Hohtavaa ja niin valkeaa
puhdasta lumen hohtoa ja
paljon pieniä jälkiä
kuin hunnutettuja kinoksia
aamun valoisan ikkunani alla
että koskematonta tyyneyttä
on laskeutunut minuun
joka puhuu omaa kieltään
ja hiljaa koskettaen
kuin kuiskaten varoen
- voinko luoksesi
tulla -
jäljet piirtyneinä lumeen
paljon jälkiä silmieni alla
ikkunaani lennähtäen
koputtaen lintuparvesta
- Yksi -
sisään lienee pyrkimässä
ikkunani avaan
jo yksi lentäen
kämmeneni lämpöön.
Nyt voit sydämeeni
tulla ja pesän
sinne rakentaa
hiljaa näin ääneni
linnulleen kuiskii
- Sydämeni lintu liitäen
vapaana minuun
olemme parvena maailmalla -
... ja niin paljon puhdasta
lumen kimallusta
ja jälkiä lumessa
koskemattomassa lumessa
Meidän jälkiä.
Meidän jälkiä
10
229
Vastaukset
- kaaru
heräsin viereltäsi
katselin Sinua
oi...
kuinka tunsin
hellyyttä Sinuun
siihen minulla ei
ole enää sanoja
hiljaa poistun viereltäsi
venyttelen itseäni
on kahvinkeiton aika
sen valmistuessa
katselen ikkunasta
aamun sineen
yö on säästänyt
jälkemme oven edessä
tänään on luvattu lumisadetta
kiedot kätesi ympärilleni
lämmin iho kohtaa lämmön
se asuu nyt meidän aamussa
hups...yllätyksekseni
insipiroit minua:)))Tämähän on jotain tavatonta,jotta
voisin ketään inspiroida ja minä
kun luulin,että minä ainoana
saisin täältä lähdevettä...
... aamulumessa kukkii
huumorinkukkaa.
Minä Kiitän.
- runo64-1
...taitaa olla hohtavat hanget
ja valkeat nietokset.
hyvin olet runosi otsikon
ja sen synnyttävän tunnelman runoosi
joten lukijasi on "äimän käkenä"
siitä "se jokin" runossasi.
huippuhyvä hyvä dolan!!!... juu nyt on vasta satanutta
lunta - ja lumessa jälkiä -johon
itse en ole vielä omia jälkiäni
jättänyt.
Kiitos Sinulle.
- tomppa2006
...ja levollinen on runosi tänään...
Hieno tunnelma, seesteisellä ja tyynellä kynällä kirjoitettu. Minä pidin.Ikäänkuin korjailisin edellistä
jälkeäni ja lunta on todella
tänne tullut lisää yön aikana.
Kiitän Sinua kommentistasi.
Puhtaassa lumessa
talvisissa kinoksissa
valkean lumen kauneus
joka luo valoa mieleen ja sydämeen.
Hellä kosketus
kuin kysymys
mitä mieltä olet
onko kämmenesi vapaa?
Pienet jäljet lumessa
monen linnun tuotantoa
kuitenkin yksi lintu pääsee
sisälle sydämesi lämpöön.
Kaunista tunteilua, pikku lintusia ikkunasi alla.Todella lunta satanut lisää,kuin
ennustaen runossani...pikku
pilkkeellä...mutta lintuja
vain puuttuu.
Sinulle tähän aamuun lämmin
- Kiitos.
- Minanoita
Hiipivän jälkeni
jätän tänne..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
