oon siis tyttö ja lukion tokalla. Mulla on jo 62 poissaoloa :s onks se jo vähän liikaa .. heh.
Kellään tuskin on enempää ?
62 poissaoloa ..
42
4035
Vastaukset
- Jonttu1991
62 tuntia poissaoloja vai päiviä?
2 vuoden aikana? kevät lukukauden aikana? millon? - asdsadsafafafa
tunnen yhden jolla on jotain 170tuntia, tältä kurssilta jota on käyty noin 2kuukaut.
200kun menee yli nii sitten se on kirjaimellisesti liikaa - sssdddd
Olin tämän viikon pois koulusta.. (olen yläasteella)
En vain jaksanut olla siellä, piti pitää "paussi".
Opettaja soitti tänään kotiini.. saa nähdä mitä tästä seuraa.. :( Luultavasti äiti on ihan raivona, isän kanssa keskusteltiin jo..
Opetus: Älkää lintsatko. - sssd
Mitä mun kannattais sanoa? Pelottaa..
- vaikka_
pasko vaikka lahkeisiis
- Olet plussanpuolella
saat jälkkää ehkä 2h tosta viikosta eli hyöty-laatu suhde on kyllä plussan puolella.
- lukio213
Olet plussanpuolella kirjoitti:
saat jälkkää ehkä 2h tosta viikosta eli hyöty-laatu suhde on kyllä plussan puolella.
lukiossa ei ole jälki istuntoa tiedoksi vain lapset
- Aloittaja
Siis tän puolen vuoden aikana.
että ovatko poissaolosi "Turhia". Lintsaamista, ja sellaista. Jos terveydestä johtuu, sille ei voi mitään.
Meillä kurssilta tipahtaa jos on yli 6 tuntia poissa.- 244544
No eikö se oo muutenkin aika loogista? Eihän kurssia suoriteta viikon aikana, joten voit hyvinkin olla viikon pois.
- poissaolot
itelle on kertyny sellaset 200 tuntia poissaoloja... osa ihan sairaalareissuja, kotona sairastamista ym. hyväksyttyä ja osa ihan omaa lomaa kun ei oo vaan huvittanu.
Ei tuo sun 62 poissaolotuntii oo ees paha.- teidän kanssa
lukiossamme on sallittu vain 5h poissaoloja että mitäs siihen sanotte? ei paljon "omia lomia"
- Metsuri Tossavainen
teidän kanssa kirjoitti:
lukiossamme on sallittu vain 5h poissaoloja että mitäs siihen sanotte? ei paljon "omia lomia"
Meidän lukiossa jos on yksikin 1h selvittämätön poissaolo niin eipä sitte tule arvosanaa todistukseen.
- dsgsdfsf
Metsuri Tossavainen kirjoitti:
Meidän lukiossa jos on yksikin 1h selvittämätön poissaolo niin eipä sitte tule arvosanaa todistukseen.
Meillä vähä sama ku edellisellä. Että että... Ja vaikka selvittäisikin poissaolot, niin 3 on maksimi tai lentää kurssilta pois.
62 aika karua... Luulis, että sulle olis jo vähän korkeemmaltakin taholta kerrottu, että onko liikaa vai iha hitosti liikaa. Melko kehnosti toimittu kaikkien osalta. Kui sut on ees päästetty luokkaan sisään, ihmettelen vaan...
...vai tarttiskohan mun ihmetellä, että mihin hiton hikulukioon oon ajautunu... - injjnhknlk
teidän kanssa kirjoitti:
Sama juttu. Aika hauskaa, kun mulla on muutenkin stressinsietokyky miinuksen puolella(osaisko ketään kertoo miten kehittää sitä?) ja jos joutuu olemaan yhdenkin päivän pois tulee sellanen ahdistus et ei ole kesää ja sitten siinä joutuu sellaseen lintsauskierteeseen että mullakin oli niin "paljon" poissaoloja tokassa jaksossa että nippanappa meni läpi ja tässä kolmannessa jaksossa mulla oli niin paljon poissaoloja että joudumpi uusimaan melkein kaikki kurssit jossain vaiheessa. ELI EI YHTÄÄN TOKI OLE AHDISTUSTA EIKÄ TEE MIELI VETÄÄ PERSEITÄ JA VIILLELLÄ KÄDET JA JALAT TÄYTEEN KUN AHDISTAA KOSKA KOULU. Piste.
olen siis lukion ekalla, en edes halua tietää mihin tämä tästä vielä menee, kun ilmeisesti tottakai loppuakohden vaikeutuu.
- Tompoika16
Mull on ollu viimevuodes yli 100 poissaoloo ja pääsin loukalta :D
- aliceeeeeeee
joo nii mulki :DD
- ....
yhellä meijän luokkalaisella on 224 ja huonot numerot, ylä-asteella..
Saattaa jäädä luokalleen...
Mulla on yhteensä 2 viikkoo 7-8 luokalla.. - iusdgh
Mul oli seiskalla 102 poissaoloo ja keskiarvo 9,2 ja kasilla 87 poissaoloo ja keskiarvo 9,1. Nyt ysillä tähän mennessä on tullu 73 poissaoloo ja keskiarvo oli jouluna 9,33. Kaikki kyl selvitettyjä (rennot vanhemmat).
- lolled12356
Mul on 97 poissaoloo,ei yhtään lintsausta. Olin reilu 2viikkoo matkoilla ja sit oon ollu kipeennä. Ja nytki varmaa kipeeks tulos ;/
- dogger12
Mulla on muös ollut poisaoloja yhteensä 27 tuntia onks se tähän asti paljon kun nyt on vasta lokakuu.
- no jee
mul on jo 100h poissaoloja, ja nyt on vast lokakuu, ni mietippä sitä.
- reretetdevccgbhbv
onko huono jos lukuvuoden aikana noin 150 tuntia pois selvitettyjä ja selvittämättömiä? Numerot ovat kuitenkin joka aineessa 8-10 luokkaa
- jhfgjf
Kannattaa ottaa ilo irti lintsaamisesta ,kun on vielä peruskoulussa. Lukiossa tai amiksessa ei kannata sit enää lintsata, jää niin helvetisti jälkeen.
- nimijerkki
Niinpä. Itse olen nyt neljättä päivää tässä jaksossa poissa kuumeen ja nielurisatulehduksen takia ja täytyy sanoa, että pää hajoaa näihin tekemättömiin asioihin. Mistään en ymmärrä mitään, helpompaa ois melkeinpä istua tunnilla vaikka olo aika kamala edelleen onkin.
Ei oo kyllä varaa oikein lintsata enää, silloin tällöin on tullut kyllä niin tehtyä. Ja musta se on (silloin tällöin tehtynä) jopa ihan ok, niin paljon kaikkea turhaa ja epämiellyttävääkin kun etenkin peruskouluun mahtuu. - Kauan aikaa
Muistaakseni Amiksessa pidettiin myös jotain tuntimäärää lintsauksen maksimina. Minkä jälkeen sit tunteja joutuu mahd suorittamaan ?
- iohoijpjo
minä en sinällään ole jäänyt jälkeen missään paitsi ruotsissa, numerot pysyy siis samoina kävin sitten koulussa tunneilla tai en, opiskelin tai en. Yhdessä vaiheessa opiskelin monta kuukautta ihan kunnolla, tein läksyt ja luin läksyt ja saatoin tehdä lisätehtäviä jos vain osasin eikä numerot nousseet millään. Jotkut meistä nyt vaan sattuu olemaan koulutyhmiä, mutta maalaisjärkeä kyllä löytyy.
- 12+9
Meillä lukiossa oli jokaisen kurssin rajana 7h poissaoloa ja 2 myöhästymistä ennen kun tuli hylkäys kurssista seuraavasta myöhästymisestä tai poissaolosta. Ihan kivasti siis pystyi välillä jäämään aamulla nukkumaan ja skippaamaan pari ekaa tuntia.
Yhden jakson aikana siis jotain 35h poissaoloja max Kokeilkaa
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!- hjk2
91:/
- KlKK
luokka kaverilla yli 150 poissaoloa.(siis viime vuonna)
- ?_?
Mulla on ollu max. Joku 20h :D miten teille kertyy noita noin rutosti ?
- Seiskaluokkalainen
Mull on kertyny tässä seiskalla kolmess jaksos nooiin 180 poissaoloo, ja suurimmaksi osaks ne o sairaspoissaoloi.. D:
Ps olen tyttö , j - qweeqwqweqe
Eipä tässä lukiossa voi olla yli 12h pois tai tipahtaa kurssilta, kuudesta tulee lisätehtäviä.
Itselläni on nyt jokusessa jaksossa mennyt joka aineesta tuo 6h rikki ja viime jaksosta jäi tasan 12 lähinnä lomapoissaolojen ja yleisen vitutuksen vuoksi.- 3 kertaa
Mä oon ollu kolme kertaa pois koulusta näiden kahden lukukauden aikana. Olin poissa siksi, koska olin kipeä. Ja oon vast kyl vitosel :D
- sadjkhkjsadhkjsdah
Lukion tokalla olen ja ei ole näiden kahden vuoden aikana ollut yhtään poissaoloa tai myöhästymistä edes sairauden takia.
- lukiosssa
Riippuen ihan lukiosta ja opettajasta. Meillä ainakin heitetään kurssilta ulos, jos on yli 5 poissaoloa. Jos on vakavasti sairas, saattaa saada jotain tehtäviä kotiin. Itse pidin yleensä silloin tällöin vapaata mut en koskaan ylittäny poissaolorajaa..
- 7lkpoju
mun kaveril on yli 200 poissaoloo jo ja se ei saa ees jälkkää mut mul tuli 5 täytee ja huomenna jälkkä :/ :DD ja seiskalla olen
- huehuehuehe
noh yks meiän luokkalaine ei oo ollu yhtäkää tuntia koulussa tänä vuonna : D
- 1243567kouli
Ei paha. Mun luokkalainen on koko vuoden ajan näyttäytyny ekaa 2vk lukuunottamatta jolloin hän oli joka pv koulus. Siis hän on sen 2vk jälkeen käynnyt yhellä tunnilla kerra 2vk. Hänellä on tällä hetkellä 21Koetta rästissä ollaan 9lk ja haaveilee lukioon pääsystä. Ei tollee ees amiksee päästä
- tod.jonne
mun on 700tuntia että repikää siitä :D
- Anonyymi
Mulla on 400poisooloja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162340- 1682259
- 1151841
- 1511815
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801413- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85889