naiset

olkaa rohkeita

oman elämän filosovina kiinnostaa näin härkämiehenä onko meissä enemmän huonoja piirteitä kuin muissa merkeissä samoin härkämiehen niin kokeneiden naisten luonteet.

on niin helppo peittää omat ongelmansa ja tunteensa haukkumalla muita (myös muilla elämän alueilla)
härkää arvostelevat naiset olkaa rohkeita ja kertokaa oma horoskooppi merkkinne ja myös omia luonteenpiirteitä ( nähtäisiin vähän laajemmin eikä niin musta valkoisesti) ajautuuko härän kanssa yhteen tietynluonteiset naiset koska itse uskon että uskon että tietyn luonteiset ei passaa yhteen

itse uskon että itsensä tutkimisella löytää tasapainoa elämään jos uskaltaa tutkia ja parisuhteessa avoimuus ja puhuminen on se ratkaiseva asia että löytää sen sielunkumppanin mikä onkin jo vaikeampaa.

olkaa avoimia ja rohkeita uskon että saatte itsekkin siitä jotain.

4

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Olin täysin avoin ja puhuin ja mun härkämies meni täysin lukkoo. Kehu mua kun pystyin sanomaan hänelle kaikki.

      Hän itse oli kyllä surkea. Opin tuntemaan hänet, ja tajusin miksi hänen naissuhteet menneet läpi elämän huonosti, ja riidalla ei mitään tullut puhumisesta. Koska sinä kirjoittaja olet syntynyt tämä oli toukok. alku keskihärkä ..

      Kiva oli lämmin hellä mut se käytös muuten meni tuli, ja minulle piti yhtäkkiä sopia tapaaminen yhdesolo kun herralle sopi 5minsan sisällä ilmotti. Ei ikinä tajunnu minulla pienempi lapsi kuin hänellä kotona. Oli vain hän hänen asiat ja hänellä kiire työkin oli vain hänellä....

      Ainut mitä jäi härästä kiva olla sitten kun oltiin yhessä onnen huippu. Kaikki muu kummaa .. Loukkkaava kun hän vain oli elämäs kiinni, ja kaikki sopimukset tuli häneltä mitään ei otettu huomioon naisen puolelta.

      Hän työnsä puolesta matkusti kävi hienoilla illallisilla ym. Mutta kun kuuli kävin jossain tuli heti mustasukkaa viesteillä epäilyjä huorittelua.

      Olen neitsyt ja todella itse saanut hyvän kotikasvatuksen sisarieni kanssa. Yksi oli piti jakaa kaikki,, yksi ei saa rohmuta kaikkea. Tämä ei päde härkään missään muodossa, kun hän otti kaiken määräsi kaiken.

      Piti olla todella rohkea että lähti tämän viereltä. En vieläkään ole toipunut ja siitä 7kuukautta. Ehkä tuollaisen tapailun jälkeen ei pysty enää ihastumaan mihkään kaksilahkeiseen;-(

      • olkaa rohkeita

        0len syntynyt toukokuun 4 päivä.


      • naiset.................
        olkaa rohkeita kirjoitti:

        0len syntynyt toukokuun 4 päivä.

        Hyvä aika syntyä siinä se oli myös tämä härkä kolmen päivän säteellä.

        Elä pilaa itteäsi antamalla luottamuksen mennä.

        En tiiä mikä olet mutta elä harrasta useita suhteita menet pilalle.

        Yritä olla vain avoin elä salaile naiseltasi menemisiä. Naiset kärsii kun mies häviää ei kerro mitään ja ilmestyy taas sitten kuin ei mitään.

        Tunnen paljon härkämiehiä naisystävieni kauttakin.
        Suurin on se mikä saa raivon riidan aikaseksi heillä härän salakähmäisyys menemisissään-asioissaan,,, vaikka näistä kaikki tapailleet olleet yhes 3vuodesta ylöspäin.

        Kautta aikojen se on liitetty pettämiseen naisen mielessä.

        Sen myös huomannu nämä härät ulkomuodoltaan samaa eli oikein härkiä. Jysky niska voimakas iso vartalo pituutta osalla paljon osa n. 185.


    • Härkä mies

      Edellisen kirjoittajan kanssa samanlaisia kokemuksia härkämiehestä. Seurustelin 1,5 vuotta kyseisen sarvipään kanssa. Toukokuun puoliväliissä syntynyt. Sairastuin vakavasti (syöpä)ja se sitten riitti härälle,pisti ns. romun vaihtoon vaikka taistelin elämästä ja kuolemasta. Liekkö sitten syynä se että muut asiat menivät hänestä edelle, minulle sanoi että ei enää rakasta. Lupasi kuitenkin ennen tätä kuun ja tähdet taivaalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe