Mörököllini

kaaru

kerroin minulla olevan kylmä
johon Sinä
laita termostaatit isommalle
ja minä
halusin nyt helliä hetkiä

makasit sohvalla
halusin viereesi
Sinä työnsit minut pois
jaa huusit ”kurkku suorana”
Suomi teki maalin
olihan sekin hienoa
mutta...

lihapullat pannulla ruskistui
perunat kiehuivat kattilassa
otit minua vyötäisiltä
hapuilit huuliani
kiersit minua hiplaten
kuin kissa kuumaa puuroa
minä tarjosin Sinulle
muussia ja lihapullia

mutta ne tuliset suudelmat
kätesi kiihkeät liikkeet
vartalosi kietoutuu vartalooni
siitä ja kaikesta muusta
en voi luopua

jaksan odottaa
niitä hetkiä
jolloin ymmärrät minua
mörököllöni
sillä olet osa minua

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin elokuvaa,
      tapahtumia muillekki jakaa.
      Ei oo sohvakaa tyhjänä,
      ahastahan siinä.

      Kerron.
      meilläki sohva kun oli täys,
      katsoivat lätkämatsia, isä ja poika,
      istui vierekkäin,
      rauhallinen poika ylös nous ja
      kurkku suorana huus!!!!
      Minä shokin sain, katsomaan jäin,
      meidän Matti huutaa!!

      Nyt jatkoo.
      sopiva pari, vakka kanneki tarvitsee,
      "Mörökölliini"
      eikös tuoki nimi ,,,rakkauest.

      Runos herätti
      ehkä joskus aheen noist lihapullista,
      kiitoss tää elävä kuva piristi..Liisa

      • kaaru

        nuorena kun luin rakkauskertomuksia
        niin ei se ole niin helppoa
        kuin niissä kerrottiin
        niis taidettiin unohtaa arki

        mutta piristystä tässä
        yritän, huumorin kukka
        se on sitten kaunis kukka;)

        Sinulle hymyä päivääsi


    • Minanoita

      Olet runon priimustant!

      Onkos ansa parvekkeellas
      lauent? Ja saalis tallustellut
      suoraan ruokapöytään?

      Ootsie kyllä melkoinen
      kokki, mutta leipomistaidois
      voisit kyllä männä preppauskurssil...

      Pakenee tirskuen paikalta

      Noita

      • kaaru

        kysyn vaan...hö...nauraa

        ja pelaako muistis
        edellisen kerran
        kehuit lumikuningattaren
        kakkuani

        ja nyt kun epäonnistun
        niin sit siit kuulee
        koko kylä

        no täytyy jaksaa ymmärtää;)

        palveluksessanne:)))


    • tomppa2006

      ...kerrottava, vaikka en tiedä onko eduksi minulle...

      Kyllä, minä tunnistin tästä itseni. Ei välttämättä ole suositus luomakunnan kruunuille?

      Runosi on hyvin kirjoitettu ja hieno aihevalinta. Kiitän tästä runosta, joka saa hymyilemään.

      • kaaru

        Kaikesta vioista huolimatta, te luomakunnan kruunut olette ihania:)))


    • lailla

      sekava teksti, aika teennäinen ja väkisin kirjoitetun tuntuinen. Aineksista olisi voinut saada ihan hauskan runon, jos olisi hieman paneuduttu asiaan.

      • kaaru

        Ei tässä mitään väkisyyttä ollut, tämän sormeni vain kirjoittivat. Piti tehdä toisenlainen, mutta tästä tuli ihan erilainen kuin kirjoittamisen alussa olin tarkoittanut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe