Anna Rapu miehelle tilaa!!

Oinas nainen

Olenkos oikeassa.....seuraavat väittämäni!!

1. Hän on vaitelias verukkeiden mestari...

2. Hän ei ole höperö eikä löperö...

3.Ravut eivät uskoudu koskaan tuntemattomille...

4. Hän on järkevä ja käytännöllinen...

5. Hän on tunne ihminen....rakkauden sanat ovat musiikkia hänen korvilleen....

6. Ja lopuksi älä kahlitse.....anna tilaa olla omissa harrastuksissaan...myös kavereiden kanssa...

Rauhallisuus ja harmonia ovat parasta!

4

1838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunikki

      verukkeitakin löytyy ravuilta, myös totuus

    • oinasnainen minäkin

      Olet osunut asian ytimeen. Kaikki menee hyvin niin kauan kuin annat hänen elää omaa elämää ja muistat koko ajan kehua kuinka ihana hän on. Mutta auta armias jos erehdyt moittimaan häntä jostain mokasta, silloin on tuli irti. Osaa siis olla myös äärettömän agressiivinen luonne.

      • NeitsytNaisena

        Ärsyttää jo pelkkä "tilan antaminen" sanana... Tarkoittaako kenties sitä että liihottaa tuolla miten sattuu? Vai tarkoittaako kenties sitä että on käytettävissä aina vain silloin kuin itse haluaa?
        Me maamerkit emme ymmärrä kaikkea...kamalaa... Onneksi Oinas-kaveri pelasti:)


      • horoskoop kaurisnainen

        ja mietin, olenkohan ihan oikeaa merkkiä rapumiehelle koska ..molemmat haluamme olla johtajia, jollaista ravun on vaikea ymmärtää, hänellä kun pitäis olla naisystävänä kuuro, sokea ja niin tyhmä ettei tiedä mistään mitään. Ja kun sitten yrittän ymmärtää/ olla pitkäjännitteinen/ kärsivällinen eli kun on kuuro tai ei ymmärrä tai ei "näe" kaikkia asioita sekin on huono.

        Emme asu yhdessä ja meillä on välimatkaa, joten hän saa sitä mitä haluaa eli "vapautta hengittää", koska haluaa elää vapaana, tarkoitan vaputta lähinnä mieleltään, etten sido häntä liiaksi. Tiedän kyllä ravun piirteet ja mahdollisuuden kiinnostua myös muiden naisten seurasta, enkä ole siitä hänelle edes maininnut mutta minun menoista hän kyllä pitää huolen eli on mustasukkainen.

        Kehuminenkin on vähän niin ja näin, kun kehun häntä sekään ei aina ole hyvä asia, miksi nyt sanon noin tai näin ja onkohan se edes totta..rapu varmistelee koko ajan ja kaikkea.

        Kauris naisena luonteenpiirteisiini kuuluu rehellinen ja suora puhe. Lisäksi pohdin tarkkaan ja haluan tutustua kunnolla, ennen kuin olen valmis lähempään tuttavuuteen, johon rapumies, vaikka ujohko luonne onkin, niin meidän suhteessa heti alkuaikoina jo oli valmis heittäytymään.

        Hän on herkkä ja lämmin ihminen sismmältään, kun vain osaisi/ uskaltaisi näyttää sen ja koko ajan, koska tottahan niitäkin hetkiä ravun kanssa on ettei niitä ikinä voi unohtaa. Hän osaa olla jopa herkkä ja romanttinenkin, vaikka joskus ulkokuori on niin kova, ettei tahdo yhteyttä saada puhumalla eikä millään keinolla...yrittänyt olen kaikki mahdolliset ja mahdottomat, jotka ei yleensä ole kuuluneet tapoihini. Pitkäjännitteisyyteni on venynyt kyllä sellaisiin mittoihin, etten koskaan aikaisemmin ole vielä näin pitkää pinnaa tarvinnut ja muutenkin on elämäni muuttunut, suhtautumiseni kaikkiin asioihin.

        Tunteeni on niin voimakas, että voin sanoa jumaloivani häntä suuresti, vaikka välillä tunnen olevani hänen silmissään huomaamaton. Tiedän, että hän ei voi sietää vastustusta mutta kauriina en aina osaa olla hiljaa ja sanon sanottavani. Kaikesta huolimatta tunnen ja tiedän, koska hän on minulle sanonut, että hän rakastaa minua ja niitä sanoja ei ravulta ihan jokapäivä saa, enkä kauriina haluakkaan jatkuvaa lepertelijää vierelleni, koska minäkin tarvitsen oman tilani.

        Miten ihmeessä ravun huonohkon itsetunnon saa kohdilleen. Tiedän, että suhteessa ei saa, enkä haluakaan muuttaa toista mutta, kun tuntee voimakkaasti toista kohtaan ja saa myös vastakaikua tunteilleen, niin kyllä tämä on sitten aikamoista taidetta ja vuoristorataa...

        En tiedä, miksi mutta sakset on ja pysyy lujasti minussa kiinni, vaikka olen monasti jo ajatellut 1,5 vuoden aikana, että joko luovutan mutta, kun en vaan pysty, koska sydämessäni tunne on niin voimakas tätä rapumiestä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe