Ää maksa televisiolupaa

juippie

Hanki tehokkaat kiikarit ja katsele niillä naapurin isoa taulutelevisiota ilmaiseksi.

10

970

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka katselen joskus

Tulee niin harvoin katseltavaa enkä niistä vähistä maksa mitään.

• ......

Kehoitus rikokseen.

• ???????

ei ole rikos kiikaroida luontoa. Sinäkö hullu maksaisit luvan vaikka ei olisi televisiota.

• spider man

tommosen vittupään olemassaolo on rikos ihmiskuntaa kohtaan. Äläkä enää koskaan uhkaile täällä ketään millään seurannalla , johon sinulla ei ole, eikä tule olemaan mitään oikeutta.

• juippie

Tottakai tulee asiasta ensin sopia tuon naapurin kanssa.

• jos naapuri

laittaa verhot kii?

• ei se laita

verhoja kiinni. Meän naapuri haluaa, että kaikki näkee kuin iso telkkari sillä on.

• täälläpäin.

tääl päi tv-lupatarkastajat rämpii ikkunoidenkin alla ja tulee luvatta takapihalle lukitusta portista kurkkimaan näkyykö sitä töllötintä jossain vai ei! ..eipä siinä paljoo valitukset auta ku sakkomaksuu ja muuta maksuu pukkaa vaikken ees koko limanuljaskaa päästäny sisälle. Eikä telkkari ees ollu päällä!! hitto ku pistää vihaks!

• rrrrerere

Ei minulla ole telkkaria niin ei tarvi pelätä tv-lupatarkastajaakaan. Mutta en minä sitä silti laskisi ihan kiusallanikaan sisälle. Jos se tulee poliisin kanssa, niin vois sitä kokeilla ettei niitä laske sisälle siltikään.

Sakothan siitä saa ja ehkä oven ostoslistalle, mutta olisihan siitä viihdettä paljon enemmän kuin telkkarista :D

• cwire81

tv-luvan maksamatta jättäminen mikään rikos ole -ennemminkin rike eikä siitä seuraa sakkoja vaan se, että joutuu maksamaan takautuvasti sitä maksua sitä paitsi koko tv-lupaidea on ihan typerä kun kaikki ei sitä kuitenkaan maksa (en kyllä maksa itekkään) mutta itse en maksa sen takia että osa siitä rahasta menee ihan turhiin ohjelmiin kuten sopranos joka on jo nähty muilla kanavilla ties miten monta kertaa - tv-luparahat tulisi ottaa veroina ja kanavilta voisi karsia turhat ohjelmat pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe