Onkyo TX-SR606 vai Yamaha RX-V1800?

7.1

Eli kumpi olisi järkevämpi vaihtoehto, perusteluja/kokemuksia? Yammu tulisi ostettua käytettynä ja Onkyo uutena. Vahvistimen seuraksi tulisi Yammun (ES?) sarjan kaiuttimet. Ja käyttö menee aikalailla 70/30 elokuva/musiikki.

6

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7.1

      myös muutkin vahvari vaihtoehdot kelpaa..

    • jammumän

      Hifi alkaa 20kg:stä. Jammu on lähempänä. Ulkomaisilla sivuilla hehkutettiin tuota onkyota. Taitaa olla vielä halvempikin. Jammumänille valinta on selviö mutta onkyon hintaan saa sentään uuden vehkeen takuineen päivineen.

      • 7.1

        ei niin uutta tietoa mulle tullu tuosta, joka sais kallistumaan toiseen. Onkohan Jammussa parempi toi videoskaalain kuin Onkyossa ? Itellä tv:nä Sony kdl-W4500. Ettei ainakaan huonontais toi vahvarin läpivienti kuvaa..


      • pakolainen
        7.1 kirjoitti:

        ei niin uutta tietoa mulle tullu tuosta, joka sais kallistumaan toiseen. Onkohan Jammussa parempi toi videoskaalain kuin Onkyossa ? Itellä tv:nä Sony kdl-W4500. Ettei ainakaan huonontais toi vahvarin läpivienti kuvaa..

        Minä ostin just Onkyon TX-NR906. Vaihtoehtona oli lähinnä Sony 5300. Testituloksia aikani katseltua totesin että Onkyo on ehkä "paras".
        nimim. Jos et tiedä mikä on paras, osta kallein.


      • 7.1
        pakolainen kirjoitti:

        Minä ostin just Onkyon TX-NR906. Vaihtoehtona oli lähinnä Sony 5300. Testituloksia aikani katseltua totesin että Onkyo on ehkä "paras".
        nimim. Jos et tiedä mikä on paras, osta kallein.

        meni vahvistin vaihtoehdot siihen hintaluokkaan johon en oo valmis satsaamaan, ainakaan vielä.. Tarkotus ois ihan perus hyvää uusimmat hd-ääniformaatit ja videoskaalauksen joka ei ainakaan huonommaks kuvaa tee omaava vahvari


      • laatulaite
        7.1 kirjoitti:

        meni vahvistin vaihtoehdot siihen hintaluokkaan johon en oo valmis satsaamaan, ainakaan vielä.. Tarkotus ois ihan perus hyvää uusimmat hd-ääniformaatit ja videoskaalauksen joka ei ainakaan huonommaks kuvaa tee omaava vahvari

        kysy laatulaitteelta netti tarjousta taitaa olla yksi halvinpia myymälöitä suomessa myy kumminkin laatu kamaa.toinen vaihtoehto on että menet netissä hifiharrastajat sivuille ja etsit sivun jolla pääsee näkemää 50:tä hifi liikkeestä suomessa sivut ja tutkit tarjous tilanteen ja mitä on jossakin liikkeissä kotiteatteri vahmistimia käytettynä.ja hifi harrastajat sivuilla on juttua erillaisista musiikki asioista kannattaa tutkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe