Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huoltoa Helsingissä

Mondeo

Mikähän olisi hyvä ja toivon mukaan kohtuuhintainen paikka teettää vm. 98 Mondeolle 120 000 km:n huolto Helsingissä. Jälkimmäinen argumentti sulkee Stockan pois. Oulunkylän Neste olisi melkein vieressä. Onko kokemuksia? Ei tosin käsittääkseni ole mitenkään erikoistunut Fordeihin, mutta onko sillä niin suurta merkitystä?

9

3272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Jep

      Jos kerran ogelin Neste on vieressä, niin vie Varaosamaailman tiloissa toimivaan korjaamoon(oisko ollu VM-Autohuoto). Toimii Varaosamaailman alihankkijana eli hovi asentajana. On sentään korjaamo verrattuna Nesteen pajaan, eikä ole pahan hintanenkaan.

    • Tade

      Ruskeasuon TB

    • V6.

      Ei ihan Hesassa, mutta Vantaalla.

      -Vantaan Erikoisauto Oy/Juha Malmioja.
      - Itse huollattanut autoani ( V6-98 ) monet
      kerrat. Edullinen ja osaava.
      Os. Piispankylä 10 Vantaa

      -Melasalmi Oy. ( kaikkien Fordien omistajien
      luulisi tietävän tämän ).
      Hiukan kalliimpi kuin
      edellinen. Varaosa myynti samassa talossa.
      Os. Vantaanreitti 2

      Toivottavasti ihmiset löytävät halvempia, osaavia,
      kuitilla toimivia paikkoja huollattamaan autojaan.

      • Pekka

        Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.


      • V6.
        Pekka kirjoitti:

        Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.

        ..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..


      • Korsossa
        V6. kirjoitti:

        ..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..

        Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.


      • Vetari
        Korsossa kirjoitti:

        Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.

        Ei ole ollut enää valtuutettu korjaamo n. kahteen vuoteen. (Mainokset on kyllä paikallaan). Edullinen ja hyvä korjaamo kylläkin.


    • Autoi

      MELASALMI on paikka, jossa otetaan vikakoodit ja selitetään asiakkaalle puutaheinää. Ilmeisesti yritetään myydä "lisämyyntiä" heidän mielestään urpolle autoilijalle. Tuli huijauksen maku paikasta. Naisautoilijat varokaa!

      • RaineE

        Vai etkö itse ymmärtänyt? Itsellä vain hyviä kokemuksia ja hyllyssä oleva vanhempien Fordien varaosavalikoima taitaa olla Suomen paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe