Osaisinkoha?

Etes tämän yhden kerran,
sanoa ne oikeat sanat?

Joissa ois se,
jota olet pitkään
odottannu?

Enhän yksin voi
tätä onnea kantaa.

Tämä leilini pakahtuu,
onni ilo haihtuu.

Sen Sinulle
odottavaas astiaas

Katson miten,
katsees kirkastuu.

Vai osasinkos?

8

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Nyt kipinkapin kertomaan
      hänelle ne tärkeä sanat!

      Kauniisti kyselet itseltäsi
      osaisitko...Osaat sie takuuvarmasti,
      näin tuumailee Noita joka tykkäsi
      runostasi=)

      • Heh....tunnetta on
        joskus niin et pakahtuu.
        Olenki joskus kirjoittannu
        mitä minä tällä rakkaudella teen?
        Vienkö sen kirpputorille,
        vaii roskikseen?

        En tiedä
        kumpaan kannattas viedä,
        vaii ajatteleekos enää,
        sitä kannattaako?

        Minänoita
        lumenluontia ihanaa valkosta vielä,
        taidan tehdä lumilyhdyn illaks.
        Sytytän taas pienen valon,
        täälä se Liisa asustelee.

        Sait minut makeesti nauramaan,
        Sinulle iloista mieltä kiitos...Liisa


    • kaaru

      Ota nyt niitä
      sanoja ja heitä
      kuin arpaa

      ja katso mitä jäi
      tuliskos niistä jotain
      sellaista oikean tapaista

      "Kel onni on
      se onnen kätkeköön"
      muilta mut hänelle
      se kerro
      ja katso silmiin:)

      • Tulisko tällä mitää?

        Tuoksut jäistä vasta ylös nousseelta,
        aah veden tuoksua.
        Yön sylii,mistä aamuun kannat.

        Olet et vain tunne,
        olet ihollani tunnen,
        sieluni joka solussa.

        Kätesi minun käteen,
        tunnen kätes puhuu,
        puhuu, puhuu,
        ei sanoja tarvita.

        Katseemme,niin syvää,
        näämme toisemme.
        Olemme elämämme kaarisillalla,
        missä rakkauden ylistys.
        Korkeaveisuu jatkuu.


        Tuommosta jos nyt aluks,
        oisko siitä ett vois sanoo.
        Osansinkos?

        kaaru
        tänää vain valkoista silmissä nään,
        taivas itkenny yöllä,
        alas valkoisia kyyneleitä.

        Sinulle ystäväisenii oikein paljon
        kiitoksia ja antoisaa iltapäivää..Liisa


    • *MURUKULTA*

      Vai jos et sinä, niin kuka sitten!
      Huulipunaa huuliin vähän ja kampaa hiuksille
      ja ripaus rohkeutta taskuun mukaan,,
      Ja jollakin katse kirkastuu aivan varmasti!

      Täältä Murukulta vilkuttaa oikeita sanoja toivottaa! :)

      • Oon vain kuin,
        Liisa Ihmemaassa.

        Tuotaki huulipunaa sekii,
        sitäkää en hallitse,
        noo aamusella kun,
        hiukset nutturalle,
        pysyy koko päivän.

        Jaa,jaa, rohkeutta,
        hmmm sitä pitäski opiskella.
        Tuo onkii hyvä pointii,
        "jollaki katse kirkastuu"

        MURUKULTA
        hymyn vastaukses aikaan sai,
        tänää taas uus päivä ja
        sisällään jännitystään pitää.

        Liisa taas tilkuista koittaa
        jotaki tehdä,,,,hymyy


    • lindalinda1

      Liisa sanoa ne oikeat sanat.

      Mahtavaa luettavaa jälleen kerran, alusta loppuun
      ja kaikki siltä väliltä.

      ' enhän yksin voi
      tätä onnea kantaa '

      Niinhän se on - kahden kauppa.
      Kyllähän se katse kirkastuu, kun toinen on läsnä
      ja Sinä sanot ne oikeat sanat.

      Hiukan erilaista Sinua, mutta erityisen nautin-
      nollinen runo kuten aina Sinulta.

      • Noitaki sanoja sanottu,
        niin kuluneiks neki jo tunnen.
        Ei see oo sanoissakaa,
        eikä omassa vallassa.

        lindalindal1

        Tuota väriä nääs ei sateetkaa,
        oo onnistunnu kaikkea pois piiskaamaan.
        Ihmettä, persoonallisuus,
        ei oo muokkaantunnu pelkäks synkäks,
        väriläiskii jotka minuuki itseeki yllättää.
        Nostan ainutkertaisuuden kunniaan,
        rikkautta elämän tilkkutäkki.

        Liisa eilisestä löydöstäs kiittelee.
        Uus päivä tää,kuunnellaas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe