Etes tämän yhden kerran,
sanoa ne oikeat sanat?
Joissa ois se,
jota olet pitkään
odottannu?
Enhän yksin voi
tätä onnea kantaa.
Tämä leilini pakahtuu,
onni ilo haihtuu.
Sen Sinulle
odottavaas astiaas
Katson miten,
katsees kirkastuu.
Vai osasinkos?
Osaisinkoha?
8
273
Vastaukset
- Minanoita
Nyt kipinkapin kertomaan
hänelle ne tärkeä sanat!
Kauniisti kyselet itseltäsi
osaisitko...Osaat sie takuuvarmasti,
näin tuumailee Noita joka tykkäsi
runostasi=)Heh....tunnetta on
joskus niin et pakahtuu.
Olenki joskus kirjoittannu
mitä minä tällä rakkaudella teen?
Vienkö sen kirpputorille,
vaii roskikseen?
En tiedä
kumpaan kannattas viedä,
vaii ajatteleekos enää,
sitä kannattaako?
Minänoita
lumenluontia ihanaa valkosta vielä,
taidan tehdä lumilyhdyn illaks.
Sytytän taas pienen valon,
täälä se Liisa asustelee.
Sait minut makeesti nauramaan,
Sinulle iloista mieltä kiitos...Liisa
- kaaru
Ota nyt niitä
sanoja ja heitä
kuin arpaa
ja katso mitä jäi
tuliskos niistä jotain
sellaista oikean tapaista
"Kel onni on
se onnen kätkeköön"
muilta mut hänelle
se kerro
ja katso silmiin:)Tulisko tällä mitää?
Tuoksut jäistä vasta ylös nousseelta,
aah veden tuoksua.
Yön sylii,mistä aamuun kannat.
Olet et vain tunne,
olet ihollani tunnen,
sieluni joka solussa.
Kätesi minun käteen,
tunnen kätes puhuu,
puhuu, puhuu,
ei sanoja tarvita.
Katseemme,niin syvää,
näämme toisemme.
Olemme elämämme kaarisillalla,
missä rakkauden ylistys.
Korkeaveisuu jatkuu.
Tuommosta jos nyt aluks,
oisko siitä ett vois sanoo.
Osansinkos?
kaaru
tänää vain valkoista silmissä nään,
taivas itkenny yöllä,
alas valkoisia kyyneleitä.
Sinulle ystäväisenii oikein paljon
kiitoksia ja antoisaa iltapäivää..Liisa
- *MURUKULTA*
Vai jos et sinä, niin kuka sitten!
Huulipunaa huuliin vähän ja kampaa hiuksille
ja ripaus rohkeutta taskuun mukaan,,
Ja jollakin katse kirkastuu aivan varmasti!
Täältä Murukulta vilkuttaa oikeita sanoja toivottaa! :)Oon vain kuin,
Liisa Ihmemaassa.
Tuotaki huulipunaa sekii,
sitäkää en hallitse,
noo aamusella kun,
hiukset nutturalle,
pysyy koko päivän.
Jaa,jaa, rohkeutta,
hmmm sitä pitäski opiskella.
Tuo onkii hyvä pointii,
"jollaki katse kirkastuu"
MURUKULTA
hymyn vastaukses aikaan sai,
tänää taas uus päivä ja
sisällään jännitystään pitää.
Liisa taas tilkuista koittaa
jotaki tehdä,,,,hymyy
- lindalinda1
Liisa sanoa ne oikeat sanat.
Mahtavaa luettavaa jälleen kerran, alusta loppuun
ja kaikki siltä väliltä.
' enhän yksin voi
tätä onnea kantaa '
Niinhän se on - kahden kauppa.
Kyllähän se katse kirkastuu, kun toinen on läsnä
ja Sinä sanot ne oikeat sanat.
Hiukan erilaista Sinua, mutta erityisen nautin-
nollinen runo kuten aina Sinulta.Noitaki sanoja sanottu,
niin kuluneiks neki jo tunnen.
Ei see oo sanoissakaa,
eikä omassa vallassa.
lindalindal1
Tuota väriä nääs ei sateetkaa,
oo onnistunnu kaikkea pois piiskaamaan.
Ihmettä, persoonallisuus,
ei oo muokkaantunnu pelkäks synkäks,
väriläiskii jotka minuuki itseeki yllättää.
Nostan ainutkertaisuuden kunniaan,
rikkautta elämän tilkkutäkki.
Liisa eilisestä löydöstäs kiittelee.
Uus päivä tää,kuunnellaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
