Onko Kouvolan ympäristössä kuumailmapallolentoja tai lentokone/helikopterilentoja järjestävää yritystä?
Suunnittelen 50v lahjaa vanhemmilleni ja tollanen lento olis kiva juttu...Kunhan ei montaa sataa maksais...
kuumailmapallo- tai lentokonelentoja?
5
1848
Vastaukset
- kuumailmapallo
firma,löytyy varmaankin netistä
- miehelleni
Heip
Mä kanssa suunnitellut miehelleni 50-v. lentoa kuumailmapallolla,eikö siihen mahdu useampi henkilö kyytiin (tulee halvemmaksi, kun ei tarvi maksaa koko palloa) Koska sulla olis ajankohta? Eiköhän täällä Kouvolan suunnassa firmoja löydy!- kuumailmapallolla
Hämeenlinnassa on yritys joka kertoo toimivansa 100km säteellä. Taitaa mennä vähän yli... Hintaa hommelille kertyy n. 900€. Sillä hinnalla lentäisi pienlentokoneellä aika paljon.
- hämeenlinnassa
kuumailmapallolla kirjoitti:
Hämeenlinnassa on yritys joka kertoo toimivansa 100km säteellä. Taitaa mennä vähän yli... Hintaa hommelille kertyy n. 900€. Sillä hinnalla lentäisi pienlentokoneellä aika paljon.
http://www.linnanpallo.fi/portal/suomi/lennatys/juhlapaivayllatys/
..................... - ...
hämeenlinnassa kirjoitti:
http://www.linnanpallo.fi/portal/suomi/lennatys/juhlapaivayllatys/
.....................Purjelentokoneella pääsee halvalla. Monet polttariporukat ovat käyneet siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161