Ostamme kerralla enemmän ruokaa, ja teemme isommissa erissä, säästyy sähköä ja vaivaa. Tarjoukset vaihtuvat kahdesti viikossa, silloin käymme kaupassa. Syömme aina vähintään kaksi päivää samaa ruokaa.
Ei jokapäivä kauppaan
3
802
Vastaukset
- taloudellista.
itse teen juuri noin.
Mitä useammin kävisin kaupassa, sitä enemmän mukaan "tarttuisi" heräteostoksia, joita ilmankin tulee toimeen.- ja toimii myös
meillä on 7 hengen talous. Juureksia ruokien valmistukseen laarit täyteen. Niistä saa vaikka mitä. Perunamuussista itämaiseen. Lihat, kala ja makkarat tarjouksista pakkaseen pieninä annoksina. Aina on jotakin mistä laittaa ruokaa. Meillä ostetaan harvoin mitään valmisruokaa, sillä se on kallista. Minä leivon mieluummin itse kääretortun kun tiedän että on vieraita tulossa. Saan riittävän isonkin että kaikille riittää. Pannukakku on meidän perheen ehdoton suosikki saunaillan iltapalana. Entinen työkaverini sanoi heillä menevän kuussa 500 euroa ruokakauppaan. Siis mitä? Minusta järkeistämällä voi säästää noistakin rahoista yli puolet ihan johonkin muuhun.
- Se on ?
ja toimii myös kirjoitti:
meillä on 7 hengen talous. Juureksia ruokien valmistukseen laarit täyteen. Niistä saa vaikka mitä. Perunamuussista itämaiseen. Lihat, kala ja makkarat tarjouksista pakkaseen pieninä annoksina. Aina on jotakin mistä laittaa ruokaa. Meillä ostetaan harvoin mitään valmisruokaa, sillä se on kallista. Minä leivon mieluummin itse kääretortun kun tiedän että on vieraita tulossa. Saan riittävän isonkin että kaikille riittää. Pannukakku on meidän perheen ehdoton suosikki saunaillan iltapalana. Entinen työkaverini sanoi heillä menevän kuussa 500 euroa ruokakauppaan. Siis mitä? Minusta järkeistämällä voi säästää noistakin rahoista yli puolet ihan johonkin muuhun.
Joku muu ?
Arkku vai ?
Jokainen taaplaa tyylillään !
4-hengen talous ja syömme hyvin ja meidän 400-500€/kk ruokalasku on ihan siedettävä(aika halpa) tai voisinhan laittaa lapsille jotain halpis ruokaa ja mennä tallinnaan huoriin onhan se joku muu ,mut onko parempi !! ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213598
- 891814
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa831211Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671200- 511038
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52977Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182945- 61912
- 42866
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139807