Onko kellään kokemuksia Bauclic-laminaatista, jota ainakin Prisma myy? Ja nimenomaan Style-mallisto. Millaista on laadultaan? Kumpi parempi Upofloorin Tammi Prestige vai em. Bauclic? Hinta samoilla huiteilla. Koira ja lapsia löytyy, joten elämistä olisi kestettävä.
Bauclic-laminaatista
5
1928
Vastaukset
- lami
Kokemusta löytyy 250m2 verran, hyvää ja kestävää asentaa hinta/laatu suhde erinomainen. Itse sain sitä 11€/m2. Elämisen kulutuksesta ei vielä tietoa mutta rakennus vauheessa näyttäis olevan kestävää. kulutusluokka 32.
- Riitta mikkeli
Heip! Samanlaiset kokemukset kuin edellisellä. Nätti lattia tuli ja on ainakin ensimmäiset 6 kk kestänyt hienosti!
- ---
vastauksista, ei tuo nyt aivan pahalta kuullosta!
- Kfkdk
Vanha keskustelu, mutta löytyiskö lisää kokemuksia?
Meille ollaan hankkimassa Bauclic-laminaattia ja mietityttää laatu, sillä on kovin edullista laminaattia.. - Anonyymi
Kaikkiin muihin verraten bauclic on tehny ainakin joitain "cliklock" mallin laminaatteja semmosella pontituksella, et pari pakettia menee harjoitellessa ja lopuks päädyt soittamaan kaverille et ei onnistu yksin asentaaa. Hirveetä shittiä josta kannattaa pysyä kaukana oman mielenterveyden takia. Muilta valmistajilta en ole moisiin pontteihin törmännyt. Nii ja youtubessa on laadukas saksalainen opastusvideo missä peruukkipäinen saksalainen remonttireiska opastaa viimeisetkin aivosolut suohon. Eka ja vika bauclic mun työmaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319