kuinka pinnallinen

on kalamies??

niin.miten tärkeää kalamiehelle noin yleisesti ottaen on oma,ja naisen ulkonäkö??
täytyykö naisen olla sellanen täydellisen kaunis,loistavavartaloinen missi,vai kelpaako ihan tavallinen,normaalivartaloinen/hoikka nätti tyttö?
varsinkin jos kalamies on itse melekoosen hyvän näkönen...;)

4

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

olla kovin pinnallisia. Tottakait se ulkonäkö vois olla semmonen joka mielyttää silmää mut ei kait sitä tartte sentään mitään missiainesta olla. Ihan semmonen tavallinen kivan näkönen nainen on mukava. :) Tietysti omasta henkilökohtaisesta mieltymyksestäni joku vois olla erimieltä mut et tosiaan kunhan se luonne ja muu on yhteen sopiva.

• moni kukka päältä kaunis

jos noilla etsit itselleis kaverii niin sanonpa et jäät tyhjänpäälle..mies jos kattoo missivartaloista naista niin hää on täys kusipää...ulkoinen;kauneus katoaa..sisäinen pysynee hiukka kauemmin..lateksii pintaan niin vanhempikin näyttää paremmalt..elämäsi hukkaan heität jos noin ajattelet..so what..

• härkäpää-nainen

enkä itse ole mallimittainen, ihan tavallisen näköinen. Mies itse on pitkä ja minun mielestä komea. Kipinät lentelee! =)

• neiti____*

Kalat mies on vaikea. Kaveripiiri koostuu lahinnä pintaliitosakista niinkauan kuin kalat mies sen itse sallii. jonain päivänä kuitenkin huomaa että ympärillä olevat kaverit on vain ihmisiä jotka on yrittäny hyötyä kalat miehestä tavalla tai toisella. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä varmemin kalat mies huomaa että haluaa elämäänsä kunnollista sisältöä, ihmisen joka ymmärtää häntä ja jonka kanssa elämä luistaa. Kaverit (ne pintaliitoihmiset) ei tällaista kunnon kumppania kalat miehelle hyväksy, mutta kunhan neiti on hyvännäköinen, hoikka ja elämän sisältö on baarissa pyöriminen niin johan kelpaa. Muita ei päästetä edes kalan lähelle koska pelätään että toihan voi oikeesti viedä kalan syvemmille poluille jossa se haluaa olla, voi saada elämäänsä kunnollista sisältöä. Ei mitään pintaliitoporukkaa..

Jos olet pintaliitäjä, saat kalat miehen hetkeksi ja kavereiden hyväskynnänkin. Jos taas et. Sen kaverit ei tule sua hyväksymään ja on miehestä itsestä kiinni haluaako uhrata sut vai kaverinsa. Riippuu kuinka aikuinen mies on. No mulle kävi niin että mä en ole se pintaliitäjä ja mies ei ole valmis uhraamaan pintaliitoporukkaa (vaikken sitä edes ole pyytänyt), joten jäin yksin. Mutta ei se mittään, kun tämä kaveri tästä kasvaa niin tiedän sen miettivän mikä meni vikaan. Ja sillion on turha uikuttaa mun perään takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109