http://www.youtube.com/watch?v=M7V1eUfccJo&feature=channel_page
Siinäpä Jokke näyttää miten isokin tyyppi saadaan liikkeelle. Onkos kellään tietoa miten/miten paljon Salomäki aikoinaan treenasi?
Jouko Salomäki vastaan Bodari
7
4938
Vastaukset
- ex-sparrikaveri
Ai paljonko treenasi? Voin sanoa, että paljon, todella paljon.
Jokainen, joka tietää Hanssin, tietää kuinka vahva hän on. Vaikka tuo ottelu oli pelleilyä, niin silti...- RottweilerS
Joo olen kuullut että todella paljon treenasi, lopetti kulma vasta kun taju lähti. Mutta osaatko kertoa yhtään tarkemmin että montako kertaa päivässä, varmaan perinteinen aamulenkki sitten pari tuntia painia vai mahduttiko päivään vielä voimaharjoituksen? Tiedätkö kävikö montako kertaa viikkoon painimassa, enemmän kuin 5 ? Kiitos :)
RottweilerS kirjoitti:
Joo olen kuullut että todella paljon treenasi, lopetti kulma vasta kun taju lähti. Mutta osaatko kertoa yhtään tarkemmin että montako kertaa päivässä, varmaan perinteinen aamulenkki sitten pari tuntia painia vai mahduttiko päivään vielä voimaharjoituksen? Tiedätkö kävikö montako kertaa viikkoon painimassa, enemmän kuin 5 ? Kiitos :)
tommosia kavereita ei tuu kyselemällä, vaan pitää kulkea omia polkuja ja keksiä jotain uutta itsekin! tsemppiä;)
- piiritason
Vähintään keskisarjan painoinen painija pöllyttäisi hansin mennen tullen.
- RottWeilerS
kkristian kirjoitti:
tommosia kavereita ei tuu kyselemällä, vaan pitää kulkea omia polkuja ja keksiä jotain uutta itsekin! tsemppiä;)
Totta puhut, se aika minkä käyttää kyselemiseen pitäisi käyttää treenamiseen mutta ajattelin vähän kaivaa taustoja että kuinka paljon huiput ovat treenanneet :)
- ja kovaa
RottWeilerS kirjoitti:
Totta puhut, se aika minkä käyttää kyselemiseen pitäisi käyttää treenamiseen mutta ajattelin vähän kaivaa taustoja että kuinka paljon huiput ovat treenanneet :)
Aiempina vuosina treenattiin koko ajan paitsi tietysti se aika mikä käytettiin ryyppäämiseen, naisiin ja nukkumiseen.
Siten sekä kunto että painiäly olivat kohdallaan. - parraaja
Ei matsi pelleilyä ollut vaikka Jouko sai sen siltä vähän näyttään, ja ex parraaja - jos on parrannut enemmänkin kuin nähnyt vilauksen Joukon painista vois kertoa Joukon harjoittelusta jos ei Jouko itse vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988