Pöytäkone hintaluokassa 400-600

Tietohukka

Kaipaisin apuja pöytäkoneen valinnassa. Tarve olisi peruskoneelle, jota ei vaihdeta moneen vuoteen.
Koneen hintaan ei sisälly näyttö, joka tulee luultavasti olemaan Benq E2200 hd

käyttö:
- netin selailua
- valokuvien säilömistä ja muokkailua
- kevyttä videoiden editointia
- Autocadilla pikku hommia
- harvoin jotain vanhempia pelejä

vaatimuksia:
- hiljainen
- erillinen näytönohjain
- min. 2 Gb keskusmuistia
- min. 500 Gb kiintolevy
- HDMI
- 2 v. takuu
-(ehkä wlan)

Nykyisin emolla taitaa olla verkkokortti ja ihan kelvollinen äänikortti?

Koneet ei ihan hirveästi kiinnosta, joten en jaksaisi alkaa tilaamaan silppukasaa ja koota. Eli jos löytyisi tietoa ja kokemusta kohtuu-hintaisista, ENSISIJAISESTI valmiista paketeista, tai firmoista jotka kokoavat valmiiksi.
Kiitoksia etukäteen vastauksista.

4

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilattu jo useita
      • Tietohukka

        Kyselin konetta, toimitusaika oli alle viikko. Voisiko joku kertoa faktaa onko parempi ottaa Vista 64- vai 32-bittisenä? Hintakin oli sama ja olisihan siinä (64) mahdollisuus sitten tarvittaessa kasvattaa keskusmuistia.

        Myös näyttö-asia on vähän vaiheessa, onko lcd-näyttö/tv DVB-T virittimellä asiallinen, hyvä merkki/malli 20"-22"? Vai kannattaako ottaa suosiolla Benq E2200 hd ja hankkia viritin koneeseen?


      • tietoa
        Tietohukka kirjoitti:

        Kyselin konetta, toimitusaika oli alle viikko. Voisiko joku kertoa faktaa onko parempi ottaa Vista 64- vai 32-bittisenä? Hintakin oli sama ja olisihan siinä (64) mahdollisuus sitten tarvittaessa kasvattaa keskusmuistia.

        Myös näyttö-asia on vähän vaiheessa, onko lcd-näyttö/tv DVB-T virittimellä asiallinen, hyvä merkki/malli 20"-22"? Vai kannattaako ottaa suosiolla Benq E2200 hd ja hankkia viritin koneeseen?

        Itse ottaisin tuon benQ:n kun full hd systeemit ja kaikki, mutta siitä en ota enempää kantaa.

        Käyttöjärjestelmäksi kannattaa ottaa tuo 64bittinen niin voi sitten muistia laajennella vapaasti ja saat hyödynnettyä kaiken tuon 4:gbn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe