Ostamme kerralla enemmän ruokaa, ja teemme isommissa erissä, säästyy sähköä ja vaivaa. Tarjoukset vaihtuvat kahdesti viikossa, silloin käymme kaupassa. Syömme aina vähintään kaksi päivää samaa ruokaa.
Ei jokapäivä kauppaan
3
771
Vastaukset
- taloudellista.
itse teen juuri noin.
Mitä useammin kävisin kaupassa, sitä enemmän mukaan "tarttuisi" heräteostoksia, joita ilmankin tulee toimeen.- ja toimii myös
meillä on 7 hengen talous. Juureksia ruokien valmistukseen laarit täyteen. Niistä saa vaikka mitä. Perunamuussista itämaiseen. Lihat, kala ja makkarat tarjouksista pakkaseen pieninä annoksina. Aina on jotakin mistä laittaa ruokaa. Meillä ostetaan harvoin mitään valmisruokaa, sillä se on kallista. Minä leivon mieluummin itse kääretortun kun tiedän että on vieraita tulossa. Saan riittävän isonkin että kaikille riittää. Pannukakku on meidän perheen ehdoton suosikki saunaillan iltapalana. Entinen työkaverini sanoi heillä menevän kuussa 500 euroa ruokakauppaan. Siis mitä? Minusta järkeistämällä voi säästää noistakin rahoista yli puolet ihan johonkin muuhun.
- Se on ?
ja toimii myös kirjoitti:
meillä on 7 hengen talous. Juureksia ruokien valmistukseen laarit täyteen. Niistä saa vaikka mitä. Perunamuussista itämaiseen. Lihat, kala ja makkarat tarjouksista pakkaseen pieninä annoksina. Aina on jotakin mistä laittaa ruokaa. Meillä ostetaan harvoin mitään valmisruokaa, sillä se on kallista. Minä leivon mieluummin itse kääretortun kun tiedän että on vieraita tulossa. Saan riittävän isonkin että kaikille riittää. Pannukakku on meidän perheen ehdoton suosikki saunaillan iltapalana. Entinen työkaverini sanoi heillä menevän kuussa 500 euroa ruokakauppaan. Siis mitä? Minusta järkeistämällä voi säästää noistakin rahoista yli puolet ihan johonkin muuhun.
Joku muu ?
Arkku vai ?
Jokainen taaplaa tyylillään !
4-hengen talous ja syömme hyvin ja meidän 400-500€/kk ruokalasku on ihan siedettävä(aika halpa) tai voisinhan laittaa lapsille jotain halpis ruokaa ja mennä tallinnaan huoriin onhan se joku muu ,mut onko parempi !! ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312