huonokuuloiset perheet!

Pulle Nah

oisko täällä tovereita joissa toinen perheen vanhemmista on huonokuuloinen/kuuro kuten meidän perheessä on!
meillä on myös 7 vk tyttö vauva!

8

2132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanttarelli

täällä hämeessä perhe,äiti huonokuuloinen koko ikänsä, tyttö 12 v myös huonokuuloinen.

• aslak

Jeps. Minä ja veli ja myös siskon poika huonokuuloinen mutta minulla on 16 vuotias yhtäkkiä kuurous. Mutta onneksi Osan hallitsee viitomakielellä.

Teidän ei tarvitse hävettää lapsilla huonokuuloinen pitää hyväksyä hän on näin jumala luonnut sinun lapsille. Tärkeintä saada tukea ja tutustumaan viitomakielellä on rikkausta ja kokemusta kautta..
      Jos kiinostaa käydä koulutus opiskella viitomakielellä kuurojen liitosta saan tietää enemmän mistä saan kurssi saada tukea.

• aslak

Kannattaa harkinta tarkasti Implantti lapsille. Itselleni ei suosittelen ja kannattaa tarkka miettiä onko hyvä ja huonopuoli korvaimplantti. Lääkäri ehdottin minulle korvaimplantteista. Minä kieltäytyy. en halua semmoinen Robottimainen korvissa sisään.

• Pulle Nah

meidän lapsi ei ole kuuro/huonokuuloinen. vain
        toinen vanhemmista on.
        Viittoma kieltä osaamme kummatkin vähäsen ja puolisoni osaa lukea hyvin huulilta.
        kuulon menetys johtuu yhdestä sairaudesta.

• mike

olen huonokuuloinen ja osaan viitoa paljon,
      olen ainoa huonokuuloinen 19v. harrastelen moottorikelkkailua ja maastopyöräilyä

asun pohjois alueella 08

• Niisku

Heippa vaan!

Täällä on perhe, jossa on huonokuuloinen. Olen itse koko ikäni ollut huonokuuloinen ja käytän kuulolaitteita. Mieheni on kuuleva. Tulemme toimeen puheella, mutta minä osaan myös viittomakieltä (työssäni tarvitsen).

*N*

• miina

Meilläkin toinen lapsista huonokuuloinen, ei kuuro. Hänellä kuulolaite käytössä ja pärjää ihan hienosti koulussa. Ei tietoa mistä johtunee. Toinen lapsi on terve.

• pohjanakka1

Hei vaan!
      Meidän on koko yhteisen elämämme ajan ollut vakava kuulovamma mukana. puoliso on täysin kuuro ilman kuulokojetta. Lapsia meille tuli kaksi ja nehän osaasivat hyväksi käyttää huonoa kuuloa! Aiti sanoi EI ja iskä JOO,JOO!!!Kuulevalla vain on niin iso vastuu. kaikki isot asiat kuulevana hoidettava samoin kuin ns. miesten työt! Kaikki ne vaan menevät kunhan vaan perhesuhde on kunnossa. Kyllä puolikuuro perhe kasvattaa upeita lapsia ja ne myöskin tulevat toimeen omillaan! Ps. Ensi viikolla tutkimus implanttiin,,, T.Pohjanakka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe