Hei. Kalevassa maainostetaan kovasti nyt näitä keväänmatkoja(detur), hotellit lavinia ja alanya dreams ddd.
Onko kellään kokemusta tuosta dreamsista? kun mistään ei löydy siihen tietoa... lainkaa.
ALANYA DREAMS DDD
9
3298
Vastaukset
- My Dreams hotelli
huonoa kokemusta on 4 vuoden takaa, nyt on remontoitu ja varmaan hekilökuntakin vaihtunut. Sijainti on hyvä mut kaikki muu olikin huonoa, toivottavasti muuttunut parempaan suuntaan.
My Dreams haulla löytyy paljonkin kommentteja täältä Suomi24 palstalta. - reissunainen09
Sijainti paras,jos tykkää kävellä sataman baareihin.Kaikki muukin lähellä,isoimmat marketit:Makromarket(entinen Afra)ja Micros.Edullisia kauppoja,joissa paikalliset asioivat myös.
Itse hotellissa tehty viime kesänä remonttia,allasalueella ja kait huoneistoissakin.Kujan toisella puolen olevalle ravintola-ja allasalueelle paistaa allasaluelle paistaa koko päivän aurinko.Merikin kyllä sadan metrin päässä,pikkasen kivinen alkumatkasta veteen mennesä,mutta paranee tallustaessa syvemmälle.Kapeampi ja pidempi,kuin Kleopatraranta.Itse pidän enempi Itäisestä rannasta,kivistä huolimatta.
Huoneita kolmenlaisia.Kannattaa pyytää altaan puolelle eli itäänpäin olevia huoneistoja.Lännen puolella pöpelikköä ja rakennus muutaman metrin päässä.Siivous ei ihan parhaasta päästä,mutta menettelee.Siivoojat muuten ystävällisiä.Myös respan mies ystävällinen.Naiset vähän ynseitä.
Suosittelen,jos haluat huoneistohotellin keskustasta.Itse olin innoissani,kun suosikkihotlani palasi rempan jälkeen.Hintakin oli Deturin edullisin(yksin matkustavalle).
Olen ollut Alanya Dreamissa 5-6 kertaa.14 muuta hotlaa testattu myös.Kannattaa tilata pian.Varsinki toukokuu aika täyttä jo.Ite tilasin intona myös syksylle reissun.Lavinian tunnen vain
ulkopuolelta,mutta Alanya Dreams hyvä valinta!
Jos jotain haluat tietää,vastaan mielelläni,jos
osaan.Aurinkoista lomaa!- katez
kiitos viestistä! joo mäpä varaan ensi viikolla ne. :) oon ite ollu alanyassa 4kertaa, lavianassa kahdesti. tykkäsin hirveesti laviniasta, mutta aateltii kokeilla jotai muuta, ja vähä keskustammasta.
osaatko auttaa vielä sen verran, että millä kohdalla tää hotelli suunilleen on? esim: onko vesiskootteri ja parasailing vastapäätä? tai tatuointiliike lähellä? :D pöljiä kysymyksiä mut tarkan sijainnin haluaisin tietää.. kun deturin kartta vähä epäselvä. - Meille?
katez kirjoitti:
kiitos viestistä! joo mäpä varaan ensi viikolla ne. :) oon ite ollu alanyassa 4kertaa, lavianassa kahdesti. tykkäsin hirveesti laviniasta, mutta aateltii kokeilla jotai muuta, ja vähä keskustammasta.
osaatko auttaa vielä sen verran, että millä kohdalla tää hotelli suunilleen on? esim: onko vesiskootteri ja parasailing vastapäätä? tai tatuointiliike lähellä? :D pöljiä kysymyksiä mut tarkan sijainnin haluaisin tietää.. kun deturin kartta vähä epäselvä.Kurkkaapa tuonne norjalaisille tai ruotsalaisille Deturin sivuille, niin semmoiset pitää saada meidänkin, on nimittäin aika hyvät ja selkeät.
- kujalla sijaitsee
katez kirjoitti:
osaatko auttaa vielä sen verran, että millä kohdalla tää hotelli suunilleen on? esim: onko vesiskootteri ja parasailing vastapäätä? tai tatuointiliike lähellä? :D pöljiä kysymyksiä mut tarkan sijainnin haluaisin tietää.. kun deturin kartta vähä epäselvä.Muutama kymmenen metriä MacDonaldsista eteenpäin (itään) ja siitä lähtee ihan pieni kävelykuja vasemmalle sitä ei edes kunnolla huomaa, muutama porras alas katutasolta.
- tarkennus sijaintiin
kujalla sijaitsee kirjoitti:
Muutama kymmenen metriä MacDonaldsista eteenpäin (itään) ja siitä lähtee ihan pieni kävelykuja vasemmalle sitä ei edes kunnolla huomaa, muutama porras alas katutasolta.
siis Ataturkin patsaan lähettyvillä olevasta MacDonaldsista itään päin
- Autatko minuakin?
Tunnut niin auttavaiselta , että minäkin kysyisin sinulta: Tiedätkö millainen huoneistohotelli on Paradol? Oletko mahdollisesti ollut siellä? Alanya Dreams oli minustakin oivallinen valinta. Kaikki niin lähellä tavaratalo nurkan takana ,myöskin ranta.Allasalue iso ja aurinkoinen. Henkilökunta ystävällistä. Sinne olisin taasen mennytkin mutta en saanut 2 viikon matkaa. Viikko ei minulle riitä.
- katez
olipas melko mahtavat kuvat norjalaisille.. huima ero! nyt sain tosi hyvän kuvan hotellista. kiitti sulle! tietää ainaki et varaan.. kuhan vain joku kertoo että millä kohalla se on, (mikä lähellä jne).. ei marketit..
- reissunainen09
Kysyit vesiskootteri ja parasailingin sijainnista:ei ole ihan vieressä.Arvioisin että noin kilometrin päässä itäänpäin olisi lähin.Seuraava parasailing on Parador-hotellin lähellä(1,8km Ataturkin patsaalta itään)jonka ehkä tiedätkin,jos olet ko hommaa harrastanut.
Vielä täsmentäisin Alanya Dreamsin sijaintia.Jos olet käynyt sataman discoissa,itäänpäin alle kilometri,samoin basaareista.Istanbul-ravintola ja
vihreä Plaza-hotelli hyviä maamerkkejä.Ataturkin aukiolta "kivenheiton" päässä itään päin.Itse hotelli ei näy pääkadulle,eikä liikenteen melukaan häiritse(80m pääkadulta ns.umpikuja).
Toivottavasti tästä oli jotain apua hahmottaa sijainti.Mielestäni olet tehnyt hyvän valinnan!
Aurinkoista ja turvallista lomaa ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628