härkämiehen ymmärtäminen

jouskari(n)

onko härkämiehet todella hitaita päätöksissään jos kyse on ihmissuhteesta? näyttävätkö härkämiehet ennemmin tunteensa kuin että puhuisivat niistä? miten härkämies yleensäkkin näyttää kiintymyksenä? oon tavannu mukavan härkämiehen mutta ku hänestä ei kyl ota si selvää ollenkaan, oon ihan päästäni pyörällä mitä hän haluaa ja tunteeko hän mitään.

Ollaan nukuttu vierekkäin öitä ja helliä suudelmia vaihdettu mutta nämä tapaamiset ovat kylläkin tapahtuneet baari illan jälkeen. Aamuisin kyllä kietoo kätensä ympärilleni... mutta muuten ei sano/näytä tunteitaan, miten voi olla näin vaikeasti luettava!

8

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös jouskari

      lupaa tulla ei tule ylä ja alamäki ollut kokoajan odottaa turhaan välillä sitten kun ei jaksa enää odottaa tulee.näyttää että tykkää mutta silloin on jo niin pettynyt että ei jaksa ottaa vastaan. vaikea luottaa. olen lukenut monta viesti mikä on just niinkun hän. toivottavasti et ole kohtanut samanlaisen.

    • Jousimies minäkin

      Jaaa saman ongelman kanssa painin. Joskus aikaisemmin sanonut tämä härkä, ettei olisi valmis seurusteluun.

      Jokin mysteerisyys silti vetää minua puoleensa tässä miehessä.

      • kaikilla naisilla

        Merkistä riippumatta. Se vain härän luonne.
        Piittaamaton mutta hoitaa itensä halunsa läheisyyden ja seksin, ja olemalla silloin tällöin naisen kanssa.

        Todistaa itselleen että on mies ja naiset lakoo hänen edessään ollen alamaisia.

        Tunnen vesimiesnaisen, kalanaisen ja neitsytnaisen jokaiselle käyny näin niin ja kauris oli peräti 16v mutta siitäki vähä väliä asuivat eri osoottees. Tarviihan se härkä sitä omaa rauhaa.. Tulee koska sattuu etenkin silloin kun huomaa nainen alkaa kyllästyy pyytelee odottaa. Tulee varmistaa paikan. yhellä menny 5v toisella 4v ja viim. 3vuotta. Elkää jääkö näihin lupauksii härkään.

        Hän osaa tehä sen erilailla kuin muut miehet uskotte. Itse mietin kun olen parin kuun jälkeen tehny loput kun huomannu miehet mies puhuu perättömiä lupauksillaan. Mutta tämä härkä sai minut uskomaan 3vuotta. Nyt kuiteski kohta menny vuosi ja olen pitänyt pintani en tapaa häntä enää.

        Sillon ne alkaa oikeen imeläksi jos varattomasta härästä kyse kun tarviivat rahaa naisilta tai asuinpaikan väliaikasen.

        Sit jos vielä löytää sut pailaamasta ja silti ite sielä, kun just sanonu kiirusta ei ehdi kääntää sut nartuksi huoraksi vaikka miksi. Hoh hoijaa...

        Päälle päin miehen näkösii ja sisältä leikkiviä pikkupoikia leikkien ihmisillä.

        MUTTA tietysti joka merkis näitä ikuusia pikkupoikia. Ainut kumma tiedän vain silti näin paljon häris olevia pikkupoikia.


      • olen samaa mieltä
        kaikilla naisilla kirjoitti:

        Merkistä riippumatta. Se vain härän luonne.
        Piittaamaton mutta hoitaa itensä halunsa läheisyyden ja seksin, ja olemalla silloin tällöin naisen kanssa.

        Todistaa itselleen että on mies ja naiset lakoo hänen edessään ollen alamaisia.

        Tunnen vesimiesnaisen, kalanaisen ja neitsytnaisen jokaiselle käyny näin niin ja kauris oli peräti 16v mutta siitäki vähä väliä asuivat eri osoottees. Tarviihan se härkä sitä omaa rauhaa.. Tulee koska sattuu etenkin silloin kun huomaa nainen alkaa kyllästyy pyytelee odottaa. Tulee varmistaa paikan. yhellä menny 5v toisella 4v ja viim. 3vuotta. Elkää jääkö näihin lupauksii härkään.

        Hän osaa tehä sen erilailla kuin muut miehet uskotte. Itse mietin kun olen parin kuun jälkeen tehny loput kun huomannu miehet mies puhuu perättömiä lupauksillaan. Mutta tämä härkä sai minut uskomaan 3vuotta. Nyt kuiteski kohta menny vuosi ja olen pitänyt pintani en tapaa häntä enää.

        Sillon ne alkaa oikeen imeläksi jos varattomasta härästä kyse kun tarviivat rahaa naisilta tai asuinpaikan väliaikasen.

        Sit jos vielä löytää sut pailaamasta ja silti ite sielä, kun just sanonu kiirusta ei ehdi kääntää sut nartuksi huoraksi vaikka miksi. Hoh hoijaa...

        Päälle päin miehen näkösii ja sisältä leikkiviä pikkupoikia leikkien ihmisillä.

        MUTTA tietysti joka merkis näitä ikuusia pikkupoikia. Ainut kumma tiedän vain silti näin paljon häris olevia pikkupoikia.

        härkämies on just tuollainen. sulkeutuu omaan kuoreen myös välillä. olen aina miettinyt onko hänellä muita silloin mutta varmuutta ei ole. alkuviikko aina omissa oloissa ja kun viikonloppu tulee haluu mun kans viettää aikaa. olis kiva nähdä myös alkuviikosta mutta silloin hä on usein liian väsyny loppuviikosta aina piristyy. ja jos kaverit tulee kuvioon tekee niinkun ne haluaa ja minä odotan aina kakkonen


      • Vaakanainen
        olen samaa mieltä kirjoitti:

        härkämies on just tuollainen. sulkeutuu omaan kuoreen myös välillä. olen aina miettinyt onko hänellä muita silloin mutta varmuutta ei ole. alkuviikko aina omissa oloissa ja kun viikonloppu tulee haluu mun kans viettää aikaa. olis kiva nähdä myös alkuviikosta mutta silloin hä on usein liian väsyny loppuviikosta aina piristyy. ja jos kaverit tulee kuvioon tekee niinkun ne haluaa ja minä odotan aina kakkonen

        Asia on juuri näin, minulta kesti vain 17 vuotta "tajuta" asia.


    • Ihan avutonta

      Muuta sitten ei voi sanoa, vastanneillekaan.
      Onko teillä itsetuntoa ollenkaan.Skop.n

      • toinen skopu

        itse huomasin jo muutaman kuukauden päästä mihin paskaan oli käteni lyönyt kun härkämieheen haksahdin, tein pelin selväksi hänelle ja kun se ei käynyt hänen pirtaan keskittyä yhteen naiseen kerralla niin katkaisin välit, nyt voi laukata niin monen kanssa kuin illan aikana kerkee.


      • rggg5ryt

        Yksi ainut kerta kun rakastuin, ja kunnolla. Vaikka olen jousimies ja tarvitsen omaa vapauttani, olisin voinut tehdä tämän miehen puolesta kaikkeni. Vaikka lukkiutumalla neljän seinän sisälle. Et ole selvästi ikinä rakastunut samalla tavalla.. Hienoa sinulle.

        Minut on todella vaikea saada lämpeämään, siis todella vaikea ja siksi en ole vieläkään ymmärtänyt miten tämä härkäm sen teki.
        Siitä on jo melkein vuosi, ja en pysty ajattelemaan muita miehiä. Emme ole nähnneet/puhuneet 4kuukauteen enkä ole koskaan yrittänyt saada häntä väkisin. Eli en ole roikkunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe