huonokuuloiset perheet!

Pulle Nah

oisko täällä tovereita joissa toinen perheen vanhemmista on huonokuuloinen/kuuro kuten meidän perheessä on!
meillä on myös 7 vk tyttö vauva!

8

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanttarelli

täällä hämeessä perhe,äiti huonokuuloinen koko ikänsä, tyttö 12 v myös huonokuuloinen.

• aslak

Jeps. Minä ja veli ja myös siskon poika huonokuuloinen mutta minulla on 16 vuotias yhtäkkiä kuurous. Mutta onneksi Osan hallitsee viitomakielellä.

Teidän ei tarvitse hävettää lapsilla huonokuuloinen pitää hyväksyä hän on näin jumala luonnut sinun lapsille. Tärkeintä saada tukea ja tutustumaan viitomakielellä on rikkausta ja kokemusta kautta..
      Jos kiinostaa käydä koulutus opiskella viitomakielellä kuurojen liitosta saan tietää enemmän mistä saan kurssi saada tukea.

• aslak

Kannattaa harkinta tarkasti Implantti lapsille. Itselleni ei suosittelen ja kannattaa tarkka miettiä onko hyvä ja huonopuoli korvaimplantti. Lääkäri ehdottin minulle korvaimplantteista. Minä kieltäytyy. en halua semmoinen Robottimainen korvissa sisään.

• Pulle Nah

meidän lapsi ei ole kuuro/huonokuuloinen. vain
        toinen vanhemmista on.
        Viittoma kieltä osaamme kummatkin vähäsen ja puolisoni osaa lukea hyvin huulilta.
        kuulon menetys johtuu yhdestä sairaudesta.

• mike

olen huonokuuloinen ja osaan viitoa paljon,
      olen ainoa huonokuuloinen 19v. harrastelen moottorikelkkailua ja maastopyöräilyä

asun pohjois alueella 08

• Niisku

Heippa vaan!

Täällä on perhe, jossa on huonokuuloinen. Olen itse koko ikäni ollut huonokuuloinen ja käytän kuulolaitteita. Mieheni on kuuleva. Tulemme toimeen puheella, mutta minä osaan myös viittomakieltä (työssäni tarvitsen).

*N*

• miina

Meilläkin toinen lapsista huonokuuloinen, ei kuuro. Hänellä kuulolaite käytössä ja pärjää ihan hienosti koulussa. Ei tietoa mistä johtunee. Toinen lapsi on terve.

• pohjanakka1

Hei vaan!
      Meidän on koko yhteisen elämämme ajan ollut vakava kuulovamma mukana. puoliso on täysin kuuro ilman kuulokojetta. Lapsia meille tuli kaksi ja nehän osaasivat hyväksi käyttää huonoa kuuloa! Aiti sanoi EI ja iskä JOO,JOO!!!Kuulevalla vain on niin iso vastuu. kaikki isot asiat kuulevana hoidettava samoin kuin ns. miesten työt! Kaikki ne vaan menevät kunhan vaan perhesuhde on kunnossa. Kyllä puolikuuro perhe kasvattaa upeita lapsia ja ne myöskin tulevat toimeen omillaan! Ps. Ensi viikolla tutkimus implanttiin,,, T.Pohjanakka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      175
      5625
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      103
      5574
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      180
      4548
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4013
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3890
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      30
      3548
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      127
      1254
    8. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      940
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      17
      918
    10. Kivitippu Forenomille

Ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun taas joukolla vakuutetaan kansainvälisten turistien ryntäystä kivitippuun, ja vielä rake
      Lappajärvi
      102
      898
    Aihe