huhhuh, valtakunnallinen tentti, ja kirjoja koko suomessa ei varmasti riittävästi. Vai jollakin neuvoa minulle. nettiversiota en löytänyt. Onko joku muu?
PERVIN ja
5
461
Vastaukset
- oli tapana
...psykassa kopsata ihan kokonaisia kirjoja (tai niistä luettavia osuuksia) kopiokoneella. Kun ei ollut saatavilla kuin yhden yön lainoja sekä lukusalikappaleita. Jos tykkäät lukea lukusalissa, niin silloin varmaan onnistuu hyvin. Mutta jos haluat lukea vapaasti kotona/muualla, niin kopiointi on yksi mahdollisuus.
- srtgstrgsrg
vastauksestasi. :)
Juu, lukusali-ihminen olen, mutta toisaalta nekin kappaleet ovat kovassa huudossa. En olekaan ajatellut kopiointivaihtoehtoa, tuntuisi työläältä ja kalliilta. hmm. harkinnassa silti. Kiitos vastauksesta :) - Vinkki124
srtgstrgsrg kirjoitti:
vastauksestasi. :)
Juu, lukusali-ihminen olen, mutta toisaalta nekin kappaleet ovat kovassa huudossa. En olekaan ajatellut kopiointivaihtoehtoa, tuntuisi työläältä ja kalliilta. hmm. harkinnassa silti. Kiitos vastauksesta :)Skannereita saa halvalla. Omani ostin 20 eurolla.
- Jepso
Yliopistosi kirjastosta löytyy varmasti, saattaa olla myös kaupungin kirjastossa. Jos yliopistolta kaikki lainassa, sitten vain reippaana aikaisin lukusaliin tai tentin siirto myöhemmäksi.
Kirja itsessään on kyllä hyvä, sitä jaksaa lukea.
Onnea matkaan! - juuri ostanut
sitä kirjaa ainakin akateemisesta. Eikä hintakaan ollut paha, 45€. Tampereella sai tilaamalla. Tuli 2 päivässä hesasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019