kuinka pinnallinen

on kalamies??

niin.miten tärkeää kalamiehelle noin yleisesti ottaen on oma,ja naisen ulkonäkö??
täytyykö naisen olla sellanen täydellisen kaunis,loistavavartaloinen missi,vai kelpaako ihan tavallinen,normaalivartaloinen/hoikka nätti tyttö?
varsinkin jos kalamies on itse melekoosen hyvän näkönen...;)

4

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      olla kovin pinnallisia. Tottakait se ulkonäkö vois olla semmonen joka mielyttää silmää mut ei kait sitä tartte sentään mitään missiainesta olla. Ihan semmonen tavallinen kivan näkönen nainen on mukava. :) Tietysti omasta henkilökohtaisesta mieltymyksestäni joku vois olla erimieltä mut et tosiaan kunhan se luonne ja muu on yhteen sopiva.

    • moni kukka päältä kaunis

      jos noilla etsit itselleis kaverii niin sanonpa et jäät tyhjänpäälle..mies jos kattoo missivartaloista naista niin hää on täys kusipää...ulkoinen;kauneus katoaa..sisäinen pysynee hiukka kauemmin..lateksii pintaan niin vanhempikin näyttää paremmalt..elämäsi hukkaan heität jos noin ajattelet..so what..

    • härkäpää-nainen

      enkä itse ole mallimittainen, ihan tavallisen näköinen. Mies itse on pitkä ja minun mielestä komea. Kipinät lentelee! =)

    • neiti____*

      Kalat mies on vaikea. Kaveripiiri koostuu lahinnä pintaliitosakista niinkauan kuin kalat mies sen itse sallii. jonain päivänä kuitenkin huomaa että ympärillä olevat kaverit on vain ihmisiä jotka on yrittäny hyötyä kalat miehestä tavalla tai toisella. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä varmemin kalat mies huomaa että haluaa elämäänsä kunnollista sisältöä, ihmisen joka ymmärtää häntä ja jonka kanssa elämä luistaa. Kaverit (ne pintaliitoihmiset) ei tällaista kunnon kumppania kalat miehelle hyväksy, mutta kunhan neiti on hyvännäköinen, hoikka ja elämän sisältö on baarissa pyöriminen niin johan kelpaa. Muita ei päästetä edes kalan lähelle koska pelätään että toihan voi oikeesti viedä kalan syvemmille poluille jossa se haluaa olla, voi saada elämäänsä kunnollista sisältöä. Ei mitään pintaliitoporukkaa..

      Jos olet pintaliitäjä, saat kalat miehen hetkeksi ja kavereiden hyväskynnänkin. Jos taas et. Sen kaverit ei tule sua hyväksymään ja on miehestä itsestä kiinni haluaako uhrata sut vai kaverinsa. Riippuu kuinka aikuinen mies on. No mulle kävi niin että mä en ole se pintaliitäjä ja mies ei ole valmis uhraamaan pintaliitoporukkaa (vaikken sitä edes ole pyytänyt), joten jäin yksin. Mutta ei se mittään, kun tämä kaveri tästä kasvaa niin tiedän sen miettivän mikä meni vikaan. Ja sillion on turha uikuttaa mun perään takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe