eli äitiysloma loppuu jään hoitovapaall. laps saa kuntalisän ja lapsilisän.
miten pärjäätte 500e kuussa
7
1145
Vastaukset
- äippä**
hyvin niukasti... kyllä sillä pärjää mutta isommista ostoksista on turha haaveilla, eli jos on ostettava rikkinäisen sohvan tilalle uusi niin haaveeksi jää. Siksi minäkin lähdin töihin että saisin edes vähän panostetua kodin ja elämän laatuun. Nyt joku leimaa materiaaliseksi minut ;P
- huonosti
surkeeta on joo...
- nuukasti eletään
Niin kyllä sitä pärjää, kirpputoreilta löytyy mahtavia löytöjä ja jopa välillä parempia aarteita kuin marketeista ja designkaupoista. Maitoa kuluu 2-3 litraa päivässä, mutta se haetaan lidlistä. Muu ruoka ostetaan s-kaupoista ja joka kuukausi saadaan hiukan takaisin. Nyt ollaan kaverin kanssa löydetty paikka josta saadaan arkisin ilmaista ruokaa:maitotuotteita, lihaa, leipää, kasviksia ja paljon muuta. Ennen tuli syynättyä rahaa mihin sattui eikä kyllä hävetä olla leipä jonossa! Asunto on nätisti sisustettu ja vaatteet on päällä.. ja lapsi on turvallisesti äidin kanssa vielä vähän aikaa kotona niin kuin pitääkin alle 3 vuotiaana!
- sammakkoprinsessa06
ei sillä nyt mitenkään erityisesti pärjääkään, mutta on mulla lapsilla isäkin, jolla on tulot myös. Yhteisillä tuloilla pärjätään sitten just ja just kun olen hoitovapaalla, mutta lyhyt aikahan tuo on ihmiselämässä, joten..
- ja työt loppuu
taas kohta
- freccy
sillä pärjääkään liian hyvin, suosittelisin säästämään rahaa minkä pystyt, että on ainakin hätävara jos tulee jotain äkillistä menoa, sairaustapausta tms. Mä oon säästäny pitkään vähän joka kuukausi ja säästössä on nyt mukavasti, maaliskuussa alkaa hoitovapaa.
- tai mene
töihin äläkä valita siellä, urpo! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435900
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644895Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002553158- 122041
- 1661736
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891626- 1041313
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201302Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 621175