oisko täällä tovereita joissa toinen perheen vanhemmista on huonokuuloinen/kuuro kuten meidän perheessä on!
meillä on myös 7 vk tyttö vauva!
huonokuuloiset perheet!
8
2114
Vastaukset
- kanttarelli
täällä hämeessä perhe,äiti huonokuuloinen koko ikänsä, tyttö 12 v myös huonokuuloinen.
- aslak
Jeps. Minä ja veli ja myös siskon poika huonokuuloinen mutta minulla on 16 vuotias yhtäkkiä kuurous. Mutta onneksi Osan hallitsee viitomakielellä.
Teidän ei tarvitse hävettää lapsilla huonokuuloinen pitää hyväksyä hän on näin jumala luonnut sinun lapsille. Tärkeintä saada tukea ja tutustumaan viitomakielellä on rikkausta ja kokemusta kautta..
Jos kiinostaa käydä koulutus opiskella viitomakielellä kuurojen liitosta saan tietää enemmän mistä saan kurssi saada tukea. - aslak
Kannattaa harkinta tarkasti Implantti lapsille. Itselleni ei suosittelen ja kannattaa tarkka miettiä onko hyvä ja huonopuoli korvaimplantti. Lääkäri ehdottin minulle korvaimplantteista. Minä kieltäytyy. en halua semmoinen Robottimainen korvissa sisään.
- Pulle Nah
meidän lapsi ei ole kuuro/huonokuuloinen. vain
toinen vanhemmista on.
Viittoma kieltä osaamme kummatkin vähäsen ja puolisoni osaa lukea hyvin huulilta.
kuulon menetys johtuu yhdestä sairaudesta.
- mike
olen huonokuuloinen ja osaan viitoa paljon,
olen ainoa huonokuuloinen 19v. harrastelen moottorikelkkailua ja maastopyöräilyä
asun pohjois alueella 08 - Niisku
Heippa vaan!
Täällä on perhe, jossa on huonokuuloinen. Olen itse koko ikäni ollut huonokuuloinen ja käytän kuulolaitteita. Mieheni on kuuleva. Tulemme toimeen puheella, mutta minä osaan myös viittomakieltä (työssäni tarvitsen).
*N* - miina
Meilläkin toinen lapsista huonokuuloinen, ei kuuro. Hänellä kuulolaite käytössä ja pärjää ihan hienosti koulussa. Ei tietoa mistä johtunee. Toinen lapsi on terve.
- pohjanakka1
Hei vaan!
Meidän on koko yhteisen elämämme ajan ollut vakava kuulovamma mukana. puoliso on täysin kuuro ilman kuulokojetta. Lapsia meille tuli kaksi ja nehän osaasivat hyväksi käyttää huonoa kuuloa! Aiti sanoi EI ja iskä JOO,JOO!!!Kuulevalla vain on niin iso vastuu. kaikki isot asiat kuulevana hoidettava samoin kuin ns. miesten työt! Kaikki ne vaan menevät kunhan vaan perhesuhde on kunnossa. Kyllä puolikuuro perhe kasvattaa upeita lapsia ja ne myöskin tulevat toimeen omillaan! Ps. Ensi viikolla tutkimus implanttiin,,, T.Pohjanakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287