onko

muka

kaikki kunnossa jos kojetaulussa oleva vikavalo ei pala meinaan et pitäisköhän mennä luetuttamaa vika koodeja meitin karina (1.6-97) välillä siin tuntus olevan kaikki hevoset olevan tallella huomaan vaan siit et kun painaa kaasupoljinta tuntuu selkeesti et on vastusta ja silloin se kiihtyy ja kulkee tosi hyvin eikä kone "huuda" mut yleensä on tehoton ja kaasuu saa painaa ja sillon kun tuntuu et on tehot tallella ni vaihteet menee paremmin päälle. auto on välillä vaikee saada käyntii joutuu sahaamaa aika lailla. pensa haiskahtaa aika vahvasti sillon ku sahaa käyntiin onko muute normaalii et kun tanki korkin avaa siel on painetta alipainetta ku se suhahtaa kun korkin avaa oon pitäny korkkii tosi höllällä et "sais ilmaa" kai siellä pitäis olla joku huohotin putki ettei sin tulis sitä painetta kyselen tässä tietoa kun en tiedä asioista tarpeeksi kiitoksia jos osaatte auttaa/kertoa omia näkemysiä ja vinkkejä

5

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi, että

      bensansuodatin tukossa.
      Kannattaa myös laittaa jäänestoa tankkiin, jos bensan seassa sattuu olemaan vaikka vettä.

      • valitettavasti

        on kyllä jo vaihdettu samoten tulpat tulpan johdot puolanjohto virranjakajan kansi pyöriä olen myös kokeillu ruiskun putsaus ainetta mitä laitetaan pensan joukkoon


    • Se viallinen osa

      Eli puola, niinkuin jo aiemmin on ehdotettu tekemään...

      • epämääräisiä..

        puolavikoja on monenlaisia todettu, tosin tämän ikäisellä autolla alkaa vikalista pidentyä.


    • testerissä

      ei paljoa maksa.lamda tunnistin vois olla sökö,vaivat viittais siihen.paine tankissa on tyypillistä ruiskumoottorisille autoille ,joten korkki vain kiinni,sieltä ei vikaa löydy.Carina kakkosissa oli puolasta johtuvaa tehon katoamista kiihdytettäessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe