ja elämä pilalle välittömästi. Jokainen sanoo että osaavat hallita sen käytön vaan niin ei ole, nälkäkin kasvaa syödessä

    • Anonyymi

      Jos 90% väestöstä on maistanut omaa ulostettaan, niin se ei tarkoita sitä, että ulosteen maistamisella olisi mitään tekemistä sivistyksen kanssa.

    • Anonyymi

      Mene Kelan kuntoutukseen, saat kontakteja.

    • Anonyymi

      jos kirjoittelisin tommosia, toivon että minut passitettaisiin ASAP hoitoon

    • Anonyymi

      Oisko Joensuussa nauru heinää myydä?

    • Anonyymi

      kokeilet Kontulan metroasemaa tai kannelmäen piritoria

      siellä poliisitkin istuu autossa turvanasi

      onnea vaan kokeiluihin

      kunnon pilvi päivässä piristää

      • Anonyymi

        En haluu kokeillakaan


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe