Salo, hääkampaus + meikki

Minkä hintaiseksi hääkampaus ja meikki tulevet? Ja mitä paikkaa Salossa ehdottaisitte? En haluaisi mitään erityistä koemeikkiä tai kampausta. Miten yleistä on, ettei noita koejuttuja halua tai oteta?
32444
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

teet sitten itse meikin, sen varmaankin osaat, sillä yleensä siitä maksaa turhaan 50e, kun kampaus maksaa jo sen, selvitä kampaajalle että hääkampaus saa kestää vuorokauden, joten hän laittaa sen kunnolla, eli lakkaa ja runsaasti. Häämeikki ei ole kummoisempi, vain kerroksia on useampia ja pohjaväriä kunnolla,silmät teet itse, osaat sen parhaiten, rajausväri vedenkestävä, jos kyynelehdit, samoin ripsiväri, luomiväriä et ehkä tarvitse, jos olet nuori, huuliväriä on sitä joka kestää vuorokauden, joten saat hankittua kaik kohtuuhintaan. nuo koevedokset ovat vain rahastusta, samoin koko joutava 2tunnin teko, olet oma itsesi sitten häävalokuvassa, sehän on tärkeintä, mikä jää

Äänestä
  • Kyllä oli ajatuksena ottaa ihan ammattilaisen tekämä meikki, joten tämä rajoittaa myös paikkaa, jotta saan nämä kaikki palvelut:) Koemeikkiä ja kampausta en silti halua.. tuntuu jotenkin tyhmältä etukäteen kokeillä näitä asioita. Maksan sitä paitsi ihan turhaan niistä, tai sitten siitä pitäisi läheteä johonkin kaupungille koreilemaan;) Ei ole mun juttu. Loppupeleissä tämä ei ole kuitenkaan kiinni rahasta, vaan omasta halusta ja ajan käyttämisestä:)

Äänestä

Salossa Tyylitiimi, hinnat ja tarkemmat tiedot löytää heidän nettisivuiltaan. Nettisivut löydät esim. googlettamalla. Itse kampaamo on ihan Salon keskustassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Miuku888 kirjoitti:

Minkä hintaiseksi hääkampaus ja meikki tulevet? Ja mitä paikkaa Salossa ehdottaisitte? En haluaisi mitään erityistä koemeikkiä tai kampausta. Miten yleistä on, ettei noita koejuttuja halua tai oteta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu