niin.miten tärkeää kalamiehelle noin yleisesti ottaen on oma,ja naisen ulkonäkö??
täytyykö naisen olla sellanen täydellisen kaunis,loistavavartaloinen missi,vai kelpaako ihan tavallinen,normaalivartaloinen/hoikka nätti tyttö?
varsinkin jos kalamies on itse melekoosen hyvän näkönen...;)
kuinka pinnallinen
4
1037
Vastaukset
- Danzigi
olla kovin pinnallisia. Tottakait se ulkonäkö vois olla semmonen joka mielyttää silmää mut ei kait sitä tartte sentään mitään missiainesta olla. Ihan semmonen tavallinen kivan näkönen nainen on mukava. :) Tietysti omasta henkilökohtaisesta mieltymyksestäni joku vois olla erimieltä mut et tosiaan kunhan se luonne ja muu on yhteen sopiva.
- moni kukka päältä kaunis
jos noilla etsit itselleis kaverii niin sanonpa et jäät tyhjänpäälle..mies jos kattoo missivartaloista naista niin hää on täys kusipää...ulkoinen;kauneus katoaa..sisäinen pysynee hiukka kauemmin..lateksii pintaan niin vanhempikin näyttää paremmalt..elämäsi hukkaan heität jos noin ajattelet..so what..
- härkäpää-nainen
enkä itse ole mallimittainen, ihan tavallisen näköinen. Mies itse on pitkä ja minun mielestä komea. Kipinät lentelee! =)
- neiti____*
Kalat mies on vaikea. Kaveripiiri koostuu lahinnä pintaliitosakista niinkauan kuin kalat mies sen itse sallii. jonain päivänä kuitenkin huomaa että ympärillä olevat kaverit on vain ihmisiä jotka on yrittäny hyötyä kalat miehestä tavalla tai toisella. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä varmemin kalat mies huomaa että haluaa elämäänsä kunnollista sisältöä, ihmisen joka ymmärtää häntä ja jonka kanssa elämä luistaa. Kaverit (ne pintaliitoihmiset) ei tällaista kunnon kumppania kalat miehelle hyväksy, mutta kunhan neiti on hyvännäköinen, hoikka ja elämän sisältö on baarissa pyöriminen niin johan kelpaa. Muita ei päästetä edes kalan lähelle koska pelätään että toihan voi oikeesti viedä kalan syvemmille poluille jossa se haluaa olla, voi saada elämäänsä kunnollista sisältöä. Ei mitään pintaliitoporukkaa..
Jos olet pintaliitäjä, saat kalat miehen hetkeksi ja kavereiden hyväskynnänkin. Jos taas et. Sen kaverit ei tule sua hyväksymään ja on miehestä itsestä kiinni haluaako uhrata sut vai kaverinsa. Riippuu kuinka aikuinen mies on. No mulle kävi niin että mä en ole se pintaliitäjä ja mies ei ole valmis uhraamaan pintaliitoporukkaa (vaikken sitä edes ole pyytänyt), joten jäin yksin. Mutta ei se mittään, kun tämä kaveri tästä kasvaa niin tiedän sen miettivän mikä meni vikaan. Ja sillion on turha uikuttaa mun perään takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785