Pidän sinusta huolta
jos sairaus sinut
sänkyyn kaataa
olen aina tavoitettavissa
Suureen suruun
en neuvoja
osaa antaa
mutta kuuntelen
Minä lupaan
Kaiken tämän
ja enemmän
vastaan kysymykseesi
rakastatko minua
Minuun voit luottaa
olen aina lähelläsi
vilpittömästi
rakastan Sinua
Lupaan
15
345
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Pahoitteleme palautteen lyhyyttä mutta,
Murukulta ottaa nyt lukua,,,*huokaa syvään*..
*pientä kimmeltävää voi havaita silmäkulmasta*..
"Minuun voit luottaa
olen aina lähelläsi
vilpittömästi
rakastan Sinua"
Voi kun kaunis lupaus! Tämä kyllä kannattaa *jonkun* kehystää...;)- tomppa2006
...pahoitteluja, palautteesi on aina yhtä suuri piriste, oli se sitten lyhyt tai pitkä...
Sinä selvästi tiedät paljon rakkaudesta. Vaatii hellyyttä, huolenpitoa ja uskottavuutta. Siitä sanani ovat lähtöisin.
- lindalinda1
mutta kun rakkaus asuu ihmisessä, kyllä silloin
on ihan itsestäänselvää hoitaa toista. Mutta on
hyvä kirjoittaa se ja lausua ääneen, että toinen
on varmasti siitä tietoinen.
Rakkauden peruspilareita, huolenpito ja olla
kuuntelijana mielestäni.
Runosi oli kotoisen lämmin, josta ei voinut kuin
pitää.- tomppa2006
...ihmiset jotka todella rakastavat toisiaan, jos toinen joutuu esim. johonkin hoitolaitokseen, saattaa tuo toisen hoitaminen unohtua...
Ajattelin ylevästi runon alussa, että ihannetilanne olisi, jos olisi aina tavoitettavissa, tavallaan läsnä toisen vieressä koko ajan.
Hyvä on pysähtyä ja pohtia toisen ihmisen tärkeyttä elämänkumppanina.
Palautteestasi kiitän lämpimästi.
Elää neki vaikeudetki , yhdessä
rakkaus sen kun syvenee,
kypsyy vaikeuksien kautta.
tomppa2006
Rakkaudessa kieliä montakii
miten kaunista yhteiselämän musiikkia
kiitteleepi.....Liisa- tomppa2006
...rakkausrunoissa kirjoitetaan kauneudesta ja rakkauden ihanuudesta...
Mielestäni rakkauteen sisältyy myös hoidettavia velvollisuuksia vaikeinakin aikoina.
Kiitos Liisa hyvästä ja kannustavasta palautteesta.
- Minanoita
Se että voi luottaa
toisen lupaukseen
on todella iso asia..
Ja sie kirjoitit
vilpittömän rakkauden
tunnustuksen.Hienoa!
Runostasi tykkäs Noita =)- tomppa2006
...verran pitää miestä olla, että rakkauden tunnustuksen kirjoittaa...
Luottamus on sitten niin iso asia, että sen voi menettää helpolla, mutta takaisin saaminen on vaikeata. Siksi lupaukset on myös pidettävä.
Nimim. kunnioitus ja luottamus tallella.
- kaaru
...lupaukset ovat usein vain sanoja
lupaukset voidaan rikkoa
syödä kuin ruisleipä
hymy suussa
mutta jos lupaukset pidät
niin hieno mies olet
sanojesi takana
koska olet harvinaisuus
siis lähes...
tämä näkemys mulla on
ihmisistä...valitettavasti
ajankohtainen runo
pidin...- tomppa2006
...jos elämä on kohdellut kaltoin ja petetyt lupaukset ovat tehneet lupauksista vain sanoja...
Yleensä suomalainen mies on jämpti ja seisoo sanojensa takana. Ehkä sallit tälläisen puolustuspuheen miehisyyden nimissä miehen kirjoittamana.
- padme_amidala
..naisen vaisto kertoo sen.
Kauniisti olet läsnä näillä runoillasikin täällä. Niitä on oikein mukava lukea. Huolella mietittyä jämäkkää tyyliä.
Pidin tästä runostasi ja etenkin tuo viimeinen säe "kuulosti" lukijan korvaan ihanalta : )
Hymyillen on mukava nukahtaa, kiitos sinun runosi : )- tomppa2006
...on tullut näihin runoihin kirjoitettua...
Yritän vaihdella aihevalintoja, mutta kovin itseni näköiseksi runot silti tulevat. Voisiko olla seurausta siitä, koska olen ne kaikki itse kirjoittanut? Ajattelin vielä jatkaa runoilua, koska ei ole pahoja soraääniä kuulunut ja itselleni tulee hyvä mieli runon valmistuttua.
*hymyilee*
Sydämestä annettuja lupauksia ei tarvitse muuttaa ja katua..kaunista luettavaa..Kiitos
Tarkkis- tomppa2006
...aivan samoilla linjoilla olen kanssasi...
Sydämestä annetut lupaukset ovat erittäin tärkeitä. Kiitos sinulle Tarkkis palautteesta.
- Belethiel
hieno on runosi ja onnellinen se kenelle lupauksesi annat, uskon että olet sanojesi mittainen mies. Kyllähän tässä melkein tuli tippa silmään ja tulikin, todellisuus ei ole aina ollut noin auvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262153Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041