Mikähän olisi hyvä ja toivon mukaan kohtuuhintainen paikka teettää vm. 98 Mondeolle 120 000 km:n huolto Helsingissä. Jälkimmäinen argumentti sulkee Stockan pois. Oulunkylän Neste olisi melkein vieressä. Onko kokemuksia? Ei tosin käsittääkseni ole mitenkään erikoistunut Fordeihin, mutta onko sillä niin suurta merkitystä?
Huoltoa Helsingissä
9
3595
Vastaukset
- Jussi
Jep
Jos kerran ogelin Neste on vieressä, niin vie Varaosamaailman tiloissa toimivaan korjaamoon(oisko ollu VM-Autohuoto). Toimii Varaosamaailman alihankkijana eli hovi asentajana. On sentään korjaamo verrattuna Nesteen pajaan, eikä ole pahan hintanenkaan. - Tade
Ruskeasuon TB
- V6.
Ei ihan Hesassa, mutta Vantaalla.
-Vantaan Erikoisauto Oy/Juha Malmioja.
- Itse huollattanut autoani ( V6-98 ) monet
kerrat. Edullinen ja osaava.
Os. Piispankylä 10 Vantaa
-Melasalmi Oy. ( kaikkien Fordien omistajien
luulisi tietävän tämän ).
Hiukan kalliimpi kuin
edellinen. Varaosa myynti samassa talossa.
Os. Vantaanreitti 2
Toivottavasti ihmiset löytävät halvempia, osaavia,
kuitilla toimivia paikkoja huollattamaan autojaan.- Pekka
Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.
- V6.
Pekka kirjoitti:
Melasalmesta minulla on ihan hyvät kokemukset. olen huollattanut siellä aikaisempaa eskorttiani ja nykyistä mondeotani. Palvelu on ystävällistä ja isommissa huolloissa saa asiallisen hinta- arvion. Tällä hetkellä taitaa olla ainakin parin viikon jonot huoltoon.
..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..
- Korsossa
V6. kirjoitti:
..toista vinkkiäni. Voin mennä takaamaan, että toimii ja leimataan huoltokirjaan..Ei ole kallis..
Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.
- Vetari
Korsossa kirjoitti:
Fordeihin erikoistunut (valtuutettukin). Hyvät kokemukset. Hinnat puolet siitä mitä stockalla. Korjaamon on Korsossa mutta yhteydet on hyvät. Se on ihan aseman vieressä.
Ei ole ollut enää valtuutettu korjaamo n. kahteen vuoteen. (Mainokset on kyllä paikallaan). Edullinen ja hyvä korjaamo kylläkin.
- Autoi
MELASALMI on paikka, jossa otetaan vikakoodit ja selitetään asiakkaalle puutaheinää. Ilmeisesti yritetään myydä "lisämyyntiä" heidän mielestään urpolle autoilijalle. Tuli huijauksen maku paikasta. Naisautoilijat varokaa!
- RaineE
Vai etkö itse ymmärtänyt? Itsellä vain hyviä kokemuksia ja hyllyssä oleva vanhempien Fordien varaosavalikoima taitaa olla Suomen paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841