Onko palstalla turunympäristön Jaguarin omistajia.
Oletteko löytänyt kunnollista huoltopaikan autolenne? Mazda-huoltohan ei paljon ymmärrä Jaguarin päälle tahrivat, rikkovat, valuttavat öljyt pakosarjan tiivisteisiin ym. ym.
Jaguarin huolto turussa
1
1611
Vastaukset
- yrittäjä, joka osaa hommansa
Minulla on useamman vuoden kokemus sekä merkkivaltuus huolloista, että yksityisestä yrittäjästä joka on huoltanut yli 10 vuoden ajan eri automerkkejä. Merkkihuollon kokemukset eivät ole aina niitä parhaimpia, tunarointia, sotkemista yms. sekä kalis hinnoittelu, kun pitää maksaa sivukuluina myös sihteerin palkat yms. välilliset kulut. Merkkihuollon ogelmana on usein myös nuori ja nopeasti vaihtuva henkilökunta, eikä työnjohtaja isossa huollossa ehdi aina olla perään katsomassa kokelaita. Yksityisellä yrittäjä itse vastaa työnlaadusta, joten laatu yleensä on hyvää jos taustalla on reilusti kokemusta ja hinnoittelu maltillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343