Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kalamiehestäkö ISÄ???

äippäjellona87

tässä kävi nyt näin...tutustuin uuden harrastukseni kautta kalamieheen,ihastuin,ja päädyimme kännissä sänkyyn.lopputulos:olen raskaana.
mies vaatii aborttia,itse en ole varma mitä haluan.hän on tämän vajaan kahden viikon aikan minkä ollaan asiasta tiedetty,käynyt mun luona useita kertoja.välillä puhutaan vauvasta,yritetään kumpikin perustella omia kantojamme,välillä taas puhutaan ihan kaikesta muusta,ollaan melkeen kuin pari..jos aborttiin päädyn,hän on luvannut 100% tukensa abortin aikana,ja myös sen jälkeen..ensinnäkin,voiko tähän luottaa??vai onko kalamies tyhjänlupailija,jolle tärkeintä on päästä hankalasta tilanteesta eroon,keinolla millä hyvänsä??
toiseksi,jos päätän pitää lapsen,onko mitään mahdollisuutta,että noinkin nuori(18v)kalamies kypsyisi ajan kanssa edes ns. "viikonloppuisäksi"???parisuhteen toki hänen kanssaan haluaisin,mutta en käytä vauvaa keinona siihen,enkä edes kuvittele,että se jotain vaikuttaisi.nyt kun olemme viettäneet ensimmäistä kertaa aikaa paljon myös kahden,olen vaan entistä rakastuneempi tähän mieheen,en saa häntä mielestäni,siksi nytkin täällä valvon ja pähkäilen.auttakaa,olen epätoivonen...ja rakastunut♥ :)

15

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Kyllä mulle on muodostunu semmonen kuva kaloista et voit luottaa ja olla hyvillä mielin jos ne jotain lupaa. Itse olen siis kalat ja en lupauksia turhaan anna.

      En kyllä tiedä onko sellaisiakin tyyppejä jotka tahtovat päästä eroon tuollasesta tilanteesta. Ehkäpä mut pääasiallisesti luottaisin.

      Kannattaahan tuota tosiaan miettiä kun molemmat olette kuitenkin aika nuoria vielä.

      • kalat ja mies

        Itseni kalat ja en minäkään anna lupauksia jos tiedän etten niitä voi pitää.
        Tyhjät lupaukset on omien moralia vastaan, se vain tuntuu väärin harhautaa toiset ihmiset.

        Sanoisin että lupaukset ei on merkeistä kiini, enemään kasvatuksesta.


      • Danzigi
        kalat ja mies kirjoitti:

        Itseni kalat ja en minäkään anna lupauksia jos tiedän etten niitä voi pitää.
        Tyhjät lupaukset on omien moralia vastaan, se vain tuntuu väärin harhautaa toiset ihmiset.

        Sanoisin että lupaukset ei on merkeistä kiini, enemään kasvatuksesta.

        Samaa mieltä mäkin. Kait se on tämä kasvatus mikä opettaa sen mikä on moraalisesti oikein jne. Ei niinkään horoskooppimerkki tms. :D
        Tosin onhan noitakin paljon jotka lupaa maat ja taivaat eivätkä osaa sitten pitää mitään puhumistaan lupauksistaan. Millasenhan kasvatuksen nämä ihmiset mahtaa saada.


    • tuleeko miehestä

      joskus isä, riippuu siitä haluaako mies sitä. ei ikä, vaan tahto.

    • ei hän naista rakasta....

      Tukea abortissa,ei ole "maat ja mannut"
      Se on ainoastaan osoitus että mies ei ole
      valmis suhteeseen...liian lyhyen seurustelun
      jälkeen ja tuntee vastuuta...jotta tekisit
      abortin...
      Vastuu ei ole rakkautta.Etenkään tälläinen
      aloitus...veikkaus ero tulee.
      Sitten vielä ,ovatko omat tunteesi aitoja
      .....vai onko hän sopivasti lottovoitto-mies
      esim..taloudellisesti.

      • jo!!

        Siis mikä ihmeen käsitys teillä on elämästä?? Ai että jos mies vaatii aborttia, hän ei ole valmis parisuhteeseen, ei rakasta naista, ei ole kypsä tai aikuinen ihminen. Voi hullunmylly... KAIKKI EIVÄT HALUA LASTA, sekin on yksi syy vaatia aborttia. Kun lasta ei tahdota niin siinä ei ole kyseessä ikä, aikuistuminen tai taloudellinen tilanne, vaan ihan oma päätös omasta elämästä.


      • "poikkeavalla ei"
        jo!! kirjoitti:

        Siis mikä ihmeen käsitys teillä on elämästä?? Ai että jos mies vaatii aborttia, hän ei ole valmis parisuhteeseen, ei rakasta naista, ei ole kypsä tai aikuinen ihminen. Voi hullunmylly... KAIKKI EIVÄT HALUA LASTA, sekin on yksi syy vaatia aborttia. Kun lasta ei tahdota niin siinä ei ole kyseessä ikä, aikuistuminen tai taloudellinen tilanne, vaan ihan oma päätös omasta elämästä.

        No,sitten kun kaksi samanlaista tapaa..niin se on
        varmaan "lottovoitto"
        Egoisteja riittää.Jotka eivät uskalla heittäytyä
        normaaliin elämään...kuten sinä ns "aikuinen"

        Mulla on normaali käsitys elämästä.
        Sinulla ei.


      • käyttäydy kuin
        "poikkeavalla ei" kirjoitti:

        No,sitten kun kaksi samanlaista tapaa..niin se on
        varmaan "lottovoitto"
        Egoisteja riittää.Jotka eivät uskalla heittäytyä
        normaaliin elämään...kuten sinä ns "aikuinen"

        Mulla on normaali käsitys elämästä.
        Sinulla ei.

        eläimet. Eläimet sensijaan lisääntyy, koska niillä on lisääntymisvietti. Ihminen sensijaan osaa ajatella itsekin haluaako jälkikasvua vai ei. Ja jos ei, se on sama asia kun sä et haluais akvaariokaloja. Jokaisella on oikeus ja vastuu päättää omasta elämästä.

        Ja mikä sä olet määrittelemään, mikä on sitä normaalia elämää? Kakkavaippojen vaihtaminen, kuravaatteiden pyykkääminen, pikkupikkuperheen arjen pyöritys ja kaupassa käyminen on monelle se "normaalia", tylsän kuuloista elämää. Mä kyllä haluan elämältä enemmän. Mulle lapsi ei toisi elämään mitään mitä haluan. Ja joo o, olen ihan terve ihminen.

        Mutta mehän poikkeavat olemmekin sitten lottovoitto tälle maailmalle! Eipähän kaikki ole tollasia tylsiä samoissa raameissa eläviä lapsihulluja joille lasten hankinta on vaan semmonen "noku niitä kuuluu hankkia" -juttu.


    • Herää tyttö

      Kukapa poika 18-vuotiaana haluaisi isäksi??? Ei kovin moni. Haluatko viikonloppuisän lapsellesi?

      • leijonaäippä87

        harva ihminen on 18-vuotiaana taloudellisesti mikään lottovoitto...ei myöskään tämä mies.ja kyllä,tunteeni ovat aitoja.olen elämässäni kerran seurustellut kunnolla(4 vuotta,joista 2 avoliitossa)
        koska en hepposin perustein suhteeseen lähtisi...

        ja,aborttiin nyt päädyttiin,tuskinpa siitä yksin pienen vauvan kanssa olisi mitään tullut.
        kiitos,kumarrus ja näkemiin.


      • Lapselle parasta?!
        leijonaäippä87 kirjoitti:

        harva ihminen on 18-vuotiaana taloudellisesti mikään lottovoitto...ei myöskään tämä mies.ja kyllä,tunteeni ovat aitoja.olen elämässäni kerran seurustellut kunnolla(4 vuotta,joista 2 avoliitossa)
        koska en hepposin perustein suhteeseen lähtisi...

        ja,aborttiin nyt päädyttiin,tuskinpa siitä yksin pienen vauvan kanssa olisi mitään tullut.
        kiitos,kumarrus ja näkemiin.

        Selvisi että mies ei voi saada lapsia enää ???

        Itse halusin lapsen vaikka yksin ja sainkin ihanan
        pojan.Ei sekään huono vaihtoehto ole.
        Jos haluaa lapsen yksin niin se on vaan vaihtoehto.
        Yksin äitinä on parempi kuin huonon kumppanin
        kanssa.

        Mies ei halunnut lasta,koska hänellä oli
        kolme,edellisestä avioliitosta.
        Hän salasi minulta ettei voi saada lasta.
        Erosin ja olin yllättäen raskaana,
        lyhyen seurustelun jälkeen toisesta miehestä.

        Elämässäni on tämä ainoa lapsi tärkein
        ja rakkain sekä aidoin.


    • Pirremummo

      eihän lapsen saaminen ole mikään hupijuttu, ymmärrättekö te että kyseessä on uuden pienen ihmisen elämä ja josta täytyy pitää HYVÄÄ huolta seuraavat 20 vuotta!?

      Oletettavasti joudut ottamaan lapsestasi yksin vastuun, harvoin 18 vuotias poikanen ole vielä valmis isäksi, - oletko Sinä tarpeeksi kypsä äidiksi? Lapsi ei ole lelu..

    • kisu***

      Mulla on ollut vähän vastaava tilanne. Mies kyllä varmasti antaa 100%tuen abortin aikana ja sen jälkeen, mutta parisuhdetta sä et todennäköissti tämän miehen kanssa enää saa. Kun vauvasta on päästy "rumasti sanottuna eroon" niin sitte se haluaa pitää sut kyllä siinä hyvänä kaverina jonka luo voi tulla kahville. Mutta parisuhde, ihan mahdoton yhtäklö jos kerran olet kerrasta tullut raskaaksi niin toista kertaa ei sänkyyn sun kanssa mene. Ja lupaan tämän. Kokemus puhuu :(

      • äippäjellona87

        jostain syystä nyt eksyin tätä lukemaan,kun se kaikkein viiltävin tuska on helpottanut.parisuhdetta en tämän miehen kanssa todellakaan olisi halunnut,ja
        hänen 100% tukensa tarkoitti käytännössä sitä että kävi kanssani sairaalassa(istui odotushuoneessa,ja kanttiinissa)oli luonani pillerit otettuani päivän ja alkuillan,lähti sen jälkeen tekosyyn varjolla,eikä jäänyt yöksi kuten lupasi.sanaakaan ei tän jälkeen ole kuulunut,yhteisessä harrastuksessa tavatessamme käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunut.lupasi maksaa sairaalalaskun,ei maksanut.ja "rehvastelee" tapahtuneella yhteisille harrastuskavereillemme.todella "hienoa" ja "kypsää" käytöstä pojalta.
        naurettavaa mun mielestä jopa 18vuotiaalta.
        ja pirremummolle: käytimme kumia,joka puhkesi,ja valitettavasti molemmat olimme niin jurrissa,ettei aamulla koko asiaa edes tajuttu.noh,oman elämäni suunta ainakin muuttui totaalisesta,vaikka lapsesta luovuinkin.juomiset sai jäädä.

        mutta näin,ei pitänyt kalamies lupauksiaan.


    • Sori vaan.

      Sori vaan, mutta tuo haukkumine ei auta D:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe