Moi! Olisin kysynyt tässä seuraaviá asioita: Pitääkö paikkansa, että GTA iv:ssä on totaalisen vapaa maailma, eli voit ajaa tai tehdä mitä vaan koko laajalla alueella ilman että toiselle "saarelle" siirryttäessä saat koko Utin armeijallisen poliisivoimia perääsi? Entä autojen ja muiden kulkineiden käsiteltävyys? Millainen se osa-alue on hallittavana? Onko Nikolla pelissä kuinka paljon rahaa alussa, vai pitääkö käydä suorittamasssa sellaiset 1250 tehtävää ennen ku rahaa alkaa näkymään? Ja viimeiseksi: Voiko peliä pelata niin, että ajaa ja suorittaa tehtäväiä välillä, vai pitääkö tässä olla koko ajan tehtävien teossa ja jättää cruising ajelut kokonaan unohduksiin? Kiitokset vastauksista jo näin etukäteen? PS Kyse pc-version pelistä
Grand theft auto IV kysymyksiä
the man
3
456
Vastaukset
- minäminä1337
kyllä on vapaa maailma mutta kuten yleensäkin tarviit suorittaa tehtäviä ennenku pääset seuraavalle saarelle alussa on yks iso saari ja yks pikku saari käytettävissäs
rahaa saa jo tokassa tehtävässä ja vaatteita pääse ostamaan kolmannessa
aseita tosin pääsee ostamaan vasta kun on suorittanut tarpeeksi tehtävii - I LOVE GTA IV
moi mä pelaan gta iv:tä joka päivä mä oon pelannu jo koko pelin läpi mut mist vaihtaa radiokanavaa autossa kun pelaa pc:llä
- GTAThings
Kurkatkaa kanava http://www.youtube.com/user/GrandTheftAutoThings
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648