Onko palstalla turunympäristön Jaguarin omistajia.
Oletteko löytänyt kunnollista huoltopaikan autolenne? Mazda-huoltohan ei paljon ymmärrä Jaguarin päälle tahrivat, rikkovat, valuttavat öljyt pakosarjan tiivisteisiin ym. ym.
Jaguarin huolto turussa
1
1712
Vastaukset 1
- yrittäjä, joka osaa hommansa
Minulla on useamman vuoden kokemus sekä merkkivaltuus huolloista, että yksityisestä yrittäjästä joka on huoltanut yli 10 vuoden ajan eri automerkkejä. Merkkihuollon kokemukset eivät ole aina niitä parhaimpia, tunarointia, sotkemista yms. sekä kalis hinnoittelu, kun pitää maksaa sivukuluina myös sihteerin palkat yms. välilliset kulut. Merkkihuollon ogelmana on usein myös nuori ja nopeasti vaihtuva henkilökunta, eikä työnjohtaja isossa huollossa ehdi aina olla perään katsomassa kokelaita. Yksityisellä yrittäjä itse vastaa työnlaadusta, joten laatu yleensä on hyvää jos taustalla on reilusti kokemusta ja hinnoittelu maltillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434