Huoltoa Helsingissä

Mondeo

Mikähän olisi hyvä ja toivon mukaan kohtuuhintainen paikka teettää vm. 98 Mondeolle 120 000 km:n huolto Helsingissä. Jälkimmäinen argumentti sulkee Stockan pois. Oulunkylän Neste olisi melkein vieressä. Onko kokemuksia? Ei tosin käsittääkseni ole mitenkään erikoistunut Fordeihin, mutta onko sillä niin suurta merkitystä?

9

3855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Jep

Jos kerran ogelin Neste on vieressä, niin vie Varaosamaailman tiloissa toimivaan korjaamoon(oisko ollu VM-Autohuoto). Toimii Varaosamaailman alihankkijana eli hovi asentajana. On sentään korjaamo verrattuna Nesteen pajaan, eikä ole pahan hintanenkaan.

• Tade

Ruskeasuon TB

• V6.

Ei ihan Hesassa, mutta Vantaalla.

-Vantaan Erikoisauto Oy/Juha Malmioja.
      - Itse huollattanut autoani ( V6-98 ) monet
      kerrat. Edullinen ja osaava.
      Os. Piispankylä 10 Vantaa

-Melasalmi Oy. ( kaikkien Fordien omistajien
      luulisi tietävän tämän ).
      Hiukan kalliimpi kuin
      edellinen. Varaosa myynti samassa talossa.
      Os. Vantaanreitti 2

Toivottavasti ihmiset löytävät halvempia, osaavia,
      kuitilla toimivia paikkoja huollattamaan autojaan.

• Pekka

Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.

• V6.
        Pekka kirjoitti:

Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.

..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..

• Korsossa
        V6. kirjoitti:

..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..

Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.

• Vetari
        Korsossa kirjoitti:

Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.

Ei ole ollut enää valtuutettu korjaamo n. kahteen vuoteen. (Mainokset on kyllä paikallaan). Edullinen ja hyvä korjaamo kylläkin.

• Autoi

MELASALMI on paikka, jossa otetaan vikakoodit ja selitetään asiakkaalle puutaheinää. Ilmeisesti yritetään myydä "lisämyyntiä" heidän mielestään urpolle autoilijalle. Tuli huijauksen maku paikasta. Naisautoilijat varokaa!

• RaineE

Vai etkö itse ymmärtänyt? Itsellä vain hyviä kokemuksia ja hyllyssä oleva vanhempien Fordien varaosavalikoima taitaa olla Suomen paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe