huonosti pelattu

vai tyhmä vastustaja!?

tuun itkemään tänne kun se on niin yleistä!

elikkä pelasin just 5 dollarin sit and go 10 hengen turnaus! 3 parasta voittaa 25 dollaria 15 dollaria ja 10 dollaria

huonosti alko oli pelin alussa vain 400 kun hävisin ison potin tietenkin AA:lla!

no peli rupesi sitte sujua kun sain triplattua kakkosparilla!

peliä pelattu 40 min sitte oli neljä pelaajaa jäljellä minulla 3500 kaverilla vieressä 4000 kahdella muulla suunilleen samat 3000 ja jotain päälle 4000!

no niin ja mulle KK pikku blindista, blindit siis 200 ja 400!

2 ensimmäistä foldaa ja tiesin että minun jälkeen oleva pelaajaa on kova ryöstämään joten vain maksoin 200 sitte se tottakai korottaa 600 sille jää 3000 minä heitän all in! samalla sekunnilla! kaveri miettii 15 sekuntia ja maksaa sitte 10 9 of suitilla!

ja kun floppi tuli niin se oli tervemenoa 10 10 J turn 2 river 7!

kuinka moni olisi tuossa vaiheessa tehnyt saman maksun.

eihän sen tarvinnut ku se 2000 maksaa mutta kuitenkin sille olis vaan jääny 1000 chippiä jos mun KK olisi pitänyt!

mitä mieltä pelasinko päin vittua vai oliko kaveri vaan teidän mielestänne täyspaisiti!

olisin toki voinut heti heittää all in jolloin se olisi saattanut foldata!

eli syyttäisittekö minun tilanteessani itseänne tyhmästä pelistä vai tyhmää vastustajaa!

peli oli kuitenki melko tiukkaa koko ajan ja porukka huomannut että minä olen ylitiukka! niin mikähän saa vastustajan tuossa vaiheessa maksamaan 10 9:llä

ei tuu muuta mieleen ku älyttömän tyhmä pelle!

8

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollerzzz

      Itse en hirveästi tykkää kikkailla tuolla lailla, mutta ei kai siitä voi syyttääkään.

      Sait rahat selvässä johdossa keskelle ja paisti veti ohi. nh gg

      "kuinka moni olisi tuossa vaiheessa tehnyt saman maksun. "

      En olisi

      "mitä mieltä pelasinko päin vittua vai oliko kaveri vaan teidän mielestänne täyspaisiti! "

      Kaveri paisti

      "eli syyttäisittekö minun tilanteessani itseänne tyhmästä pelistä vai tyhmää vastustajaa! "

      Syyttäisin huonoa tuuria

      "peli oli kuitenki melko tiukkaa koko ajan ja porukka huomannut että minä olen ylitiukka! niin mikähän saa vastustajan tuossa vaiheessa maksamaan 10 9:llä "

      Paistit eivät ajattelu kuin omia kortteja (jos niitäkään). Eivät ne ajattele, oletko pelannut tiukkaa vai et. Paistilla oli omasta mielestään huikea monsterikäsi T9. Oliko vielä suittari? Sillon paistin on jo täysin mahdotonta luopua kädestään.

    • vafva

      EN väitä että sinä olisit fisu mutta juuri tuolaisia tyyppejä näkee aika usein käteispöydissä jotka ensin limppaa buttonilta tai pienestä blindista ja sitten kun teet normi korotuksen ne vetää all in, siinä sitten kippaat mutta mielessä käy melkein aina että vihu yli bluffaa potin itselleen. Luultavasti tapaamasi fisu ajatteli että yrität bluffata jollain roska korteilla ja päätti kopata.

      Eli periaatteessa sait rahat keskelle ennen floppia johtokädellä niin pelasit oikein, mutta näitä ohivetoja tapahtuu eikä niitä kannata ajatella liikaa, menee vain oma peli sekaisin.

      • Tellustelija

        Kyllä tällaisella KK kädellä on uskallettava pelata. Ei paljon parempaakaan voi kuvitella.

        KK:lla pitää olla flopinkin jälkeen pokkaa pelata kunnolla, jollei nyt ässää ole heittänyt kehiin, tai jotain muuta vastaavaa (kuten nyt lähinnä 3 samaa maata, joita itsellä ei ole, tai ehkä mahd. suoran veto tyyliin 8,9,10).

        Eli ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja...;)

        T:Tellustelija


    • oli paisti

      Eipä siinä muuta - ja lisäksi paska säkä. Et sentään kirjoittanut tänne juttua siitä, että vastassa oli robotti ja talon pelaaja, joka näki korttisi ja rankaisi sinua kun olit juuri nostanut rahaa saitilta :D

      Tällaisia viestejä nuo muut ketjut täynnä...

      Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja GL!

      P

      ps. vaikka maksu nyt *:ttaa niin ajattele näin: vastustaja teki JUURI SEN MITÄ HALUSIT: eli maksuahan toivoit, etkä kippiä!

    • kokemusta0n

      Oikein teit. Ohivetoja tulee joskus, mutta ne pitää kestää. Just äsken tipuin sittarista AQ vs A8 ja olin viimenen, joka jäi ilman rahoi : (

    • -vielä-

      Mä hävisin vartin sisällä kaks kertaa 100d käteispöydäs. Molemmilla kerroilla mulla oli A-A. Eka kerran kaveri kai yritti bluffata ja veti 8-5 eri maata ohi. Hetken päästä jälleen mulla A-A. Toinen kusipää lyö all-in, tällä kertaa 9-6 eri maata, ja eiku ohi mennään heittämällä. Molemmat allarit lyötiin siis ennen floppia. Olin hetkessä pari sataa köyhempi ja tuijotin vaan epäuskoisesti ruutua.

      Mä olen ihme magneetti törmäämään kaiken maailman kusipää ohivetäjiin. Joo, ja nyt ei muuta kuin kommenttia tulemaan, että miks olit niin tyhmä, että menit A-A taskuilla allareihin. Tai että musta vaan tuntuu siltä, että tuli ohiveto, mutta ei se oikeesti tullut.

      Niinpä niin, eihän kukaan lähde A-A:lla kattoo allareita ennen floppia... heh heh... Se joka ei lähde on täysi ääliö.

      • olitte

        paisteja niin kuin tolla tasolla yleensä on.


      • sä nyt
        olitte kirjoitti:

        paisteja niin kuin tolla tasolla yleensä on.

        paisti uuniin siitä kypsymään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe