Heips. Olen pitänyt jonkin aikaa tuollaista säästämisaiheista blogia ja tein nyt näistä "tärkeimmistä säästämisjutuista" oman sivustonsa.
Tavoitteena olisi kerätä samalle sivulle mahdollisimman paljon erilaisia säästämiseen liittyviä vinkkejä jne. Sivu löytyy osoitteesta http://www.tarkkamarkka.com
Pääpainon olisi tarkoitus olla näiden isojen menojen karsimisessa kuten ruokakauppalaskut, sähkö, puhelinlaskut, laajakaista, vakuutukset jne. Ihan tällaista niksipirkkaosastoa ei ole siis tarkoitus tehdä.
Idea siis olisi löytää samat tavarat tai palvelut mahdollisimman edullisesti.
Homma on vielä ihan alussa, mutta kommentteja ottaisin mielellään vastaan.
Säästämissivustoni, kommentteja?
2
596
Vastaukset
- jatka samaan malliin
Lueskelin sivustoasi. Vaikutti hyvin kootulta ja selkeältä lukea. Erityisesti pidin linkeistä, mm. vakuutukset, kuningaskuluttaja jne. Jatka vain kokoomista, minä kyllä taidan vierailla sivustollasi uudelleenkin.
- tarkkamarkkamies
Kiitoksia positiivisesta palautteesta. Olen tuonne taas lisäillyt uusia artikkeleita.
Lisäksi tein tuonne tuollaisen uutiskirjesysteemin, että voi tilata sähköpostilla uutiskirjeen ja siinä sitten kerron uusimmat artikkelit, päivitykset ja kerron, jos on jossain menossa joku superhyvä kampanja tai jos jostain saa tilattua esim. ilmaisia tuotenäytteitä. Tuossa on ollut vähän "teknisiä ongelmia" vielä, mutta kaipa se tuosta lähtee. Jos ei muuta, niin pitää investoida ja ostaa järjestelmä, jolla noita uutiskirjeitä saa paremmin lähetettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312