Miten asuinhuoneistoon saisi miellyttävän tuoksun ? Kysymyksessä on pieni opiskelija-asunto, ei tarvitsisi olla voimakas tuoksu siis.. =)
Huonetuoksu ?
7
1566
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ekana siivoat jollain kivan tuoksuisella puhdistusaineella, laita vessaan (pönttöön) raikastin. Vaatekaappeihin voi laittaa "hajupusseja" ne on luomutuotteita ja tuoksuu vain hitusen - kangaspusseja joissa on kuivattuja kukkia yms.
Pölyimuriin on saatavana tuoksuhelmiä, imuroisessa tuoksu leviää asuntoon.
Tuoksutuikut, valitse mietoja tuoksuja.
Hajuvettä voi myös ripotella IHAN VAIN aavistuksen verranesim eteisen matolle, jolloin sisääntullessa tuoksuuu jo ihan kivasti.
PARASTA on jos KAIKKI käyttämäsi siivous aineet raikasteet ja kyntttilät olisi SAMAA tuoksua, vaikkapa sitten sitrus tai vanilja, tai joku muu.
ERI tuoksujen sekamelska on kamalaa haisteltavaa´. - siivoominen
on ykkönen,jos et voi maalata seiniä, pese ne. tuoksuttomalla pesuaineella.
kun laittaa astioihin ympäri kämppää hieman ETIKKAA (jääkaapissakin se on hyväksi koettu) hajut "normalisoituu
ja sitten on se ruokasoodaa&(esim.)kanelia mattoihin ja imuroi sen pois puolen tunnin päästä pois.
ikkunat auki siivouksen jälkeen hetkeks.
ja mieti lemppari tuoksu eteerisistä öljyistä ja polttele sitä tuoksukupissa.
ja hätäapuna voi keitellä glögimausteita hellalla..
mut tosiaan siivoo ja pese kaikki. - lisäksi
voi tuoksutella jollain miellyttävän tuoksuisella (noitahan on paljon erilaisia, jotkut tunkkaisia) suitsukkeella.
- antaa hyvän
siivotun tuoksun....
- Baye
Kiitos kaikille vastaajille, hyviä vinkkejä kaikki =)
- Nimetön
Siivoaminen tietty, mut itse käytän lisäksi L'Occitanen suitsuketikkuja. Kaikki hajut ei lähde vaikka kuinka siivoaisi, ainaki vanhoissa taloissa. Ihania tuoksuvaihtoehtoja löytyy L'Occitanelta ja toinen vaihtoehto on saman merkin room sprayt, suosikkini on vanilja ja appelsiinin kukka. Ja sitte on tuoksukynttilät...
- Nimetön
Esim. L'Occitanella on tosi hyviä tuoksuja, luonnollisia. Spray-kotituoksuja, tuoksupusseja ja suitsukkeita. Laventelia, sitrus, appelsiini, vanilja vaikka mitä.... Löytyy ainaki Kämp galleriasta, Isosta Omenasta ja Turusta Moon River Interiorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275