Dimme & Rynkko

Minanoita

neljällä jalalla
taapperrat sinä
isokokoinen matelija
kirjoituksiani tallomassa

sinä joka olet
aikuisten keksimää
satua

kerää selkäevääsi
auringon valoa
lämmitä itsesi
etteivät riimittömät riimini
osuisi nahkasi
kylmään pintaan

ethän syö kaikkia
rakkausrunojani
et ole enään
esihistoriallisessa
ajassa


dinosaurusten taivaassa
on iso ovi avoinna

Dimme ja Rynkko

muistelevat
kuinka esiluolarunokaudessa
he söivät yhdessä
jälkipolvien sepustuksia

niitä joissa oli
luupiikin verran
rakkautta
***

9

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keltainen-toukokuu

      .. kommentoitu pidin erityisesti tuosta isokokoisesta matelijasta tallomassa kirjoituksia ja tuosta .. joissa oli luupiikin verran rakkautta. Toki runossasi oli monta muutakin hyvää kohtaa.
      Siivottoman asiallisesti artikuloitu sanan säilällinen. Kyl mie tykkäsin, jess, hyvä, hyvä, upeeta! :)

      • Minanoita

        Tämä runo on oikeastaan jatko-osa,
        sille Dimetrodonille..sain siitä potkua
        etsiäkseni tietoa enemmän tästä
        selkäevällisestä luupiikki-kaverista
        ja tällainen pläjäys siitä nyt sitten tuli..

        Sinua kiittää hyvästä kommentista
        Noita =)


      • Keltainen-toukokuu
        Minanoita kirjoitti:

        Tämä runo on oikeastaan jatko-osa,
        sille Dimetrodonille..sain siitä potkua
        etsiäkseni tietoa enemmän tästä
        selkäevällisestä luupiikki-kaverista
        ja tällainen pläjäys siitä nyt sitten tuli..

        Sinua kiittää hyvästä kommentista
        Noita =)

        .. minäpä vilkaisen senkin hieman tarkemmin sitten. Tässä oli kyllä sellainen ahterin kengänkuvallinen -sointi, mutta sen verran asiallisesti artikuloitu, että oli kutakuinkin pakko antaa positiivista palautetta.:)


    • Rakkautta selällään,
      varokki vaan,
      nälkäsiä aina niitä,
      uimaanki kun menee
      kannattaa miettii
      sprijan parvi oottaa.

      On tää ihmettä
      joskus tallustellu
      noitaki isoja otuksia.

      Mut eikös rakkaus
      kuiteski oo ollu
      aina samaa,
      taii samaa eii samaaa.

      Jos mikä niin se,
      on kaikista ihmeellisin,
      järki ei pieni,
      osaa ees kertoa.

      Minänoita
      nään sinut lattialla makaat ja
      taistelet sanoista jotka,
      kaikkein tärkeimpiä, rakkaudesta.

      Liisalla jo kevättä rinnassa,
      älä välitä jos puhuu sekavia.

      • Minanoita

        Ootsie varsinainen velho,
        mie nimittäin aika usein
        makaan lattialla ja kirjoitan
        paperille ajatuksiani rakkaudesta...

        Sinua Liisa kiittää ystäväsi
        Noita =)


    • *MURUKULTA*

      Taasko täällä dinot ryskää - ja mitä!
      Syövätkös ne runoja,, hyi hyi..mutta vain paras kelpaa..mmm..

      Minäpä laitan lusikkani soppaan
      otan ja väännän nappuloita jotta
      Dino marinaadissa on hieman - ehkä...
      mutta ei syö runoja nauttii ainoastaan köhöm..menovettä

      Asento, (soffalle),,silmät kiinni ja *huoh*..typerä ilme kasvoille.. lähtee! *voi huokaus*...mmmm *hyräilee jo*...

      http://www.youtube.com/watch?v=siVOknW_9qw


      ...toivo on... vielä!... ;)

      • Minanoita

        Laitoin Dinot kehiin
        vielä kerran..onhan ne jotenkin
        niin mahottoman hellyttäviä
        vaikka runojani ovatkin popsineet!

        No ehkä löydän kadonneen
        inspiraationi kärmekassini
        pohjalta...hmm mitäs tääl on..
        kynä, silmiklasit, peski,kattila,
        nokipannu pah.. ei yhtään kadonnutta
        runoa, Dimme on tainnut syödä kaiken kääk!


        Sinulle kiitoksia!

        Noita


    • kaaru

      tulen katsomaan runonsyöjiä
      vai rakkautta on syöty
      ja maha sitten pompottaa
      se on tuo pimeä aika

      tuliskohan niitä
      pikkasia...meinaan;)

      siis dimmegirl
      tai rynkkoboy
      kaksikin kerralla
      sehän teil sopis

      Dimme rapsutti
      Rynkon selkäevää
      niin sitä ennen
      dinosaurusten taivaassa
      kun ei ollut muita houkutuksia
      oli aikaa toisille
      rakkauden merkeissä

      • Minanoita

        Missään tapauksessa
        yhtään enempää taappertajaa
        tänne sotkemaan minun muutenkin
        sotkuisia runotietostojani!

        Täytyykin lähettää dinotaivaaseen
        kirjelmä että vahtivat niitten
        tekemisiä...


        Sinulle nauraen kiitoksia
        lähettelee

        Noits


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe