Heips. Olen pitänyt jonkin aikaa tuollaista säästämisaiheista blogia ja tein nyt näistä "tärkeimmistä säästämisjutuista" oman sivustonsa.
Tavoitteena olisi kerätä samalle sivulle mahdollisimman paljon erilaisia säästämiseen liittyviä vinkkejä jne. Sivu löytyy osoitteesta http://www.tarkkamarkka.com
Pääpainon olisi tarkoitus olla näiden isojen menojen karsimisessa kuten ruokakauppalaskut, sähkö, puhelinlaskut, laajakaista, vakuutukset jne. Ihan tällaista niksipirkkaosastoa ei ole siis tarkoitus tehdä.
Idea siis olisi löytää samat tavarat tai palvelut mahdollisimman edullisesti.
Homma on vielä ihan alussa, mutta kommentteja ottaisin mielellään vastaan.
Säästämissivustoni, kommentteja?
2
653
Vastaukset
- jatka samaan malliin
Lueskelin sivustoasi. Vaikutti hyvin kootulta ja selkeältä lukea. Erityisesti pidin linkeistä, mm. vakuutukset, kuningaskuluttaja jne. Jatka vain kokoomista, minä kyllä taidan vierailla sivustollasi uudelleenkin.
- tarkkamarkkamies
Kiitoksia positiivisesta palautteesta. Olen tuonne taas lisäillyt uusia artikkeleita.
Lisäksi tein tuonne tuollaisen uutiskirjesysteemin, että voi tilata sähköpostilla uutiskirjeen ja siinä sitten kerron uusimmat artikkelit, päivitykset ja kerron, jos on jossain menossa joku superhyvä kampanja tai jos jostain saa tilattua esim. ilmaisia tuotenäytteitä. Tuossa on ollut vähän "teknisiä ongelmia" vielä, mutta kaipa se tuosta lähtee. Jos ei muuta, niin pitää investoida ja ostaa järjestelmä, jolla noita uutiskirjeitä saa paremmin lähetettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055