Onnistuuko Civic Sedanin 2006-2008 ajovalopolttimoiden vaihto itseltä vai pitääkö viedä huoltoon?
Vastaukset 9
- make
Polttimoiden vaihto onnistuu itseltäkin. Tosin tilat on aika ahtaat, varsinkin akun puolella. Akun voi vaikka irroittaa ja vähän siirtää taaemmaksi.
- se nyt
iteltäkin onnistuu yhtä helposti kuin huollossakin ja paljon halvemmalla
- ihan itse _
katso käyttöohjekirjasta, siellä kerrotaan miten.
olisikohan ollut ulkokautta lokasuojan suojamuovia raottamalla, ainakin joku polttimo tuota kautta.
eli ohjekirjaa selaamaan.
kerro toki vaihdetuasi oliko isokin urakka. - Sport 18
Mallissa hyvin onnistuu ilmaputki pois vain ..
ei tarvi akkua siirtää ja pitkät samalla..
5 min koko homma... - teillä..
murheet, kun pitää tuollaisia murehtia. AUTOSSA se on maailman helpoin homma.
- TyhjääTeillä
Wikipedia: Honda Civic on japanilaisen autonvalmistaja Hondan automalli.
- Anonyymi
Honda Civiciin ajovalopoltin vaihdetaan lokaria raottamalla.
Poltin on 12V -51 W (HB4) tai 12 W - 35W (D2R)
- ajovalon
vaihto itse vai jäikö huollon murheeksi.
Vaihdoin v.2007 civic sedaniin vasemman lähiv. polttimon lokaria raottamalla, onnistui aikaakin meni. Valojen korkeussäätö on piilossa, paisutas. piti nostaa sivuun , löytyi 8mm kanta , josta säätö onnistui ylös ja alas hitaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931749
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4801319- 881173
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861083Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421041- 93927
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta175694Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt8687