Kaipaisin apuja pöytäkoneen valinnassa. Tarve olisi peruskoneelle, jota ei vaihdeta moneen vuoteen.
Koneen hintaan ei sisälly näyttö, joka tulee luultavasti olemaan Benq E2200 hd
käyttö:
- netin selailua
- valokuvien säilömistä ja muokkailua
- kevyttä videoiden editointia
- Autocadilla pikku hommia
- harvoin jotain vanhempia pelejä
vaatimuksia:
- hiljainen
- erillinen näytönohjain
- min. 2 Gb keskusmuistia
- min. 500 Gb kiintolevy
- HDMI
- 2 v. takuu
-(ehkä wlan)
Nykyisin emolla taitaa olla verkkokortti ja ihan kelvollinen äänikortti?
Koneet ei ihan hirveästi kiinnosta, joten en jaksaisi alkaa tilaamaan silppukasaa ja koota. Eli jos löytyisi tietoa ja kokemusta kohtuu-hintaisista, ENSISIJAISESTI valmiista paketeista, tai firmoista jotka kokoavat valmiiksi.
Kiitoksia etukäteen vastauksista.
Pöytäkone hintaluokassa 400-600
4
443
Vastaukset
- tilattu jo useita
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=651&posting=22000000041031415
Eiks toi oo ihan hyvä sun käyttöös? Käyttöjärjestelmää ei hinta sisällä, mutta mahtunee sun budjettiis hyvin. Hinta/laatusuhde loistava.- Tietohukka
Kyselin konetta, toimitusaika oli alle viikko. Voisiko joku kertoa faktaa onko parempi ottaa Vista 64- vai 32-bittisenä? Hintakin oli sama ja olisihan siinä (64) mahdollisuus sitten tarvittaessa kasvattaa keskusmuistia.
Myös näyttö-asia on vähän vaiheessa, onko lcd-näyttö/tv DVB-T virittimellä asiallinen, hyvä merkki/malli 20"-22"? Vai kannattaako ottaa suosiolla Benq E2200 hd ja hankkia viritin koneeseen? - tietoa
Tietohukka kirjoitti:
Kyselin konetta, toimitusaika oli alle viikko. Voisiko joku kertoa faktaa onko parempi ottaa Vista 64- vai 32-bittisenä? Hintakin oli sama ja olisihan siinä (64) mahdollisuus sitten tarvittaessa kasvattaa keskusmuistia.
Myös näyttö-asia on vähän vaiheessa, onko lcd-näyttö/tv DVB-T virittimellä asiallinen, hyvä merkki/malli 20"-22"? Vai kannattaako ottaa suosiolla Benq E2200 hd ja hankkia viritin koneeseen?Itse ottaisin tuon benQ:n kun full hd systeemit ja kaikki, mutta siitä en ota enempää kantaa.
Käyttöjärjestelmäksi kannattaa ottaa tuo 64bittinen niin voi sitten muistia laajennella vapaasti ja saat hyödynnettyä kaiken tuon 4:gbn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532