Kun valmistan ruskeata kastiketta, rukistan aina kerralla koko pannullisen jauhoja rasvassa. Sitten otan heti tarvittavan osan, josta valmistan kastikkeen. Loput laitan pieniin rasioihin tai minigrip- mini-pusseihin pakastimeen. Sieltä otan annoksen tarvittaessa ja lisään vain nesteen ja mausteet, sekoitan ja keitän valmiiksi. Nopeata!
Jauhelihaa ruskistan valmiiksi ison erän kerralla, kun ostan tarjouksesta, laitan sitten annoksina pakastimeen ja otan sitten eri ruokiin tarpeen mukaan, esim. keittoihin, laatikoihin, kastkkeeseen pizzaan jne.
Yleispesuainetta laimennan suihkupulloon, enkä osta joka kerta uutta kallista pulloa.
Tolu on hyvää kaikkeen.
Ajan ja sähkön säästöä
4
589
Vastaukset
- ac^dc
Toimiiko sinun pakastin "ilmaisilla puilla"?
Uudelleenlämmitys lienee myös ilmaista?- ei eka mut kolmas
Jos on pakastin ja sinne pakastettavaa, niin kyllä siellä menee ne jauhot samaan sähkön hintaan.
Jauhoja ei tarvitse uudelleen lämmittää, ne menee sinne veden joukkoon joka pitää lämmittää kastiketta varten tai ne jauhelihat lämpenevät siinä missä muutkin esim. keittoainenkset.
- yks vaan
älä jätä - älä ihmeessä käytä Tolua astioiden pesuun - Tolueeni = syöpää aiheuttava aine...
- sullekin
En tietenkään Tolua astioiden pesuun käytä, sorry jos ilmaisin asian epäselvästi.
Tolu on yleispuhdistusaine, jolla pyyhin kaapit,ovet,lattiat, WC-pöntöt jne, ja torjun kesäisin kirvoja kukista!:) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368