Jos mahdollista, ota täysi lounasstelietu työnantajalta. On ruokakauppoja, joista niillä voi ostaa kotiinkin mitä vain elintarvikkeita, esim. jotkin K-marketit ja Piccolot.
Jos joku ei tiedä, lounassetelin arvosta vähennetään palkasta n. 75%.
Lounassetelit
merkittävä ruokamenosäästö
3
890
Vastaukset
- 2 suomen
ensteks kalleinta kauppaa, mitä säästöä tuo muka on?
- vio antaa kuin
yks per työpäivä. Ja tuohan menee työpäivänä itse syömiseen. Vai aioitko olla itse syömättä?
Jos työnantaja antaa enemmän seteleitä, tuo on veronkiertoa, pitäis maksaa täydestä arvosta vero. - piccoloita ees oo
ei piccoloita ole edes olemassa enää.
niin ja kyllä valintatalo ja siwa on vielä kalliimpia kuin k-marketit ja k-extrat. tutkittu juttu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829