Onko farmasian opintoja mahdollista suorittaa edes suurimmilta osin etänä? Kolutusta kun on vain Kuopiossa ja Hesassa eikä muuttaminen opiskelukaupunkiin tunnu kovin varteenotettavalta vaihtoehdolta (asunto, mies, koirat nykyisessä kotikaupungissa).
Farmasiaa etänä?
4
2907
Vastaukset
- Jä(t)ä mies
ja koirat.
Kyse on sinun tulevaisuudesta- opiskelupaikkakunnalla
Löydät varmasti uuden ja paremman miehen (ja koiran) yliopistolta.
- muut oon oon
elä! työ ja opiskelu ei oo elämistä, vaan saman tekemistä kuin kaikki muutkin :) älä edes koskaan mieti et työ olisi täkeempää kuin esim oma koti.. oman koiran sontaläjäkin on tärkeempi ku jokin työpaikka :)
t.eri mieltä kuin muut ;) - ............
Koirathan sopeutuvat uuteen kotiin ja matkusteluun ihan hyvin. Miehen pitäisi vaihtaa mahdollista työpaikkaa tai sitten voisit matkustella miehen asunnon ja opiskelupaikkakunnan mukaan. Helsinkiin ei kannata hakea, jos haluaa löytää mukavan perheasunnon tai edes yksiön. Ammattikouluistakin löytyy erilaisia laborantti- tai lähi/sairaanhoitaja/terveydenhoitajakoulutuksia tms., jotka ovat vähän samankaltaisia aloja. Kemian opiskelupaikkoja voisi myös katsella yliopistoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185060Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332772- 342589
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302358- 1221615
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191508En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91377Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143- 881126
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle221105