Huonetuoksu ?

Baye

Miten asuinhuoneistoon saisi miellyttävän tuoksun ? Kysymyksessä on pieni opiskelija-asunto, ei tarvitsisi olla voimakas tuoksu siis.. =)

7

1566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ekana siivoat jollain kivan tuoksuisella puhdistusaineella, laita vessaan (pönttöön) raikastin. Vaatekaappeihin voi laittaa "hajupusseja" ne on luomutuotteita ja tuoksuu vain hitusen - kangaspusseja joissa on kuivattuja kukkia yms.

Pölyimuriin on saatavana tuoksuhelmiä, imuroisessa tuoksu leviää asuntoon.

Tuoksutuikut, valitse mietoja tuoksuja.

Hajuvettä voi myös ripotella IHAN VAIN aavistuksen verranesim eteisen matolle, jolloin sisääntullessa tuoksuuu jo ihan kivasti.

PARASTA on jos KAIKKI käyttämäsi siivous aineet raikasteet ja kyntttilät olisi SAMAA tuoksua, vaikkapa sitten sitrus tai vanilja, tai joku muu.

ERI tuoksujen sekamelska on kamalaa haisteltavaa´.

• siivoominen

on ykkönen,jos et voi maalata seiniä, pese ne. tuoksuttomalla pesuaineella.
      kun laittaa astioihin ympäri kämppää hieman ETIKKAA (jääkaapissakin se on hyväksi koettu) hajut "normalisoituu
      ja sitten on se ruokasoodaa&(esim.)kanelia mattoihin ja imuroi sen pois puolen tunnin päästä pois.
      ikkunat auki siivouksen jälkeen hetkeks.
      ja mieti lemppari tuoksu eteerisistä öljyistä ja polttele sitä tuoksukupissa.
      ja hätäapuna voi keitellä glögimausteita hellalla..
      mut tosiaan siivoo ja pese kaikki.

• lisäksi

voi tuoksutella jollain miellyttävän tuoksuisella (noitahan on paljon erilaisia, jotkut tunkkaisia) suitsukkeella.

• antaa hyvän

siivotun tuoksun....

• Baye

Kiitos kaikille vastaajille, hyviä vinkkejä kaikki =)

• Nimetön

Siivoaminen tietty, mut itse käytän lisäksi L'Occitanen suitsuketikkuja. Kaikki hajut ei lähde vaikka kuinka siivoaisi, ainaki vanhoissa taloissa. Ihania tuoksuvaihtoehtoja löytyy L'Occitanelta ja toinen vaihtoehto on saman merkin room sprayt, suosikkini on vanilja ja appelsiinin kukka. Ja sitte on tuoksukynttilät...

• Nimetön

Esim. L'Occitanella on tosi hyviä tuoksuja, luonnollisia. Spray-kotituoksuja, tuoksupusseja ja suitsukkeita. Laventelia, sitrus, appelsiini, vanilja vaikka mitä.... Löytyy ainaki Kämp galleriasta, Isosta Omenasta ja Turusta Moon River Interiorista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe