Mies, kiihottaako?

tipsu

Olen nainen ja minua kiihottaa ajatus, että mies katselisi, kun tyydytän itseäni sormin ja leluillani.

Mies, olisiko moinen kiihottavaa? Vaikka samalla itseäsi tyydyttäen?

13

4422

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • singleman23

      Todellakin kiihottaa suunnattomasti tuollaisen katseleminen, varsinkin jos nainen on hyvännäköinen ja etenkin jos hän omaa kauniit kädet ja hoidetut kynnet... Eipä siinä mitään, minä olisin ainakin aivan myyty! Ja tuskinpa siinä edessäsi voisi olla tyydyttämättä itseään, kun nytkin jo nykii housuissa! Eiköhän laiteta asia vireille!? ;)

    • Mies 27

      Kyllä varmasti kiihottaisi.
      Pelkkä ajatus kiihottaa.
      Heti alkoi housussa pullottamaan.

    • käsityöläinen

      Kiihottaa!!! ei tule äkkiä muuta niin kiihottavaa toimitusta mieleeni kuin masturboiva nainen. Haaveeni on joskus päästä katselemaan kun nainen masturboi ja siinä samalla runkata itseäni...Omin käsin onneen on jotain sellaista mihin ei oikein löydy haastajaa...olet yksin omien tuntemustesi kanssa...

    • marika

      En siis ole mies, mut kommentoin kuitenkin. Nimittäin mulla ja miehelläni on joskus tapana masturboida yhtaikaa, kun en muuten orgasmia saa. Mies eka kattelee kun minä tyydytän itteni ja tietysti samalla hoitelee itteään. Sitten kun saan orgasmin, keskityn katteleen miestäni ja kun hän on lähellä, hoidan homman loppuun omalla kädelläni... Onkohan tää sit ihan normaalia, kun tuntuu, ettei parisuhteessa ois sopivaa masturboida...

      • masturboy

        Miksei parisuhteessa voi masturboida? Olemme harrastaneet sitä eri tavoilla suhteemme alusta asti.Se vain alkoi niin, että esileikeissä peiton alla joskus kädet "vahingossa" eksyivät myös omaan jalkoväliin.Nautimme siitä kumpikin. Joskus sitteen vaimo kysyi halusinko katsella hänen hipelöintiään. Se oli aivan taivaallista. Olemme myös masturboineet yhdessä toisiamme katsellen.Useimmiten sormeilen vaimolle orgasmin ja runkkaan sen jälkeen vaimoani katsellen. Ei paneminen ole se pääasia vaan yhteinen hauskanpito.


    • Todella kivaa katseltavaa.....

      Ois tosi kiva päästä katselemaan kun nainen runkkaa.....yms.Itekkin haluaisin runkata katsellessa.Kirjoittele [email protected]

    • Pate

      Katselisin sua mielelläni, saisit itsekin katsella... Ilmoittele

    • Kyoshiro

      Aivan valtavasti! ;)

    • Kiihottunut

      Olisi todella elämys katsella sinua kun sinä tyydytät itseäsi. On aivan varma etten voisi olla runkkaamatta. Kunnon käteen veto on aivan parasta seksiä. Vielä parempaa se on kun nainen runkkaa minun kulliani. Olen senkin päässyt muutaman kerran kokemaan.

    • motimolhi

      Moi olen 33v mies vantaalta haluaisin katsella ja voisin runkata samalla.

      [email protected]

      T.Jussi

    • Kiihottaisi todella paljon
      Lähtis varmaan taju, varsinkin, jos näkis orkkuun asti.

    • Olisi todellakin katsella kun leikisit leluilla ja sormiesi kanssa kunnollaan ja puhuisit tuhmuksia ja kertoisit fantasioistasi ja alistaisit ja käskytelisit minua ja pitäisit oranssi kiinnostaisiko tavataan

    • Anonyymi

      Olisi ihana katsella ns. salaa kun tyydytät itseäsi.. Voisin runkata samalla omaa kovaa kulliani.. ja katselisin ihania touhujasi. Bimies 56

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe