Säästä 1000€ helposti

vuodessa

Maksa aina kaupassa käydessäsi setelirahalla. Laita kotona kolikot possuun, vuoden päästä on koossa n. 9 - 11 kg, n. 1000€ verran. Tämä on toiminut kahden hengen huushollissa jo vuosia, kokeile.

8

2569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oxatti

mulla se ei toimi se possuun laittaminen, koska tulee jossain vaiheessa niin tiukka rahatilanne että on pakko ottaa sieltä possustaki ne kolikot... kokemusta on..

• Delusions

Myös itse joudun toisinaan noita isompia kolikoita pois kaivelemaan, mutta kyllä sitä lähes 500 euroa kertyy silti vuodessa kolikoista. Ihan mukava summa, joka ei harmittavasti silti koskaan säästöön tahdo jäädä.

• muuten hyvä idea...

Itse laitan aina säästöön pikkukolikot (20 ja 10 ja 5 senttiset joskus 50 senttisiäkin, mutta ne tulee usein kaivettua loppukuusta esiin). Näin kertyy säästöön vuodessa noin 100 euroa.

• viisastelija

Minä maksan kolikoilla ja laitan setelit säästöporsaaseen :D

Mutta kyllä kolikoissa on usein melkoinen omaisuus kiinni.

• 2. viisastelija
        viisastelija kirjoitti:

Minä maksan kolikoilla ja laitan setelit säästöporsaaseen :D

Mutta kyllä kolikoissa on usein melkoinen omaisuus kiinni.

Mistä kolikot tulee kun et seteleillä maksa, vai käytkö nostamassa pankin tiskiltä kolikoina?

• setämiez

Itsellä ollut kolikkopullo puhelinpöydällä sellaiset 4 kuukautta ja siellä on nyt päälle 240€ eli tällä vauhdilla löytyy päälle tonni 12kk sisään :D Eli minäkin kannatan tätä toimintaa.

• cwire81

ei kantsi säästää kolikoita ku pankki vetää välistä kun viet ne tilille, ennemmin kantsii siirtää johonkin eri tilille säästöön rahaa

• Pakollinen

Ainakaan oma pankkini ei säästöpossun tyhjennyksestä veloita. Muutamia päiviä kyllä menee ennenkuin kolikot kirjautuvat tilille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe